6

351 30 27
                                    

Odamda hoseok ile otururken ben müzik dinliyordum o ise kitabını okuyordu, bana döndüğünde kulaklığımı çıkardım.

Yanakları kızardı "yoongi" dediğinde kafamı salladım, yutkundu "biri beni randevu ya davet etti"  kaşlarımı çattım, kim hoseok'u randevuya davet ediyo, onun dilini keser götüne sokardım.

"Kim davet etti?"  kafasını eğdi "şey, şu okulun popüler çocuğu var ya jihwa, o davet etti ama şey daha kabul etmedim, etmelimiyim?"  domatese dönmüştü.

Çenesini tutarak okşadım "sen istiyormusun?"  kafasını salladı "bilmiyorum, ona karşı nefret ya da sevgi beslemiyorum, zaten hiç konuşmuşluğumuz da yok, sıradan biri"  kafamı salladım "istersen kabul et,  red etsende kabul etsen de bir şey fark etmez" dediğimde kafasını salladı "kabul mü ediyim, belki arkadaş oluruz"  kafamı salladım "istersen neden olmasın"  sarıldı.

Bende ona sarıldım ve saçlarını okşadım, benim minik, saf ve tatlı bebeğim.

Ertesi günü evine gittik, hazırlandı, kahve rengi tulum giymişti, tanrım onu yemek istiyordum, bana döndü "nasıl olmuş" dediğinde elimi uzattım, tutarak yanıma geldiğinde kucağıma oturttum "çok tatlı olmuşsun, senin ile gelmemi istermisin?"  kafasını salladı "tek gidicem, ilk defa kendi başıma bir şey yapmak istiyorum"  kafamı salladım, kafasını omzuma koydu.

Biraz öyle durduk, daha sonra kalkarak aşşağı indik, hoseok gülerek "görüşürüz" dediğinde kafamı salladım "görüşürüz güzelim"  randevu yerine gitmeye başladığında bende taehyung'un evine gitmeye başladım, oyun günüydü, herkes oradaydı.

3 saat sonra ben namjoon'u oyunda yendiğimde telefonum çaldı, baktığımda hoseok arıyordu, hemen açtım "güzelim" dediğimde ağlamaklı sesi ile "y-yoongi"  kalktım "ne oldu" dediğimde burnunu çekti "evinin önündeyim"  kapıya gittim "taehyung lardayım, bekle geliyorum" diyerek ayakkabılarımı giydim.

Jimin "ne oldu?"   "hoseok evin önündeymiş, ağlıyordu" diyerek evden çıktım ve koşarak aşşağıda olan evime gittim, hoseok kafasını eğmiş beni bekliyordu.

Yanında durdum "bebeğim" sesimi duyunca hemen bana sarıldı, beline kolumu sardım, anahtarı cebimden çıkartarak kapıyı açtım, içeri geçtik.

Odama çıktık, hoseok'u bacaklarıma oturttum,gözlüğünü çıkartarak kenarı koydum,  "ne oldu, anlat bana"

"normal başladı, sonra bana hislerinin olduğunu söyledi, ben istemedim ama beni zorla öptü, bende kaçtım, iğrenç hissediyorum yoongi, kirli gibi hissediyorum" dediğinde yine ağlamaya başladı.

Sinir ile nefes aldım, çenesini kaldırdım, dudaklarında parmaklarımı gezdirdim "şş kirli değilsin"  kafasını salladı "öyleyim"  derin nefes aldım "temizlememi istermisin" dediğimde kafasını salladı "nasıl temizliycen ki"  bir göz yaşı daha aktı, eğildim "onu silmemi istermisin" dediğimde yutkundu, kafasını salladı "öpüşmeyi bilmiyorum"  kızarmıştı.

Güldüm "bir şey olmaz, sadece karşılık ver, beni taklit et"  onayladı, dilimi dudaklarımın üstünde gezdirdim ve yutkunarak dudaklarımı dudaklarına bastırdım, yumuşak dudakları öpmeye başladığımda dudaklarını hareket ettirmeye başladı, acemi şekilde öpüşüyordu.

Dilimi dudakları üzerinde gezdirdim, omuzumu sıktığında geri çekildim, kırmızı olmuş yüzü, kapalı gözleri, hafif aralık dudakları,  bir öpücük daha dudaklarına bırakarak geri çekildim.

Gözlerini açtı ve gözlerime baktı, güldüm "iyi hissediyor musun? Temiz hissediyor musun?"  omuzumu sıktı "e-evet"  kafamı boynuna sakladım "üzülme ben ilgilenicem, yaptığının cezasını çekecek" dediğimde sıkıca sarıldı "çok korktum"  boynunu öptüm "ben yanındayım"

O siktiğim Jihwa yı öldürücektim.

/

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin