"Kaderde varsa sürünmek neye yarar üzülmek"
Up uzun zaman sonra hepinize tekrardan merhaba,öncelikle hikayeyi yeniden başlatma sebebim diğer türlü yazsaydım devamını getiremeyecektim vede tiktoktan attığım spoileride yaramayacaktım o yüzden böyle bir karar aldım 2.si hikaye neden geç geldi ben böbrek hastasıyım hastane,bunalım,sınav derken bu kadar geç geldi bu aralar psikolojim gercekten bozuldu o yüzden bölük atamadım bu kadardı.Hepinize güzel güzel okumalar oy ve yorum atmayı unutmayalım.
Ev ahalisi güneşin doguşuyla kalkmışlardı,Gelinler kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa inmişlerdi kaynanalarda odalarından çıkmış gelinlerinin yanına inmişlerdi.
Bugun Kalender Ağanın ortanca oğlu Hazar gelecekti Hazarı gelecekti tabi hazırlık yapacaklardı.Kahvaltılarını yaptıktan sonra hazırlıklara yogunlaşmışlardı,Kalender ağada bahçeyi hazırlatmak için aşağıya inmişti.
"Kızz afet kız gelin koş benim paşamın odasını hazırlayın" Dedi asiye
"Tamam ana tamam"demişti afetArdından yemekler,eşyalar,bahçe hazırlığı derken herşey tastamam olmuştu. Herkes bahçeye toplanmıştı hazarın geldiğini Kaan ağanın küçük oğlu mıstık söylemişti.
"Hazırmısın karıcım demişti Hazar"
"Hazırım seninle herşeye,herkese hazırım hayatım" demişti BellaOl ol sen herşeye hazır görecez konakta neyse daha sonra konağın büyük kapısı sonuna kadar açılmıştı.İçeriye el ele girmişlerdi gören çalışanlar şok içerisinle bella ile Hazara bakıyorlardı Kalender Bi bokluk olduğunu sezmişti bu deli oğlunun böyle birsey yapacağın dan emindi ama biandan da duranlara verilen söz vardı kafasındaki düşüncelere dalmış yanına gelen oğluyla gelinini hiç farketmemişti. Baba dedi Hazar ver elini öpeyim demişti kalemderin elini öptükten sonra annesinin yanına gitmişti annesinin de elini öpmüştü ardından asiye oğlum bu güzel kızda kimdir söyle hele misafirimizmidir dedi. Yok ana ne misafiri gelininiz demişti Hazar.
Dediği gibide asiyenin Kalender Ağanın kucağına düşmesi bir olmuştu ulan it gene yaptın yapacağını yürü yürü konağa anan ayılsın deh hayde.
Konağa girmişlerdi üst kata çıkmışlardı asiye ayılmıştı.Kalender oğluna evlendigine dair bir belge göstermesini istemişti hazırda elindeki resmi nikah cüzdanını göstermişti,asiyede kenarda sessiz sedasız onları izliyordu nitekim yıllar öncede Kalender asiyeyi elinden tuttuğu gibi getirmişti cadı kaynanasıyla hain kayınbabası asiyeyi istememişti aklına geçmiş yıllardaki halleri gelmişti ah deli oglan demişti içinden ne vardıda tuttu kolundan getirdi söyleseydi anne seviyorum gidip isteyelim deseydi ya kızda bir içim su maşallah demeyi de ihmal etmemişti şimdi ne olacaktı duranlar sağ bırakırmıydı oğlu ile gelinini diyip geçirmişti içinden. İlk bir kocası ne tepki verecekti ona bakmalıydı daha sonra bu möhteberle Ayşe cadısına oyun oynayacaktı güzelim kıza birazcık!! kötü davranacaktı sırf ağızlarına laf vermemek için bide oğlu ile gelini için seven insan katlanırdı nasıl olsa asiyede neredeyse 25 yıldır katlandığı gibi,kalender elindeki evlilik cüzdanıyla bir oraya bir buraya dolanıp duruyordu ne yapacaktı bu işe bir hâl çare bulması lazımdı diğer çocukları için o kadar şey yapmıştı biricik oğlu hazara mı yapmayacaktı Tez hazırlansın herşey düğün yapılacaktır dedi Kalender.Ağam iyidir hoşturda bu senin oğlun Hazar tuttu kolundan elin gavur kızını getirdi koydu evine ya benim bacım ne olacak he hiç düşündün mü he benim bacımın neyi eksikti söyle hele demişti sesini Kalender ağaya yükselterek vallah gördüğüme göre duranlara verdiğiniz sözün hiç arkasında durmuyonuz Ağam dedin ki kızım şirini barana verecem baran geldi istedi vermedin oğlumla dilanı evlendirecem evlendirmedin sen kendini hiç düşünmüyorsun karşındaki kişiyi düşün benim gururum onurum ne olacak ha hiç düşündünmü bu işe bir hâl çaresi bul ağa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELIN(Yeniden Yazılacak)
General FictionKüçüktüm aşık oldum oda aynı şekilde bana aşıktı ama o adam beni kuma olarak aldı. Ben KALENDER BOZOGA AŞIK OLMUŞTUM KOSKOCA AŞİRET AGASI KALENDER BOZOK'Ağa🌹