Deniz hemen sarıldı.Çok korkmuş gibiydi.
Ağlamaktan gözleri şişmişti.Demir ayağa kalktı.Hiçbirşey demeden odadan çıktı.
Deniz hiçbirşey demeden beni izliyordu.Gözlerimin içine bakıyor benim birşey dememi bekliyordu.
Diyemedim,hiçbirşey diyemedim.2 yıldır tuttuğum günlük okunmuş diyemedim.
Ellerimi tuttu.Deniz
-Belki acılarını dindiremem ama hep yardımcı olurum.Unutturabilmek için herşeyi yaparım.Ece,sen benim biricik prensesimsin.Sen ve Özlem teyze benim tek ailemsiniz.Sen benim herşeyimsin.Lütfen benden hiçbirşey gizleme.Ben senin için herşeyi yapmaya hazırım.Ece
- Biliyorum.Sen hep benim
yanımdasın ama bana biraz
zaman ver.Deniz
- Ne zaman anlatmak istersen buradayım
lütfen acılarını benden gizleme.
Ben her haliyle olan Ece'yi seviyorum.
Güçlü olma çabaları içine girmeyen Ece'yi.Ece,biliyorum zamanı değil ama Demir ile biraz sohbet edin.Seni çok merak etti.Özlem teyze ile ben sizin evinize gittiğimde Demir tüm gece başında kaldı.Onaylarcasına başımı salladım.Deniz ayağa kalkıp dışarı çıktı.Demir odaya geldi.Gülümseyerek "Hiç uyanmayacaksın sandım küçük cadı çok korkuttun herkesi.İyisin dimi ?"
Başımı onaylarcasına salladım.Hemşireler odaya girdi.Ece hanımın ilaç vakti.İlaçlarımı aldıktan sonra cenin pozisyonunda yattım.Demir başucumda oturuyordu.Gözlerinin benim üstümde olduğunu hissedebiliyordum.Dikkatlice beni inceliyordu.Bir süre sonra uykuya yenik düşmüştüm.
Annem ile Deniz'in konuşması ile uyandım.
Saate baktım 21:32'idi.
Gözlerimi açtığımda önce ufak bir şok geçirmiştim.Demir yataktaydı.Tam yanımda başımı okşar şekilde uyuyakalmış.Annemin yargılayıcı bakışlarına maruz kaldım.Demir'i yataktan itmem ile yere düşmesi bir oldu.
Düşünce aniden irkilerek uyandı.Bişey oldu diye korkup tutamayacağımı bilsem bile aptallık yapıp tutmaya çalıştım.Evet tam bir aptallıktı çünkü Demir ile ben de yere devrildim.Okuduğum kitaplarda ki klişe sahnelerden birini yaşıyorduk şuan.Belimden tutmuş bana bakıyordu.Annemin yalancı öksürüğü ile hemen kendimize geldik.Deniz ise ufak çocuklar gibi masum masum,tatlı tatlı bakıyordu.
Ona gülümseyip yatağa oturdum.
Belimi yatağın kenarına çarpmıştım.Yatağıma uzandım ve kendi yazmış olduğum Birinin Sonu ve Suç adlı romanımı okumaya başladım.
Kısa bir süre sonra Demir ve annemler dışarı çıktı.Yarım saat boyunca kitabımı okudum ve kapının açılmasıyla kapıya baktım.Demir elinde bir kutu krem ile gelmişti.Demir
Üstüme düştüğünde belini çarptın.Gel de krem sürelim ağrıyordur şimdi.Ece
Gerek yok sağol.Demir
Ece hep böyle inatçı mısın lütfen gıcıklık yapma da gel şuraya.Hiçbirşey demedim.Yanıma oturdu.Eliyle belime dokunup daha sonra da tişörtümü kaldırdı.Kremi açıp sürmeye başladı.Eli ile masaj yaparak sürüyordu.İçimde garip bir duygu vardı.
Kremin kapağını kapattıktan sonra elini belime doladı.Nefes alıpverişini ensemde hissediyordum.Oldukça yakındı.
Arkama doğru döndüğümde dudakları dudaklarıma yakınlaşmıştı.Dudaklarıma bakakalmıştı.Birkaç dakika sonra gözlerimin içine bakmaya başladı.Elini yanağıma doğru getirdi.Yanağımı okşamaya başladı.Dudakları dudaklarıma değdiği an gözlerimi kapattım.Ellerini yanağımdan çekip saçlarıma getirdi.Ellerimi boynuna doladım.
Aniden kendime geldim ve Demir'den uzaklaştım.Lavaboya giderek elimi yüzümü yıkadım.
Lavabodan çıktığımda odada Deniz yalnız başına oturuyordu.Deniz
Birtanem hadi hazırlanda eve gidelim.
Anneni zor ikna ettim zaten gitmesi için.
Eve gidip bir duş alırsın,sırt çantanı,plaj çantanı hazırlarsın sonra yola çıkarız.