9. bölüm

11 3 2
                                    

Birbirimize kenetlenmiş bir şekilde denizdeyken sahilde Deniz'in bize baktığını gördüm.Hemen çırpınıp Demir'in kolundan kurtulmaya çalıştım.
Deniz üstündeki tişörtünü çıkardı ve denize atladı.
Demir'e bir bakışımla Deniz'in geldiğini ifade ettim.
Hemen kollarını çekip benden uzaklaştı.
Deniz yanıma gelerek muzip bir sırıtışla bana baktı.
"Görmemiş gibi davranmak istiyorum.Ben öyle davranırken sizde bir şeyden bahsetmeyin."
Demir gülerek"Kusura bakmayın Deniz Bey fakat sizin prensesiniz benim tatlı bir o kadar da cadı olan manitamdır.Lütfen kelimelerinizi seçipte kullanınız.
Deniz bir hışımla bana döndü.

"Nasıl yaa,sen benim haberim olmadan sevgili mi yaptın?
Ben yıkılırım,ben ölürüm.
Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz,sen beni tutamazsın yıldızlar tutamaz.
Benim minik prensesimi kimler kapmış.
Yetişemedim.Prensesimin ilk çıkma teklifinde ben yoktum.
Ağğ yetişemedim,prensesimin ilk çıkma teklifine yetişemedim."

"Deniz abartma lütfen.Biliyorsun ki benim hayatıma kim girerse girsin benim tek prensim sensin."diyerek Demir'e göz kırparak gülümsedim.

Deniz,Demir'e dönerek "Bana bak delikanlı,kaptın benim prensesimi eğer ki üzecek olursan önce ben sonra da Özlem teyzem seni öldürürüz valla benden söylemesi.Eğer ki sen bu kızı ağlat valla seni liğme liğme doğrar yerim ha.Benim tersimi sen daha görmedin."

"Peki Deniz Bey siz nasıl derseniz öyledir.Şimdi izin verirseniz çocukluk arkadaşım olan Deniz ile beraber sevgilimle denizde yüzmek istiyorum."

"Ben de izin veriyorum hadi bakalım."diyerek Deniz beni belimden tuttu.
"Gel prensesim seni yabancı ellere bırakmayacağım."

"Ahahah Deniz yapma böyle yaa bak ağlarım.Sonra susturamazsın."

"Tamam prensesim tamam ağlama sakın."

Kendimi Deniz'in de elinden kurtardıktan sonra sahile doğru yüzmeye başladım.Demir ve Deniz arkada bir şeyler konuşuyorlardı ama onları duyamıyordum.
Denizden çıkıp kendimi kumlara attım.

Birinin Sonu Ve SuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin