Hepinize merhaba canlarım iyisinizdir umarım.Şöyle bişe belirtmek istiyorum lütfen kitabımızdaki karakterleri ve hikayeleri çalmayın bir yazarımızın başına geldi bu olay.Lütfen böyle birşey olmasın emeğe saygı lütfen.
Asiye babasınla konuştuktan sonra kalendere mesaj atmıştı.
Karagözlüm
Efendim asiyem
Ben babama söyledim
Allah peki ne dedi,kabul ettimi hemen isticem seni babandan.
Dur Bi kabul etti etmesine de
Etmesine de derken?
Babam gelsin konuşalım, nasıl biriymiş tanıtsın bana kendisini diyor.
Olur güzelim gelirim yarın yola çıkarım.
Hemenmi
Hemen gülo hemen.
Asiye kalenderin geleceğini duyduğu gibi bugünden hazırlıklara başlamıştı çünkü heran kalenderle evlenebilirdi.Gidip annesine kalenderin geleceğini söylemişti.
Anne,Anne Kalender yarın geliyo.
İstemeye mi.
Bilmem belkide ama babamla konuşacakmış.
Tamam hadi gitsen hazırlıklara başla ben babana söyleyip geliyorum.Git çeyizine bak bi eksiği gediği varmı.
Tamam anne.
Asiye odasına çıkıp çeyizini kontrol etmişti Bi eksiği yoktu herşey tamdı.Hemen aynada kendine baktı kendiside çok güzeldi.Yarın için şimdiden heyecanlıydı çünkü yarın adanaya gelin gidebilirdi.Aşagi inip hazırlıklara yardım etmeye başladı.
Bozok konağı
Bozok konağı gene aynıydı hiçbir değişiklik yoktu.Bide möhteberin sevdiği yetmezmiş gibi ayşeninde çıkmıştı.Kalender hiçbir şekilde onlarla muhattap olmuyordu.Çünkü törede ayrılık diye bişe yoktu sadece ölüm vardı.Kalender karılarını sevmese bile gururu inciliyordu,evet oda çok istiyordu karılarını boşamak ama maalesef töre izin vermiyordu.Kalender hazırlanmış yola çıkmıştı bile.Yolda giderken teybi açmıştı kendi kendine birden bire şarkıyı çoşkulu şekilde söylemeye başlamıştı.'Urfalı Zeyno, zeyno
Mardinli Zeyno, zeyno
Nisanyüzigin yaptırdım, Antepli Zeyno, zeynoUrfalı Zeyno, zeyno
Mardinli Zeyno, zeyno
Nisanyüzigin yaptırdım, Antepli Zeyno, zeynoNisanyüzigim var benim, Urfalı Zeyno, zeyno
Parmağıma dar benim, Mardinli Zeyno, zeynoSeni bana vermezlerse, Urfalı Zeyno, zeyno
Dünya düşmanım benim, Antepli Zeyno, zeynoSeni bana vermezlerse, Urfalı Zeyno, zeyno
Dünya düşmanım benim, Mardinli Zeyno, zeyno'Arabanın içinde kendinden geçmiş bir şekilde heyecanlı ve sevinçli şekilde söylemeye daha da devam etti.
İncioglu konağı
Asiyede hazırlıkları bitirmişti bile sadece aile büyüklerine haber vermek kalmıştı.Asiye için diğer sevinçli haberde bugün Tekirdağdan Nisa arkadaşı gelecekti.Uzun zamandır görüşememişlerdi onada soylecekti evleneceğini kendisi 1 yaş büyüktü asiyeden onun gelmesinede neredeyse 2 saat kalmıştı.Zevkiye anayla İlyas ağa aile büyüklerine haber vermişlerdi bile.İlyas ağa biraz hüzünlüydü nasıl hüzünlü olmasın ki ne olursa olsun o onun kızıydı tek evladıydı o da kuş olup uçacaktı yuvadan.Elindeki sigara paketinden 1 dal sigara çıkarıp yakmıştı yarın kızı gidecekti,isteme vardı onun stresine girmişti içinden vermemek geliyordu ama kızı kör kütük aşık olmuştu vermese bile durumları zaten kötüydü bunları düşündükçe dahada strese girmişti.Asiye babasının o halini görüp hemen yanına gidip sarılıp öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELIN(Yeniden Yazılacak)
Ficción GeneralKüçüktüm aşık oldum oda aynı şekilde bana aşıktı ama o adam beni kuma olarak aldı. Ben KALENDER BOZOGA AŞIK OLMUŞTUM KOSKOCA AŞİRET AGASI KALENDER BOZOK'Ağa🌹