SPOİLER

516 9 3
                                    

Merhaba arkadaşlar bu gün nasılsınız yeni bölüm inşallah güzeldir.İyi okumalar🌹

Asiyeyle kader amaçlarına ulaşmışlardı.Şilanla,dilan köye ana dan üryan gelmişlerdi.Tabi babaları bu durumu görüp kimin yaptığını sormuştu onlarda kimin yaptığını söylemişlerdi.Mustafa aga hemen İlyas Ağa gilin kapısına gelmişti.İlyas aga da tam sofrada yemek yiyorlar dı tam ağzına kaşığı alacakken dışarıdan ses geldi.

Mustafa ağa
İlyas aga,İlyas aga çık dışarı senle konuşacaklar ım var.

İlyas aga
Destur mustafa destur ne çalarsın kapımı alacaklı gibi.

Mustafa aga
Senin o kızınla kader varya

İlyas aga
He varlar.

Mustafa aga
Benim kızlar dereye girdikten sonra üstlerini almışlar,kızlar eve geldiklerinde çırılçıplak tı.

İlyas aga
Asiye,kader gelin yanıma. Tamam Bi soralım yapmışlar mı yapmamışlar mı diye.

Asiye
Efendim baba

İlyas aga
Mustafanin dedikleri doğrumu yaptınızbunları

Kader,Asiye
Evet baba yaptık ama onlar hakketti bizimle durmadan dalga geçiyorlar dı hep geçmişimizle hastalığımız la vuruyorlar di.Bide o yetmezmiş gibi geldiler kafamızdan aşağı su döktüler

İlyas aga
Senin kızların bunları yapmasaydı benim kızlarımda yapmazdı şimdi de get benim asabımı bozma.

Mustafa aga ne diyeceğini bilemedi resmen dili boğazına kaçmıştı utancından başını yerden kaldırmadan gitti.Eh artık onlarda uslanmislardı.ılyas aga Bi yanda kızlarım diyince Asiye içten içe dugulanmıstı.Olayi bitirip yemek yemek için sofraya oturmuşlar dı.
İlyas aga asiyeye çalışmak için adanaya gideceğini Bi kaç gün orada çalışacağını söylemişti.O yüzden bir kaç hazırlık yapacaktı Asiye. Odasına çıktı kıyafetlerini,ihtiyacı olacağı şeyleri aldı aynı sekildede kaderde öyle çünkü ikiside yarın sabah gideceklerdi adanaya.

Bozok konagi

Kalender gilde sofraya oturmuş yemek yiyorlaradı kalender yarın için çukur tarlaya gideceğini söylemişti çünkü oradaki ırgatlarla ilgilenmesi lazımdı agaydı nelere ihtiyaç olup,olmadığını soracak kim ne yapıyo yapmiyo öğrenecekti bide diğer şehirlerden de ırgatlarda gelecekti.

Kalender
Baba ben yarın cemilide alıp çukur tarlaya gideceğim, Bi sorayım Bi ihtiyaçları varmi yokmu diye bide yarın farklı şehirlerden de ırgatlar da gelecek Bi bakalım kimler miş kimlerden miş diye.

Korkut aga
Git oğlum git Bi bak dediğin gibi birazda kafan dağılır.

Gülsüm ana
He oğlum baban doğru söyler bu aralar pek iyi değilsin biraz kafan dağılır osmanda gelecekmi?

Kalender Ağa
Gelecek, belki yarın oradaki lerle Bi içerizde yani biraz geç gelirim eve.Bilesiniz

Türkmen
Biliriz abi biliriz biz seni biliriz.Senin nasıl bir adam oldugunuda biliriz nasıl bir baba ve insan olduğunu da biliriz allah Seni bizim başımızdan ayırmasın inşallah.

Gülsüm ana
İnşallah inşallah hiç bir çocuğumu benim başımdan ayırmasın hep mutlu olun.

Yemeklerini yerler çayları dağıtmak için ayse yukarı çıkarır.Herkes çaylarını içtikten sonra yatarlar.Kalender hariç hep düşünürdü sevdiği aşık olduğu kadınla evli olsaydı böyle olurmuydu diye çok istiyordu birine aşık olmayı olurdu olmasına ama aşık olduğu kişi kuma olmayı istermiydi.Töreler burda hiç kimseye adil davranmıyordu zaten törelerden nefret ederdi Kalender ama birazcık çapkın olduğundan dolayı heme getirirdi kumayı hiç kimsede zaten bise diyemezdi hatta geçen Korkut aga oğlum kuma getirmek istiyorsan getir demişti ,Kalender hem kabul etmişti tabi.Çapkin şey seni(linç geliyo)

Sabah olmuştu Asiye ve kader hemen otobüse binmislerdi bile 7 saat sonra adanadalardı.Sabah saat 7de çıkmışlardı mini mum saat 15.00 gibi adanada olurlardı.

Kalender gilde kahvaltılarını yapmışlardı.Kalender odaya çıkıp üstüne siyah uzun kollu tişört,altına siyah kumaş pantolon üstüne ise siyah
Ve kaşe kaban giymişti.Hemen erkenden çukur tarlaya gitmişti.
_________________________________________

Acaba çukur tarlada kimi görecek?
Bi bölümü daha bitirdim inşallah begenmişsiniz dir🤍



GELIN(Yeniden Yazılacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin