13

258 21 16
                                    

Gece olduğunda oturmuş film izliyorduk, hoseok gülerek bakarken ben onu izliyordum, güldüğü için kısılan gözleri, minik gamzeleri, güzel gülüşü, çenesine elimi koyarak okşadım,  bana döndüğünde dudaklarını öptüm.

Geri çekildiğimde kafasını omuzuma koydu, kapı açıldığında o tarafa döndüm, babam "yoongi erken geldim" dediğinde yutkundum, içeri girdi.

Hoseok'a baktı "hoseok merhaba"dediğinde hoseok'da güldü "merhaba bay min"  babam "ah biraz dinlenicem, iyi eğlenceler" diyerek yukarı çıktığında şaşkınca kaldım "ne oldu lan" dediğimde hoseok güldü "ne"  ona döndüm "kucağımdasın ve normal karşıladı"  kafasını salladı "ben hep senin kucağındayım" dediğinde kafamı salladım "ama babam hiç görmedi"  kaşlarımı çattım.

Hoseok "yoo görüyo, sarıldığımızda falan ya da sen ben kucağındayken sen oyun oynarken görüyo"  kafamı salladım "bir şey söylemedi" diyerek geri yaslandım, güldü "galiba bizi sevgili zannediyordu"  yanakları kızardı, gülerek öptüm "evet biz sevgiliyiz"  gülerek kafasını boynuma sakladı, elini tutarak okşadım.

Geri film'e döndük, kalçasını okşadım "yarın okul var ve sen yürüyemiyorsun" diyerek güldüğümde kaşlarını çatarak baktı, kalçasını sıktım "sabahı tekrarla ya biliriz"  kafasını salladı "utanıyorum demedim mi sana" dediğinde yanağını öptüm "seni seviyorum"  sarıldı "bende seni seviyorum"  kalçasındaki elimi sırtına koyarak okşadım.

Esnediğinde tv'yi kapatarak kucağıma alıp yukarı çıkmaya başladım, yatağa uzandık, bana sığındığında gülerek saçlarını öptüm ve uyumaya başladım.

Sabah babam uyandırarak gittiğinde hoseok'a daha sıkı sarıldım "bebeğim kalk hadi"  koluma daha sıkı sarıldı, gülerek ensesini öptüm "okula gidicez" dediğimde mırıldandı, boynunu öptüm "hadi, kalvaltı hazırlıycam, hazırlan gel"  kalçasına vurduğumda "ahh yoongi" diyerek sinir ile konuştuğunda hemen odadan çıktım.

Babam çoktan hazırlamıştı kahvaltıyı, kafamı sallayarak odaya çıktım, hoseok üstündeki t-shirt'ü çıkardığında beline sarıldım "okula gitmesek mi acaba" diyerek ellerimi vücudunda gezdirdim, kafasını salladı "hazırlan hadi"  omuzunu öptüm "bebeğim benim"

Hazırlandık, kucağıma alarak aşşağı indirdim, masaya oturtarak tabağını doldurdum, bana baktı "ama bunlar çok" dediğinde kafamı salladım "küçük küçük ye"  yemeye başladı.

Gülerek bende tabağımı çabuk bitirip onu izledim, 30 dakika sonra tabağı bittiğinde masayı topladım, kalkarak yavaşça yürüdüğünde güldüm "minik bebekmisin sen"  kucağıma aldım, kollarını bağladı "ne yapayım o büyük şey bana girdi" diyerek mızırdandığında yanağını öptüm "isteyen sendin güzeldim"  kafasını salladı.

Çantayı da alarak çıktık "kucağıma almamı istermisin?"  kafasını salladı "bize bakarlar" dediğinde göz devirdim "hoseok insanları umursama, bu anı biz yaşıyoruz onlar değil"  kafasını eğdi "al o zaman"  gülerek kucağıma aldım, yol boyunca konuşarak güldük, arada öpüştük.

Okula geldiğimizde bize baksalarda takmadık, sınıfa girerek yerlerimize oturduk, çocuklar sorsa da bir şey söylemedik.

/

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin