7

324 30 13
                                    

Ertesi gün sınıftan çıkarak o piçin sınıfına gittim, sırasında oturmuş arkadaşları ile konuşuyordu.

Yanına gittim, bana döndüklerinde jihwa denen piç'e baktım "gel benimle" dediğimde kalktı "anlamadım?"  güldüm "salakmısın amk gel benimle"  kafasını salladı "tamam"  ilerledim.

Lavaboya geldik, kolundan tutarak öne ittim, şaşkınca kaldığında müdürün odasından ödünç aldığım anahtar ile kapıyı kilitledim.

Üstüne giderek "sen izinsiz hoseok'u öptün"  kafasını salladı "b-ben"  avucumdaki anahtarı sıktım "onun rızası olmadan dokundun"  duvara çarptı "s-sakin ol" dediğinde güldüm, yumruğumu yüzüne geçirdim, anahtar elimi biraz acıtsada yumruğumu daha ağır ve sert yapıyordu.

Yeniden art arda vurdum, ensesini tutarak kabini açtım "hayır, hayır"

"cezasız mı kalıcağını sandın, benim olana dokunamazsın" diyerek kafasını klozete soktum, kolumu itmeye çalışıyordu.

Kafasını geri çekitim ve ensesini bıraktım "bu küçük tartışmamız aramızda kalıcak, ha kalmadı yollarda tek başına yürümeni tavsiye etmem"  kafasını salladı "a-aramızda kalıcak"  omuzuna vurdum "benim olana bir daha dokun da ellerini kırayım" diyerek kabinden çıktım.

Kapının kilidini de açarak çıktım ve sınıfa girdim, yerime geçtiğimde hoseok "nereye gittin" diyerek gözlerini kırpıştırdı, gülerek çenesini okşadım "bir arkadaşa baktım"  kafasını salladı, taehyung anlamış gibi "ulan" dediğinde güldüm, hoseok anlamazca baksada ses çıkartmadı, kafasını omuzuma koyduğunda yanağını okşadım.

Okul çıkışı namjoon "yine oyun günü yapalım"

" sınavlar yaklaşıyor, ders çalışmalıyız"  göz devirdi, hoseok'un belini tuttum "hoseok beni çalıştırıcak" , jin "sevgilim zaten benim" diyerek namjoon'un yanağını öptü, vminkook "off"

Ayrıldık, benim evime geldik, odama çıktık ve kitapları çıkarttık, üstüme eşofman takımı giyindim, hoseok'a üst verdim, benim t-shirt lerim baldırına kadar kapatıyordu.

Lavabodan çıkarak yanıma oturdu, tanrım çok güzeldi, yutkunarak anlattığı ders'e odaklandım, bir saat sonra kafamı salladım "dinlenelim" dediğimde güldü "olur"  ayağa kalktı "su alıcam"  kafamı salladım "banada" dediğimde onayladı.

Arkasından baktım, bacakları dikkatimi çekiyordu ve bakmamak için büyük bir savaş veriyordum resmen.

Büyük bir bardak su ile geldi, uzattığında aldım ve içmeye başladım, bardağı kenarı koydum, ellerine bakıyordu "yoongi" dediğinde kafamı salladım "söyle güzelim"  kafasını iyice eğdi "jihwa yımı dövdün?"  çenesini tutarak kaldırdım "kafanı eğme hoseok ve evet, neden?"  kafasını salladı "sadece öyle görünce sormak istedim" dediğinde kafamı salladım.

Baş parmağımı alt dudağına getirip okşadım "cezasını alıcaktı"  yaklaştığında üstüne giderek dudaklarını öptüm ve uzandırdım, susuz kalmış gibi hızlı öpüyordum ve o bana yetişmeye çalışıyordu, bacaklarını belime sardığında elimi bacağına koyarak okşadım, bacağı büyük elimin içinde küçük kalmıştı.

Tanrım kalp krizinden ölücektim.

Herşeyi ile minicikti.

Benim miniğim

/

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin