Deniz Demir'e bakıp göz kırptı.
"Oğlum bak kaş göz işareti yapıp durmayın giderim valla."demem ile ikisinin gülüşmesi bir oldu."Tamam prensesim Demir'e uyupta seni sinir etmem."diyerek göz kırptı.
-Deniz seninle birşey konuşmam lazım ve çok önemli.
-Yine ne oldu prensesim?
-O halde ben sizi yalnız bırakayım siz konuşun.
-Teşekkür ederiz Demir dedim ve gülümsedim.-Deniz ben Demir'e söylenenleri ciddiye almıştım ama ne biliyim o öyle biri gibi değil.Ben hayatımda ilk defa böyle hissettim.Babamın bana vermediği güveni,sevgiyi,şefkati ben ne biliyim babamda hissetmemiştim ama buraya gelirken onda hissettim.Bir abi bir baba gibi sarıldı bana.Deniz,Demir beni kandırıyor olamaz değil mi,o kızlar yalan söyledi,bilerek yaptı değil mi?
-Benim prensesim hayatı boyunca böyle hissetmediyse inan bu senin hatan değil.Biliyorum sen hep babandsb görmek istedin bu sevgiyi,şefkati ama bırak başkaları da sana bu şefkati göstersin.Baban seni hiçbir zaman istemeyecek diye onun için nelerden vazgeçtin sen.Artık bırakta baban senin için çabalasın.Ece bunu söylemek benim için kolay değil hatta söylememem daha iyi olurdu ama görüyorum ki Demir'e karşı birşeyler hissediyorsun.Şuan da asla inkar etme çünkü çok belli ediyorsun.Ece,Demir' de seni seviyor.
-Deniz ben Demir'i sevmiyorum ki.
-Ece bu duygularını saklamak için kullandığın bir sözcük,11 yıllık arkadaşımı ezberledim artık.Bana yalan söyleme prensesim.Unutma ki ben sana her zaman yanındayım,her kararında doğru veya yanlışında yanındayım dedim.Seni üzen her kim olursa olsun ister Demir olsun ister ben olayım kim seni üzerse karşısında beni bulur.Ben seni asla üzmem,ben prensesime kıyamam bile lütfen eğer öyle birşey hissedersen ilk bana gel demiştim ve farkında olmadan yine ilk bana geldin.Seni seviyorum küçük prensesim.
-Deniz ya ileride küsersek o zaman söylediklerin yalan olucak ?
-Ben sana asla küsmem hayatıma biri girdiğinde seni istemediğinde seni değil onları çıkardım.Kimse benim prensesimden önemli değil çünkü.
-Deniz illaki birgün küseceğiz.
-Hayır prensesim hiçbir zaman küsmeyeceğiz.Ufak ufak Ece prensesleri görmeden,senin buruşmuş,çirkinleşmiş yüzünü görmeden küsmeyeceğiz.
-Yaa of salak tam duygusal duygusal konuşuyorsun araya illa bi şebeklik ekliceksin.
-Beni ben yapan şebekliklerim zaten.
-Neyse Demir'i bulayım ben ayıp olmasın.
-Hıhı ayıp olmasın aşık prenses.
Dışarı çıkıp Demir'e baktım ama ortalıklarda yoktu.Onu bulmadan önce sakinleşmem gerekiyordu.Demir beni mi seviyordu yoksa Deniz beni avutmak için mi demişti?Lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.Utançtan yanaklarım kızarmıştı.Kalbim çıkacak gibi oluyordu.Derin derin nefes aldım ve yüzümü kurulayıp dışarı çıktım.Demir'e bakmak için ve kendime de su almak için kafeteryaya indim.Demir kafeterya da bie hemşire ile konuşuyordu.Demir'in yanına gittim ve omuzlarını sıkıp ben geldimm diyerek gülümsedim.Demir 'de gülümseyip hemşireye döndü."Bu Ece sınıfımıza yeni geldi Deniz'in en yakın arkadaşı."Bana döndü ve"Bu da Zehra benim kuzenim ayrıca Deniz'in plato-
Deniz'in hemşiresi."Memnun oldum dedim ve elimi uzattım Zehra'da gülümseyip elini uzattı.Demir'e dönüp "Seni arıyordum ben de."dedim.
"Ben de geliyordum zaten." dedi.
Kuzenine sarılıp kulağına birşeyler fısıldadı daha sonra kuzeni de bana gülümseyip baktı.Demir ile beraber Deniz'in yanına çıkıyorduk ki Demir elimi tuttu.
-Sen Deniz'i de böyle kıskanıyor musun?
-Deniz benim herşeyim tabii ki kıskanırım.
-Ben ?
-Sen?
-Ben neyinim?
-Sen arkadaşımsın,bestfriendimsin,
agamsın diyerek güldüm.
-Agam mı kızım nesin sen kabadayı falan mı?
-Evet canım beğenemedin mi?
-Beğendim canım beğendim.dedi ve gülümsedi.
-İyi hadi yürü Deniz bizi bekliyor.
Elimi bıraktı ve yürümeye başladı.Arkasından yürürken telefonum çaldı.Demir'e seslensem de duymadı.-Efendim annecim?
-Nolmuş Deniz iyimiymiş?
-Annecim sakin olur musun Deniz gayet iyi birkaç güne çıkacak,endişelenecek birşey yok.
-Çok şükür kızım sen başından sakın ayrılma delidir o kalkıp gider hastaneden.
-Tamam anne tamam kapatıyorum ben hadi bay bay.
-Bay bay annem hadi görüşürüz.
Deniz'in odasına girdiğimde ikisi gülüşüp hararetli birşeyler konuşuyorlardı.
Demir'in omuzlarını sıkıp Demir'e baktım.Kulağına eğilip"Hastane önünde olanların hepsi aramızda kalırsa sevinirim "diyerek geri çekildim.
-Ee Deniz ne zaman taburcu olacaksın kesin bişi dediler mi?
-Demediler ama ben burda sıkıntıdan patlarım.Çıkarın beni burdan.
-Bu kadar korkak biri görmedim bir de bir kızın önünde yapıyorsun bu korkaklığı pü sana.
-En azından korkak olduğunu kabulleniyor,bazıları korkaklığını inkar ediyor dimi Demir?
Kısa bir süre sessizlik oldu.
Demir ayağa kalktı ve yanımdan geçip doktorun yanına gideceğini söyledi. Yanımdan geçerken sabah ona sarıldığım da dikkatimi hiç çekmeyen parfümü buram buram kokmaya başlamıştı.
Ne çok erkeksi ne de çok hafif bir kokuydu.Sanki çok özel bir kokuydu.
Deniz'in gülmesiyle kendime geldim.
-Ne o daldın gittin?
-Yoo sadece aklıma birşey geldi.
-Ece,Demir ile konuşsanız aslında halledersiniz.
-Neyi halledicez ne oldu ki?
-Ecee hadi ama siz birbirinizi seviyorsunuz ama açılamıyorsunuz bunu kim görse farkeder.
-Deniz ben emin değilim.
-Ne yani illa ben mi söyleyeyim?
-Saçmalama ya zamana bırakalım.
-Zamana bırakalım ama ya zamana bıraktıklarımız o zaman gelince hayatımızda olmazsa?
-Deniz daha 17 yaşındayız ve bence çok erken.Biliyorsun ki benim birçok hayalim var ve önceliğim hayallerimi gerçekleştirmek.
-Biliyorum ve o yüzden Demir'e güveniyorum.İnan bana herşey çok güzel olucak.
-Deniz,Demir ile adam akıllı konuşmalısın hem annemi de biliyorsun ne diyecek bu duruma ?
-Amann Özlem teyzemi ben hallederim sen merak etme.Özlem teyzem beni senden daha çok seviyor hem .
-Salak ya ,peki ama Demir ile adam akıllı konuşup emin olmalısın.
-O iş bendee bana bırak.diyerek güldü.
Odanın kapısı açıldı.Doktor ve Demir içeri girdiklerinde Demir arka tarafımda ayakta durdu.Doktor gülümseyerek"Hastamızı normalde bu kadar uzun süre başkası ile yalnız bırakmayız fakat sizin ona olan sevginizi görebiliyorum Ece hanım ilerde çok mutlu olacağınıza eminim." Dedi.
Doktor beni Deniz'in sevgilisi sanmıştı."Öncelikle biz Deniz ile sevgili değiliz, yanlış anlaşılma oldu sanırım."
"Aa pardon ben sizi çok samimi gördüm o yüzden öyle demiştim kusura bakmayın."dedi doktor. Estağfurullah diyerek gülümsedim.Doktor lafı değiştirerek"Taburcu işlemlerinizi halledip çıkabilirsiniz Deniz Bey ayrıca size verilen ilaçları kullanın birkaç ay boyunca da kendinizi yoracak şeyler yapmayın.İyi günler dilerim."diyerek çıktı.Demir'e döndüğümde Demir'in garip bir yüz ifadesi ile bana baktı. Sinirli ve üzgün gibiydi.
-Ne oldu ? Dedim tatlı bir ses ile.
-Birşey yok , ben taburcu işlemlerini halledeyim .diyerek odadan çıktı.
Deniz'e döndüğümde "Senin ki doktora sinirlendi." Dedi
Kaşlarımı havaya kaldırıp ona baktım.
Birkaç dakika sonra Demir geldi.
"Çıkış işlemlerini de hallettim gidebiliriz."dedi.
-Siz gidin ben yürüyeceğim.
-Saçmalama Ece gece gece ne yürümesi ?
-Demir'e katılıyorum ,hepberaber Özlem teyzemin yanına gideceğiz .
-Olmaz.
-Neden?
-Annem Demir'i tanımıyor ve ne der hiçbir fikrim yok.
-O zaman annenle tanışırım. diye araya girdi.
-Off Deniz off diyerek Demir'in arabasına bindim. Deniz ile Demir de sırıtarak arabaya bindiler.
Deniz evimin yolunu tarif ederken bende anneme mesaj atıyordum.
Annem❤
-Anne Deniz'i taburcu ettiler ve seni görmek istedi.Yanında da arkadaşı vardı o da geliyor yani haberin olsun.
-Tamam kızım ben hemen birşeyler hazırlayayım Deniz için.
-Tamam anne.Denizimm💙
-Deniz acaba Demir 'i annemle tanıştırmak için biraz erken değil mi?
-Prensesim zaten senin sevgilin olarak değil yani şimdilik değil 😅
Benim arkadaşım olarak tanıştırıcaz.
-Ne biliyim yaa biraz endişeliyim.
-Hiçbirşey olmazz merak etme prensine güven sen.
-Peki.
Denizle konuşmayı bitirdikten sonra bir bildirim geldi.
Yazar Meloşumm❤
-Nasılsın uğurböcüğümm ?
-Melo yaa aşırı stresliyim.
-Neden ki noldu?
-Ya bu sana bahsettiğim Demir vardı ya.
Bugün sabaha karşı Deniz kaza yapmış.Demir de Deniz'in yanına gidelim diye beni aradı.Bende kabul ettim.Ve hastanenin orda ağladığım için de bana sarılmış bulundu.Ve ben ilk defa öyle birşey hissettim.Ve Deniz de az önce taburcu oldu.Tutturdu Özlem teyzemi göreceğim diye.Demir,ben ve Deniz eve gidiyoruz şuan .-🤣🤣
Hayırlısı diyelim,annen beğenecek mi o önemli.
-İnan o kadar çok korkuyorum ki annemin tepkisi yüzünden.
-Korkma korkma annenin pek birşey diyeceğini sanmıyorum.
-İnşallah dediğin gibi olur Melo.
-Olur olur korkma ben de öylesine yazmıştım zaten ,birşey olursa haber ver bana meraktan çatlarım biliyorsun.
-Bir gelişme olursa ilk sana haber vereceğim merak etme 😅😉.Deniz'in sonunda Özlem teyzeme kavuşacağım demesiyle kendime geldim.
Ne çok severmişsin Özlem teyzeni diyerek güldüm.
Arabayı park ettikten sonra arabadan indim ve Deniz'in koluna girdim.
Eve doğru biz önde Demir arkada yürüdük.Bizim geldiğimizi gören annem kapıda bizi karşıladı.
-Oyy benim oğluma nolmuş böyle ne oldu sana diyerek annem Deniz'i benim kolumdan aldı kendi koluna taktı.
-Annen Deniz'i senden daha çok seviyor bence. diyerek güldü Demir.
-Annem Deniz'i hep çok sevdi,kendi oğlu gibi.
-İlerideki senin eş adaylarından biri de Deniz herhalde diyerek güldü.
-Annem Deniz'i sever ama öyle bir düşüncesi olduğunu düşünmüyorum.Ayrıca annemin öyle bir düşüncesi olsa bile ben öyle düşünmediğim sürece öyle birşey asla olamaz ki Deniz benim çocukluk arkadaşım her ne kadar birbirimize yakın olsakta bir nevi abi kardeş ilişkimiz var bizim.
-Hiç belli olmuyor biliyor musun?
-Ben kendimden eminsem bellidir Demir.
Ben kendimi biliyorum ve Deniz 'i de biliyorum . Biz hep arkadaş kalacağız.En iyi arkadaş.
Ayrıca annem yanlış anlayacak şimdi annemlerin yanına gidelim.diyerek onun birşey demesine fırsat vermeden içeriye girdim.
Demir arkamdan içeriye girince annem Deniz'i bırakıp Demir ile ilgilendi.
Ben Deniz'in yanında otururken annem Demir'i alıp mutfağa gitti.
Deniz ile öyle boş boş otururken Deniz uyuyakalmıştı.Başı omzuma düştü. Başına bir öpücük kondurdum.
Demir ile annem odaya girdiklerinde annem odadan çıktı 5 dakika sonra elinde pike ile girdi.Deniz'in üstünü örttü.
Demir ile birkaç dakika göz teması kurduktan sonra gözlerimi kaçırdım.
-Anne ben bugün bayağı yoruldum.Demir de yabancı değil zaten ben izninizle uyuyacağım Deniz de burada rahat değildir onu da kardeşimin odasına yatırayım ben diyerek yavaşça doğruldum.Deniz'i uyandırdım ve koluna girerek üst kata çıktık.Deniz'i yatırdıktan sonra alnına öpücük kondurdum ve kendi odama geçtim.