20

290 11 1
                                    

Myslela jsem si že se mi to zdálo, tak jsem to neřešila.

Do doby než jsem na svých bocích ucítila studené ruce.
Calin mě začal líbat na krku a u toho mačkal moje boky.

Zaklonila jsem hlavu, tak že jsem si ji opřela o jeho hruď. On si mě otočil směrem k sobě.

„Si strašně nádherná," zkousl si ret, zatímco si mě celou prohlížel

„Děláš jak kdybys mě viděl poprvé," zasmála jsem se.

Nic na to neřekl, místo toho mě hluboce políbil. Spolupracovala jsem. Líbal dravě a rukama putoval po mem těle.

Svoje ruce jsem mu zapletla do vlasů, které už měl dlouhé a jemně jsem zatahala.

„Chtěl bych se ti omluvit za to, že jsem s tebou dneska moc nebyl," řekl do polibku.

Neodpověděla jsem mu, spis jsem si užívala jeho doteky.

Svoje ruce z mých boků přesunul pomalu na můj zadek, ktery zmáčkl.

Sjel ještě dolu a tím si mě vyhodil na sebe, svoje nohy jsem mu obmotala kolem boku.

Začal me líbat na krku, kde zanechaval modrinky.

Přímáčkl me na studené kachličky a začal se znovu věnovat mým rtům.

Slezla jsem z něho a začala si klekat, celou dobu jsem z něho nespustila oči.

Vzala jsem si jeho péro do pusy a začala pohybovat nahoru a dolu.

Po chvíli mi svoji ruku zapletl do vlasů a začal si tempo určovat sám.

Vzdychal a ja věděla, že se mu to líbí. Netrvalo dlouho a udělal se mi do pusy, ja to poslušně spolkla.

Stoupla jsem si a on mě přitlačil znovu na zeď, flusnul si na prsty a strčil je do mě, začal jemně.

Pohyboval se ve mně a ja zaklonila hlavu. Potichu jsem vzdychala.

Později začal zrychlovat a ja věděla že se za chvíli udělám.

On ale přestal a vytáhl ze me prsty, začal si taky klekat a dodělal mě pusou.

Otočil si mě a ja se oprela o zeď, prohla jsem se v zádech. On mě pleskl po zadku, už teď vím že tam budu mít obrys jeho ruky.

„Příprav se, že zítra nevstaneš," zašeptal mi do ucha.

„Už ho tam dopici strč," zařvala jsem.

Jak jsem řekla, tak taky udělal, zasunul ho do mě a začal se pohybovat.

Začala jsem vzdychat nahlas a on začal čím dal tím víc přirážet. Jednou rukou mi mačkal bok a druhou mi chytl vlasy za které začal tahat.

„Přidej Caline," řekla jsem mezi vzdychy.

Přidal ještě víc. Po chvíli si me přetočil čelem k němu a znovu ho do mě zasunul.

Nehty jsem mu začala rýt do zad. Vzal si me na sebe a vyšel ze sprchy a položil na pračku, oprela jsem se o ruce a zaklonila hlavu. Znovu začal prirazet.

Nakonec jsme skončili v posteli, tohle byl asi nejlepší sex, co jsem kdy měla. Už teď vím, že se zítra fakt nepostavim.

Jak se říká, sex na usmířenou bejvá hot, je to pravda.

Oba jsme oddychovali na zádech. Po par minutách jsem zaspala.

- - -

Probudila jsem se a vedle mě ještě spal Calin, jak včera říkal, všechno mě bolí.

Ale abych řekla pravdu byl to nejlepší sex. Koukala jsem spokojeně na něho, jak oddychuje.

„Dobré ráno," otočil se na bok, čelem ke mě.

„Dobré," usmála se.

„Bolí tě něco?" zeptal se hned.

„Celý tělo," odpověděla jsem.

„Promiň," zasmál se.

„V pohodě ja jsem si to včera užila," uculila jsem se.

„To ja taky kotě," dal mi pusu.

Ja pusu prohloubila, chvíli jsme se líbali.

„Potrebuju chcát," řekla jsem do polibku.

„Tak utikej," usmál se.

„No ono to není tak jednoduchý," koukla jsem na něho.

On pochopil, že mě to asi fakt bolí tak me vzal jako princeznu do náruče a odnesl na hajzl.

🤗🤗🤗🤗

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

secret eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat