Sınava 2 gün kalmıştı ve cidden hoseok olmadığı için sinirleniyordum, hirai biraz ılımlı olduğu için sorun etmiyordu.
Dün hoseok'a parkta çalışacağımızı haber vermiştim, nereye gidersek ona haber veriyordum belki gelir diye ama o da sınava çalıştığı için evden çıkmıyordu.
Kabinde oturmuş sigara içiyordum, hoseok sevmediği için ve gün boyu beraber olduğumuz için bir tek aralarda içe biliyordum.
Tuvalet kapısı açıldığında söndürüp çöpe attım, bir çocuk "hoseok" dediğinde anlımı ovdum, dayak yiyerek hastanelik olmak istiyorlardı her halde.
Hoseok "efendim" dediğinde çocuk "papucun dama mı atıldı?" kaşlarımı çattım, hoseok "anlamadım" dediğinde çocuk "yoongi sürekli hirai miyang ile, dün parkta gördük" hoseok "biliyorum" diyerek cevapladı, bu işin sonu nereye gidicekti merak ediyordum.
Başka ses "bir den öpüştüler" dediğinde şaşkınca kaldım, ne diyo bu oruspu çocuğu.
Ses çıkmadı daha sonra hoseok "anladım"
"sevgili olduklarını bilmiyorduk, bir olunca şaşırdık" güldüler, hoseok ses çıkartmadı, diğer çocuk "neyse, görüşürüz" kapı sesi duyuldu, hoseok buna inanmazdı.
Hoseok "cidden öpüştüler mi" dediğinde sesi kırgın çıkmıştı "ama o bana her şeyi anlatır" ağlıyacaktı, kabinden çıktım "ciddimisin hoseok" dediğimde bana döndü "y-yoongi" dediğinde dolu gözlerine baktım "cidden o çocuğu öpermiyim ben, onlara mı inandın cidden" kafasını salladı "b-ben"
Çenesini tutarak okşadım "senden başka kimseyi öpmem hoseok, bana sormadan o salaklara hemen inandın" kafasını salladı "b-ben sadece ş-şaşırdım, üzgünüm" güldüm "şimdi ceza alıcaksın" gözlerini kırpıştırdı "c-ceza mı" dediğinde kafamı salladım.
Yaklaşarak dudaklarını öptüm, karşılık verdiğinde alt dudağını dişlerim ile çekiştirdim, ince uzun narin parmakları saçlarıma dolandığında beline kolumu sarıp kendime çektim, dilimi ağızına iterek damağına yapıştırdım, oradan dişlerinin üstünde gezdirdim, ona cidden doyamıyordum.
Nefessiz kaldığında geri çekildi, kafasını boynuma sakladı "ders zili çaldı" boynunu öptüm "hadi gidelim"
O çocuklara bana iftira atmak ne imiş göstericektim.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : gold
FanficOkula girdiğimde gıcık insanların olduğu belliydi, göz devirip binaya girdim, kulaklığımı takarak telefondan şarkı seçicektim ki biri ile çarpıştım, kafamı kaldırdığımda kısa boylu, kızıl saçlı, gözlüklü ve elinde bir kaç kitap olan biriydi.