SPOİLER

973 16 6
                                    

Bozok konağı
Kalender işten gelmişti canı biraz sıkkındı ama kaanı görmesiyle dünyalar onun oldu.Kalender karılarını sevmezdi ama oğlu onun için çok başkaydı çok severdi çocukları. Kaanın kardeşi olacaktı ama möhteberin karnında öldüğü için Kalender Ağa mohteberin hamile kalmasına izin vermedi.O yüzden gitti kuma getirdi ama sevmediği için ondan çocuk yapmadı.Kaan onun ilkgöz agrısiydı her şeyiydi.
Kaan
Babam,Babam anne babam geymiş.

Kaan daha 5 yaşındaydı bazı kelimeleri doğru düzgün telaffuz edemiyordu.

Kalender
Hop koçum benim baba seni nasıl ozledi ama nasıl varya.Sana gelirken top aldım gene maç yaparız ama Bi şartım var.

Kaan
Olley.Ama baba neymiş o şayt.

Kalender
Lütfen geçen yaptıgımız maçlarda ki gibi camı vazoloarı kırmak yok tamam oğlum benim tamam canım benim bıktım artık sende beni anla her hafta her hafta eve vazo alıp cam yaptirmaktan.Bak ben bile böyle masraflı doğmamışimdır kesin.

Kaan
Tamam baba tamam yapmam.

Kalender
Heh akıllı oğlum benim aynı bana çekmiş.

Yemeklerini yerler Kalender kaanla maç yapmak için dışarı çıkar.

Mohteber
Ağamin canı bişeye sıkkın herhalde geldiğinde bizimle hiç konuşmadı.

Ayşe
He demi bizim yüzümüze bile bakmadı naptik acaba da bizimle konuşmadı.

Türkmen
Daha ne yapabilirsiniz ki abime genç yaşta bıktırdınız adamı biri neredeydin niye gelmedin diye hesap sorar diğeri sevdiği kişiyi unutamaz kıyıda köşede buluşur.Daha ne olsun ki ha daha ne olsun.

Möhteber
Türkmen abla ayıp oluyor ha ben konuştuysam sırf benim peşimi bıraksın diye konuştum Allah allah.

Ayşe
Abla sormayalimmi kocamiz degilmi

Türkem
Sorun sormayın demiyorum hergun sormayın yok naptin benimi aldatıyon denilirmi insana.Ya ya kesin öyledir mohteber.

Mohteber
Vallahi abla öyle

Türkmen
Tamam tamam bana Bi kahve yapın daha sonra sizde yatiyonuzmu kalkiyonuzmu napiyosanız yapın hadi.

Türkem abla Kalender ağanın en küçük kardeşi.Kendisi evlenemedigi için bunalımdadır.Turkmene ne kadar görücü geldiyse Kalender aga hepsini yollamıştır.Kalender agayi çok sever Kalender agada aynı şekilde Türkmeni Türkmenin yeri hep ayrıdır Kalender agada.

Ayşe kalenderin ikinci karısı gittikleri akraba düğününde aslında ayşenin teyze kızını görmüştü korkut agaya sadece göstermişti.Korkut agada teyze kızı yerine ayseyi alıp gelmişti.Yani Kalender aga ayseyi gerdek odasında görmüştü yüz gorumlulugunu takarken.
(Sizin başınıza böyle bise gelse ne yapardınız?)

GELIN(Yeniden Yazılacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin