12

332 26 47
                                    

Evet.. Yazarım 🙂

/

Yutkundum ve t-shirt'ü mü çıkarttım, kızardığında yanağını okşadım, eğilerek dudaklarını öptüm, titreyen ellerini boynuma sardı ve geri giderek yatağa uzandı, elimi t-shirt'ün altına sokarak sıcak tenini okşadım, titrediğinde sırıttım.

Dudaklarını bırakarak boynuna indim "iz bırakmayacağım" dediğimde yutkundu "tamam"  yavaşça boynunu öpmeye başladım, elimi yukarı sürterek göğüs ucuna getirip parmağımı bastırdığımda narin elini saçlarıma koyarak "ığm" diyerek çektiğinde güldüm.

Geri çekildim "çıkartıyorum" dediğimde yutkunarak kafasını salladığında t-shirt'ü çıkarttım ve kenarı koydum, çok zayıftı, yemek yedirsem iyi olucaktı, ellerini yüzüne kapadığında gülerek kalbinin üstüne dudaklarımı bastırdım "utanırsan sert olmak zorunda kalırım bebeğim"  kafasını salladı "nasıl sert?" dediğinde göğüsünü ağızıma alarak dişlerim ile ezip emmeye ve ısırmaya başladım.

"A-ah yoongi acıyor, acıyor"  geri çekildim "sert olmalımıyım?" dediğimde kafasını salladı "hayır, çok acıdı"  gözleri doldu, eğilerek gözlerini öptüm "yavaş olucam tamam mı bebeğim"  kafasını salladı, dudaklarını öperek geri çekildim.

Diğer göğüsünüde ağızıma alarak emmeye başladım, elleri saçlarımda durmuştu, dilim ile üstünü geçerek yaladım ve geri çekildim "soyunmamızı istermisin yoksa burada bırakalım mı?" dediğimde kafasını çevirdi "istiyorum"  eşofman'ın ipini açarak çıkarttım, sadece güzel yüzüne bakıyordum.

Kendi altımıda çıkarttığımda dilini dudaklarında gezdirerek gözlerini kaçırdı, gülerek sol ayağını tutarak kaldırdım ve omuzuma koydum, bacak içini öpmeye başladım "y-yoongi" mızırtısı ile dilimi gezdirdim, geri çekilerek "söyle" dediğimde ellerine baktı "utandım"  gülerek  baktım.

Bacağını indirerek okşadım "boxer?"  "sevişelim istiyorum"  kafamı salladım, boxer'ın kenarlarından tutarak çıkardığımda kafasını çevirdi, boynuna kadar kızarmıştı, vücudunu süzdüm, tanrım cidden çok zayıftı, eğilerek "hoseok neden bu kadar zayıfsın" dediğimde gözleri doldu "çok mu çirkinim"  kafamı salladım.

Elimi yanağına koydum "hayır çok güzelsin ama çok zayıfsın, neden yemek yemiyorsun"  yutkunarak "küçük ken çok kiloluydum, herkes dalga geçerdi bende kusmaya ve yememeye başladım, fazla yemek yiyemiyorum"  sinirlenmiştim, kafamı salladım "artık yiyeceksin,sen çok güzelsin bebeğim" dediğimde kafasını salladı.

Vücudunu öperek kasıklarına geldim, dilimi çıkartarak yaladığımda saçlarımı çekti, geri çekildim "bebeğim arkanı dön"  kafasını salladı, arkasını döndüğünde eğilerek sırtını öptüm "o kadar güzelsin ki" diyerek omuzunu öperek ısırdım "kafayı yemek üzereyim"  kıkırtısını duydum, yanağını öptüm.

Geri çekilip ellerimi kalçalarına koyarak sıktım, yastığa kafasını bastırdı ve "yoongi" diyerek boğukça inledi, dilimi belli olan omurga kemiklerinde gezdirdim "sana doyamacağım kesin hoseok" söylediğimle çarşafı sıktı.

Kalkarak boxer'ı mı çıkarttım, bacaklarını tuttum "bebeğim kalçanı kaldır"  kafasını sallayarak, bacakları rahat pozisyon alarak kalçasını kaldırdığında sol kalça yanağını tutarak kaldırdım, pembe deliği ıslanmıştı ve kasılıp gevşiyordu, beni sıkıca sarmasını hayal ettiğimde aletim demir gibi olmuştu.

Eğilerek dilimi deliğine ittim ve yalamaya başladım, saçlarımı tuttu, kendini bana iterken "b-bu iyi h-hissetiriyor yoongi" dediğinde deliğini son kez yaladım ve geri çekildim "seni açmalıyız bebeğim"  kafasını salladı.

Bana dönmesini sağladım, eğilerek dudaklarını öptüm "bir kaç gün yürüyemezsen ben sorumlu değilim"  omuzuma vurdu "yoongi" diyerek kaşlarını çattığında güldüm "şaka yaptım bebeğim"  gözleri aletime kaydı, şaşkınca "y-yoongi" dediğinde yanağını öptüm "hmm"  ellerini omuzuma koydu "yoongi o çok büyük" dediğinde güldüm.

"19 cm"  kafasını salladı "o içime giremez,yoongi o deliğimi yırtar" dediğinde güldüm "o yüzden deliğini açıyoruz ya güzelim"  bana döndü "yoongi" dediğinde anlını öptüm "tamam, burada duralım"
kafasını salladı "hayır, ama korkunç"  çenesini öptüm "çok zevk alıcaksın bebeğim"  dudaklarını büzerek kafa salladı.

Parmaklarımı ağzına gönderdiğimde gözlerini kapatarak yalamaya başladı, eğilerek boynunu öpmeye başladım, parmaklarımda dolaşan dili yutkunmama neden oluyordu.

Yeterince ıslandığına emin olduğumda elimi geri çektim, salya kaplı parmaklarıma bakarak güldüm, bir parmağımı deliğine getirerek içine soktum, kasıldığında ikincisini soktum "a-ah" dediğinde kafamı salladım, üçüncüsünü de sokarak açmaya başladığımda deliği parmaklarımı sıkıca kavrıyordu, tanrım penisimi içine sokmak için fazlası ile heyecanlıydım.

Ellerini saçlarıma koyduğunda bileklerini tutarak başının üstünde sabitledim "çok mu acıyor" dediğimde terden parlayan teni yutkunmama neden oluyordu, bileklerini oynattı "alıştım" dediğinde parmaklarımı deliğinden çıkarttım.

Kendimi çekerek deliğine başını sürttüm "hazırmısın"  kafasını salladı "h-hazırım" onayı ile başını içine soktum, gözlerini sıkıca kapatarak derin bir nefes aldığında "siktir hoseok çok darsın"  kafasını salladı "d-devam et" dediğinde kendimi biraz daha ittirdim "kendini kasarsan daha çok acır"  dolu gözlerini açtı.

"Öp beni"  eğilerek dudaklarını öptüm, gevşeyen deliği ile kendimi tamamı ile içine ittiğimde acı ile kıvrandı "o-ohm" dudaklarım yüzünden sesi boğuk çıkmıştı.

Kıpırdamadan öylece durdum ama nefes alamıyordum, o kadar dardı ki beni boğuyordu.

Dudaklarını bırakarak geri çekildim "yoongi yırtıldı, tanrım deliğim yanıyor"  dediğinde güldüm "sakin ol hoseok yırtılmadı"  kafasını salladı "ellerim, sarılmak istiyorum"  bileklerini bıraktım.

Boynuma sarıldı "hareket et"  onaylayarak vuruşlarımı yaptım, kafasını boynuma gömmüş derin nefesler alıyordu, bir noktaya vurduğumda "ahh o-orası yoongi" dediğinde aynı noktaya vuruşlarımı yaptım.

Kafasını geri attığında zevkten kayan gözlerine baktım "çok iyi hissetiriyor"  güldüm, sırtıma tırnaklarını batırıp çizerken ben dağılmış yüzüne dalmıştım.

Dudaklarını öptüm, yutkunarak "h-hızlan"  dediğini yaparak hızlandım, tenlerimizin çarpma sesi beni daha çok tahrik ediyordu, dilimi hafif açık ağızından sızdırarak dudaklarını öptüm, dudaklarının tadı beni delirtiyordu.

Dilini ağızıma alarak emmeye başladım, kiraz tadı geliyordu, belindeki elimi tutarak penisine getirdiğinde dudaklarından ayrıldım ve onu çekmeye başladım, inlemeleri daha çok artarken ben görüntüsünü aklıma kazıyordum.

Bende boşalmaya yakın hissettiğimde kendi hızımda onu çekmeye başladım, aynı anda geldiğimizde o elime ben içine boşalmıştım.

Yatağa uzandığımızda yutkunarak "iyi hissetirdi" dediğinde güldüm "bir tur daha yapabiliriz"  vücudunda elimi gezdirdim "sana doyacağımı sanmıyorum"  gülerek boynuma sarıldı "ama yoruldum" dediğinde kafamı salladım.

"Hadi biraz dinlen"  kafasını salladı, içinden çıktım, dudaklarını öptüm ve sıkıca sarıldım, ıslak tenlerimiz bir birine değiyordu ve o huzurlu şekilde uyumaya başlamıştı.

Gülüp güzel yüzünü izleyerek kızıl saçlarını anlından çektim.

/

İyi bir smut gibi, sanki?!?

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin