Sabah uyandığımda hoseok sırtını göğüsüme yaslamış, koluma sarılmış şekilde uyuyordu, gülerek boynunu öptüm "küçük bebeğim" diyerek yeniden öperek yavaşça kolumu çekip yastığımı koydum, sıkıca sarıldığında bacaklarını da kendine çekti.
T-shirt yukarı çıkarak kalçalarını açtığında yutkunarak üstünü örttüm, aşşağı inerek kahvaltı hazırladım, hemen gitsinler istiyordum, tanrım hoseok ile sevişecektik, kalbimin ağrısı canımı yakıyordu.
Masayı hazırlayarak herkesi uyandırdım, hoseok kalktığında eşofman altımı giydirdim, ip ile belini ayarladım, paçalarını katladığımda bitmişti, bebek gibi uyku sersemi duruyordu, gülerek dudaklarını sıkıca öptüm "hadi lavaboya git" dediğimde kafasını salladı.
Aşşağı indim, hepsinin önüne kahve koydum "umarım odaları temizleyip camları açtınız?" diyerek sorduğumda namjoon ve jungkook kafa salladı, hoseok geldiğinde yanıma oturdu, tabağını doldurdum, yemeye başladığında bende önüme döndüm.
Taehyung "inleme sesinden uyuyamadım amk" kafamı salladım "haklı, müzik bile susturamadı sesinizi" jimin "of susun be" dediğinde jungkook güldü.
Jin hiç umursamıyordu, taehyung "jin sesin mi kısıldı" söylediği ile güldük, jin "of çok boş yaptınız, herkes sevişir, ne var bunda" dediğinde "eğw" diyerek kafamı salladım.
Hoseok kafasını tabaktan kaldırmıyordu, saçlarını okşadım, bana döndüğünde gülerek baktım, o da güldü ve tabağına geri döndü.
Yemekten sonra gittiklerinde mutfağı topladım, hoseok kedi gibi peşimden geliyordu, işimi bitirdim.
Hoseok'u kucağıma aldım "neden oturmuyorsun?" yanakları kızardı, ellerini omuzuma koydu ve omuz silkti, gülerek çenesini öptüm "şimdi mi" dediğimde kafasını salladı "zamanı mı var?" bu şirinliğini yiyecektim, tanrım fazla saf ve masumdu.
(Öyledir benim oğlum yunki😌😁)
Kafamı salladım "eminsin değilmi?" diyerek yukarı çıkmaya başladım, kafasını omuzuma koydu "emin değilim, sadece sen güvendiğim tek kişisin ve ben merak ediyorum" durdum "hoseok bu olaydan sonra her şey değişebilir" omuzumdan kafasını kaldırdı "n-nasıl değişebilir" dediğinde yutkundum.
"Bak sevişicez ama duygusuzluk kadar duygu da önemli, belki bir daha bunu yapmak istemeyeceğiz ya da daha çok yapıcaz, belki bu bizi daha da yakınlaştırıcak ya da uzaklaştırıcak, bana bu derece güvenmen onur verici ama sadece arkadaş olucaksak bu sex partneri olduğumuz anlamına gelir" kafasını eğdi "anladım ama ne yapmamı istediğini anlamadım" anlını öptüm "benim ile sadece sex mi yapıcaksın yoksa duygularımızı da açıp sevişecekmiyiz, duygusal olarak bir olucakmıyız?" dediğimde kızardı.
Kafasını kaldırıp gözlerime baktı "sen hangisini istiyorsun?" dudaklarını öptüm "benim olmanı istiyorum" "sevgilimi olucaz" kafamı salladım "yavaştan alıcaz" kafasını salladı "tamam" dediğinde derin bir nefes aldım.
Odama girdim ve onu kucağımdan indirdim.
/
Sizce ben smut yazarmıyım 🙂
Ehehehehehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : gold
FanfictionOkula girdiğimde gıcık insanların olduğu belliydi, göz devirip binaya girdim, kulaklığımı takarak telefondan şarkı seçicektim ki biri ile çarpıştım, kafamı kaldırdığımda kısa boylu, kızıl saçlı, gözlüklü ve elinde bir kaç kitap olan biriydi.