Hoseok artık biraz daha rahat dolaşıyordu, tabi arkasında ben olduğum için diğerleri karışmaya korkuyordu.
Saha'da durmuştuk, diğerleri kenarıda oturarak oyun oynarken hoseok'a basket atmayı öğretiyordum, topu tutmayı öğrenmişti şimdi de atışları potaya sokmaktaydı.
Topu tuttu ve zıplayarak attığında girmemişti, tekrar ve tekrar denediğinde son attışı potaya girdiğinde gülerek zıpladı "girdi girdi" diyerek güldüğünde kafamı salladım "aferin minik sincap" kafasını eğdi, topu alarak eline verdim, biraz daha geri gittik ve yine atış yapmak için hazırlandı.
Yine atış yapamadığında dudaklarını sarkıttı "yine olmadı" gülerek yanağını okşadım "pes etmek yok, hem top potaya sıkıştı, almalıyız" kafasını salladı "ama ben alamam ki" diyerek kırpıştırdığı gözlerini gözlerime getirdi.
Omuz silktim "bir yolunu bul" potaya yaklaştık, belinden tutarak kaldırdım, topu aldığında geri yere bıraktım, gülerek bana döndü "çok eğlenceliydi" güldüm "miniciksin" yanakları kızardı.
Topu bırakarak diğerlerinin yanına gittik, sıcaktı ve terlemiştim, hoseok'a atış yaptırmadan önce de biraz oynamıştım, kalktım "üstümü değiştiricem" onayladılar hoseok "ellerimi yıkıycam" kafamı salladım.
Soyunma odasına girdik, arkadaşım başkan olduğu için rahat şekilde girip çıkıyordum, bir dolap bile bana ayırmıştı, hoseok ellerini yıkamayı bitirdiğinde bende t-shirt'ü mü çıkarttım, hoseok ellerini gözlerine kapatarak arkasını döndüğünde güldüm "ne oldu" dediğimde kafasını salladı "söyleseydin ya, çıkardım"
"Utanma" dediğimde omuz silkti "vücudum iyi mi?" "yah yoongi" dediğinde daha çok güldüm "hadi fikrini söyle" diyerek durdum, omuz silkti "o kadar dikkatli bakmadım, bilmiyorum" kafamı salladım "dikkatli bak o zaman" ellerini indirdi, bana döndü, yerdeki gözlerini bana çıkarttığında yüzü domatese dönmüştü.
Yutkundu "i-iyi" dediğinde önüne geldim "gay misin bisex mi?" kafasını eğdi "g-gay" kafamı salladım "bu yüzden çok utandın, sevimli uke" omuzuma vurdu "git t-shirt giy" güldüm"tamam tamam, senin ile uğraşmayı seviyorum" kafasını salladı "biliyorum" dediğinde t-shirt alarak giydim.
Eve gidip duş almalıydım.
/
Mantılarım: Bu bölüm neden kısa amk 🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : gold
FanfictionOkula girdiğimde gıcık insanların olduğu belliydi, göz devirip binaya girdim, kulaklığımı takarak telefondan şarkı seçicektim ki biri ile çarpıştım, kafamı kaldırdığımda kısa boylu, kızıl saçlı, gözlüklü ve elinde bir kaç kitap olan biriydi.