Dneska je to přesně 7 měsíců, co jsem s Calinem. Máme dokonalý vztah, ale pár hádek už se objevilo, parkrat i zrušil, když jsme se měli sejít, neberu mu to za zlé, dělá hudbu, tak je prostě občas ve studiu dlouho.
Dneska se mám sejít s Péťou, neviděla jsem ho asi dva
týdny, protože letěl na dovolenou. Mám tři hodiny čas, než pro mě přijede a pojedeme někam na oběd.Calin je od rána ve studiu, nahrává totiž nový tracky a něco se jim tam pokazilo, tak musel jet.
Rozhodla jsem se, ze si půjdu dát sprchu. Odešla jsem do koupelny, kde jsem se svlékla a pustila si sprchu. Přemýšlela jsem o životě, zatímco na mě padaly kapky teplé vody.
Vylezla jsem ze sprchy a usušila jsem se, zabalená v ručníku jsem došla do ložnice.
Ze skříně jsem vytáhla černé džíny a upnuté bílé tričko s dlouhým rukávem, pustila jsem na zem ručník, oblékla si spodní prádlo a nakonec i oblečení co jsem si připravila.
Sedla jsem si ještě k mému kosmetickému stolku a trosku se upravila, učesala si vlasy a navoněla se.
Sundala jsem si bílou kabelku do které jsem dala voňavku, hřeben, klíče a peněženku.
Trvalo mi to docela dlouho jelikož mi začal volat Petr.
„Ano Péťo?" zeptala jsem se hned jak jsem to zvedla.
„Vole kde seš dopici, tady je zima strašná," ups.
„Jo už jdu neboj."
Hovor jsem položila a šla si rychle obout bílé air force 1 a oblékla si bundu, zamkla jsem byt a seběhla dolu.
Péťu jsem hned obejmula.
„Ahoj, chyběl jsi mi," usmála jsem se.
„No čau, ty mně taky prosimtě," vzal mě kolem ramen.
Nasedli jsme k němu do auta a on se rozjel směr naše nejoblíbenější restaurace.
- - -
Přijeli jsme před restauraci, Petr zaparkoval a spolu jsme vylezli. Vešli jsme dovnitř, moc lidi tady není za což jsem rada.
Posadili jsme se na rezervované naše místo. Bundy jsme si nechali v autě, tady mají totiž vždycky nádherný teplo.
Přišla k nám mladá slečna. Nadiktovali jsme ji pití a zatím jsme vybírali jidlo.
Po par minutách jsme měli na stole i jidlo, popřáli jsme si dobrou chuť a začali jist.
- - -
Jsme na cestě k autu, jidlo bylo výborné.
„Hele napadlo mě," začal mluvit jakmile jsme si sedli do auta.
„Ja teď jedu do studia, nechceš jet se mnou?" podíval se na mě.
„Jo rada, dlouho jsem tam nebyla," usmála jsem se.
„Tak jo," úsměv mi oplatil.
Rozjel se směr studio. Zaparkoval auto a šli jsme nahoru.
Ve studiu byl Calin, Willy, Marek a David. Kluky jsme pozdravili a ja Calina políbila.
„Tak co, jak se daří," zeptal se Willy.
„Jo pohoda, ty?" odpověděla jsem.
„Dobrý, za par dni vydám jeden track, strašně se těším," řekl.
„Tak to se těším, až si to poslechnu," usmála jsem se.
- - -
Stále sedíme ve studiu, kluci trochu popili, už je pozdě docela a ja jsem unavená.
„Zlato, ja jsem unavená, nepůjdeme už?" zeptala jsem se Calina, který se smál něčemu s kluky a zároveň mě jednou rukou hladil po boku.
„Dobře kotě, tak půjdeme," usmál se na mě.
Rozloučili jsme se s klukami, vzali jsme si věci a odešli jsme ke Calinovi domu. Ja jsem teď u něho skoro pořad, ale taky občas spím u sebe, protože nechci abychom se až moc srali.
Došli jsme k němu, sundali jsme si bundy a boty.
„Půjdu si dat sprchu ano?" koukla jsem na něho.
„Jo dobře," odpověděl mi.
Došla jsem do ložnice a vzala si jeho tričko a kalhotky. Odešla jsem do koupelny, kde jsem za sebou zavřela.
Začala jsem si sundavat oblečení a vlasy si hodila do drdolu. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe kapat vodu.
Po asi 7 minutách jsem slyšela otevření dveří a následně zavření.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol