5

373 32 47
                                    

Hoseok karnı acıktığı için kantine inerken bende uyku sersemi sincabımı takip ediyordum.

5 kişi kapı ağızında durmuş konuşurken hoseok "geçebilirmiyim" dediğinde sesten duymamışlardı ve bende uykusuzluğun siniri ile "çekilin lan hoseok'un önünden" diyerek bağırdığımda korkarak kenarı çekildiler.

Hoseok içeri girdiğinde elimi ağzıma koyarak esnedim, hoseok yiyeceklerini aldı ama taşıyamıyordu, elinden aldığımda "teşekkür ederim"  kafamı salladım "hadi gidelim" dediğimde kafasını salladı, sınıfa girdik, sırama oturduk, yiyecekleri önüne bırakarak kafamı omuzuna koydum.

Jungkook "ulan 3. Derse giricez uyan lan"  kafamı hoseok'un boynuna sakladım, jin "ohoo bu çoktan derin uykuya dalmış"  hoseok'un kokusu ile iyice uykuya daldığım doğruydu.

Hoseok elini yanağıma koyarak "yoongi kalk hadi ders başlayacak"  kafamı salladım "kaçıncı ders" dediğimde güldü "öğleden sonra ilk ders"  kafamı kaldırdım "bir şeyler yedin mi" diyerek gözümü ovdum, kafa salladı "uyuyordun bende kıpırdamadım"  kafamı salladım "yemedin yani?"  kafasını salladı.

Kalktım "geliyorum" dediğimde onayladı, kantine giderek tost, meyve suyu, su, kek ve kraker aldım.

Sınıfa çıktım, hoseok'un önüne koyarak yerime geçtim "ye hadi"  kafasını salladı "yoongi neden aldın"  kafamı sıraya koydum "bu salaklar sana bir şey almamış, aç kalmanı sevmediğimi biliyorsun" dediğimde jimin "yah biz ne bilelim sen ayı gibi uyuycan, kaldırır sandık, hal bu ki koca bebeğine kıyamamış" sırıttığında hoseok kafasını eğerek tostunu yemeye başladı.

Yarısını yemişken zil çaldı, bana döndü "doydum"   "hoseok yarısını yedin"   kafasını salladı "ama fazla yiyemiyorum ki"  kafamı salladım, bana uzattı "sende yemedin" dediğinde elinden aldım, yemeye başladım, ondan iğrenmiyordum ve o bunu biliyordu.

Bir şey hatırlamış gibi kızardığında kaşlarımı çattım, ne oldu şimdi, ne zaman onun bitiremediği yemekleri ben yesem kızarıyordu, jin bu şeyleri iyi bildiği için ona yaklaştım "jin" dediğimde bana döndü "efendim"  yutkundum "nasıl anlatıcam bilmiyorum, birisinin yediği yerden sende yersen ama karşındaki birden kızarırsa ne olur?" dediğimde kaşlarını çatarak "anlamadım"  göz devirdim "anlatamıyorum ki amk" 

"Mesela namjoon tost yiyo ama bitiremedi, sana uzattı sende onun ısırdığı yerden ısırarak yemeye başladın, namjoon birden kızarmaya başladı, neden kızardı?" dediğimde güldü "olum senin Türkçe ne sokayım, o nasıl anlatış, neyse dolaylı yoldan öpüşmek oluyo, onun kromozomları senin vücudunda 6 ay kalıyo"  "ciddimisin lan"   kafasını salladı "tamam" diyerek geri gittiğimde o da namjoon'un omuzuna kafasını koymuştu.

Hoseok meyve suyunu içerek etrafa bakıyordu, tanrım bebekten farkı yoktu, ısıra ısıra sevesim vardı, kolumu omuzuna atarak kendime çektim "bebek bebek durma şöyle"  kafasını kaldırdı "anlamadım"  kafamı salladım "bebek gibi şirin duruyorsun"  yanakları kızardı "yah ben bebek miyim, ne alaka" dediğinde güldüm "minik bir bebeksin"  göz devirdi.

Yutkundum, dolaylı yoldan öpüştük ha, bu neden kalbimi hızlandırdı?

/

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin