final

324 20 29
                                    

Ara tatile girmiştik, taehyung'un ailesi Amerikaya gittiği için 2 hafta onda kalıcaktık.

Oyun gecesi yaptık, sıra bana geldiğinde oyunu başlattık, hoseok yaklaşarak kafasını omuzuma koydu "namjoon'u yenebilirsin" dediğinde güldüm, o istediyse yenicektim.

20 dakika sonra burun payı ile ben kazanmıştım, hoseok "kazandın" dudaklarını öptüm "sen istedin"  yeniden dudaklarımızı birleştirdi, yanağını tutarak okşadım, geri çekildi, jin "of namu" dediğinde güldüm, namjoon "ne, ben oyunlarda o kadar iyi değilim"  "ama kazanabilirdin"  kollarını bağladı.

Namjoon "ne yani şimdi bu mu sorun"
"sana sadece kazanabilirdin dedim ne bu sinir"  namjoon kolu kenarı koydu "boşver sene" diyerek tekli koltuğa oturduğunda sesimizi çıkartmadık, jin'in dolan gözleri aktığında namjoon göz ucuyla baktığında kalktı "jin özür dilerim" diyerek yaklaştı.

Jin "2 hafta her gün kavga ediyoruz, neden sıkıntını anlatmıyorsun"  namjoon "anlatıcam ama ağlama" dediğinde jin kafasını salladı, sıkıca sarıldılar, namjoon "anne ve babam boşanıcak, babam başkasını seviyormuş, bende üzülüyorum ve sana yansıtıyorum özür dilerim bebeğim bu yaptığım çok yanlıştı, özür dilerim"  "ben yanındayım, beraber atlatıcaz, üzülme" dediğinde namjoon jin'in saçlarını öptü.

Jimin "hoseok ve yoongi'nin öpüşmesi ne şaşıramadan namjoon'un haberi yıktı geçti ortalığı"  namjoon "üzgünüm, ailevi sorunlarımı anlatmayı pek sevmiyorum biliyorsunuz" dediğinde kafamızı salladık.

Jin "ben yanındayım"  namjoon kafasını omuzuna koydu "seni üzmemliydim, çok aptalım"  jin güldü "sorun değil, biz her zaman hallederiz"  güldük, jungkook "jimin biz de romantik olalım"  , jimin jungkook'un yanağını öptü "oluruz ama önce bir çift daha var, siz sevgilimisiniz?" diyerek bize baktığında onayladık.

Taehyung "ulan, çıkra paralarıı çıkraa, Allah'ın kekosu ver paramı" diyerek jungkook'un yanına gittiğinde jungkook "ulan" diyerek 50 dolar çıkartarak verdiğinde diğerleri de 20 dolar verdi, kaşlarımı çattım, hoseok "iddia ya mı girdiniz?"

Taehyung "tabiki, hepsi normal yoongi'nin sana düşkünlüğü demişti ama ben sizi tuvalette öpüşürken gördüğümde işi paraya çevirdim" diyerek güldü.

Jimin "e sen zaten biliyormuşsun şerefsiz"   hoseok koluma sarıldığında gülerek kucağıma oturttum, kafasını omuzuma koyduğunda anlını öptüm.

Güldü "yoongi ben bir ip buldum"  kaşlarımı çattım "ip mi?" dediğimde kafasını salladı "evet, odamda buldum, seni düşünürken elimin altında kırmızı uzun bir ip buldum, bende kırmızı bir ip yok, bende  alarak getirdim, parmaklarımıza bağlarız" dediğinde güldüm.

"Seni yiyebilir miyim"  kafasını salladı "evet" diyerek kırmızı ipi çıkarttı, yüzük parmağıma dolayarak bağladı, bende onunkine bağladım, jin "yaa ama hoseok çok tatlı amk"  namjoon "ince düşünüyor" dediğinde güldüm, kızıl bebeğimin anlını öptüm.

"Seni seviyorum"

"Seni seviyorum"

/////////////

Aaa final kfnfkfplfjflfldlx

Kırmızı ip falan bitirdim, anlamını bilenler :)

Umarım keyif alarak okumuşsunuzdur😊

sope : goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin