13

350 13 0
                                    

Když dohráli ještě par písniček, všichni se rozloučili s lidmi a pomalu odcházeli do backu. Mě si Calin ihned vtáhl do objetí, byl šťastný a já byla šťastná s nim.

„Byl jsi úžasný," pochválila jsem ho se širokým úsměvem.

„Děkuji kotě," usmál se a dal mi pusu do vlasů, tohle gesto mám rada.

Ještě jsme s kluky chvilku pili a bavili se, pak jsme se
pomalu odebrali na hotel.

Cesta tam byla fakt zábavná, protože kluci dělali bordel, smáli jsme se a Willy několikrát spadl na zem, ten toho má dost.

Konečně jsme došli na hotel. Všichni jsme se odebrali k sobě a já první co udělala bylo, že jsem si vzala čisté tričko a kalhotky a odešla do koupelny.

Zamkla jsem se a šla se vysprchovat, po sprše jsem se usušila a oblékla se, udělala jsem večerní hygienu a se špinavým prádlem jsem odešla zpět do pokoje.

Mě vystřídal Calin a já si mezitím vlezla do postele. On přišel po deseti minutách a lehl si vedle mě.

Otočila jsem se na bok a projela jsem ho pohledem.

„Jsi nádherná," usmál se.

„Děkuji," uculila jsem se.

Naše hlavy se začali přibližovat k sobě. Mezi námi by se nevešel ani papír. Tentokrat jsem to byla já, která spojila naše rty, rozpohybovala jsem je a on spolupracoval.

Teď to bylo úplně jiné, než obvykle, bylo v tom více chtíče. Naše jazyky hráli souboj.

Sedla jsem si na něho obkročmo a začala jsem ho líbat dravěji.

To se mu evidentně nelíbilo a proto si mě přetočil pod sebe. Z mých rtů přešel na můj krk. Kde začal nechávat modré modřinky.

Rukou mi zajel pod tričko, kde uchopil moje prso. Zmáčkl ho a já si neodpustila vzdychnout. On se usmál do polibku.

Tričko mi po chvíli stáhl úplně, takže mě viděl jenom v kalhotkách.

Pusou mi začal dělat modřinky po celém těle, až zajel k mému lemu od kalhotek.

Stáhl mi kalhotky a začal mě dělat pusou, po chvíli do mě vnikl dvěmi prsty, které ihned rozpohyboval. Začala jsem vzdychat a prohla jsem se v zádech.

On si rychle sundal oblečení a podíval se na mě pohledem jestli může. Já kývla na souhlas a on do mě pomalu vnikl celý.

Začal přirážet a já začala vzdychat nahlas, on po chvíli zrychlil a začal vzdychat též.

Svými prsty mě držel silně za boky a já mu nehty zarývala do zad.

„Dopíči kotě!" vykřikl mezi vzdychy.

Zaklonila jsem hlavu a silně držela prostěradlo. Navzájem jsme křičeli svoje jména. Nejspíše bych toto za střízliva neudělala.

Po chvíli jsme dosáhli oba vyvrcholení a on se svalil cely udýchaný vedle mě.

„Byla jsi dokonalá kotě," usmál se na mě.

„Lepší sex jsem nikdy neměla," uculila jsem se.

On si mě přitáhl k sobě do objetí a oba dva jsme upadli do říše snu.

- - -

Ráno jsem se vzbudila s bolestí hlavy, chtěla jsem se zvednout, ale bránila mi jeho ruka.

Až teď jsem si uvědomila, že jsem nahá a on též, takže my se včera spolu vyspali.

Opatrně jsem dala jeho ruku pryč a vzala si čisté oblečení a běžela do koupelny.

Osprchovala jsem se a převlékla, upravila jsem si vlasy a vyčistila jsem si zuby.

Když jsem došla zpět do pokoje viděla jsem Calina, jak nervózně chodí sem a tam a má ruce ve vlasech. Byl jenom v kraťasech. Byl roztomilý.

„Co vyvádíš?" zasmála jsem se.

On se lekl a ihned se na mě otočil.

„Já už si myslel, že toho lituješ a jela si domu," řekl něco co jsem nečekala.

„Nelituji toho," usmála jsem se.

On ke mně přišel a schoval mě do svého objetí, je hezké že se boji, že bych toho litovala.

Někdo nám zaťukal na dveře a on šel otevřít, byl tam Péťa.

„Půjdeme na snídani, jestli teda nemáte v plánu nic jiného," zasmál se.

„Co jiného?" zeptal se Calin.

„No já si myslím, že vás včera slyšel celý hotel," začal se smát. Já se trosku styděla a malinko se začervenala, raději jsem si šla pro telefon a Calinovi jsem hodila ještě tričko, které si oblékl a my se mohli vydat na snídani.

Když jsme se sešli se všemi, též si neodpustili blbé poznámky na včerejší noc.

secret eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat