Uzun bir aradan sonra,Tekrardan Merhabalar Canlarım,Evet çok beklettigimi biliyorum.Bu hafta atabilirsem 4 bölüm birden atacağım ondan sonra sezon finali yapacağım.
!!!!Oy ve Yorum sınırı dolmazsa bölüm gelmeyecektir.Yorumun dolması için elinizden ne geliyorsa yapın!!!Oy:50
Yorum:150 olacakŞirin yeni birgüne gözlerini açmıştı.Dün gece ağlamaktan tabiri caizse başı çatlıyordu.Banyoya gidip elini yüzünü yıkamıştı ardından kıyafetlerini giyip mutfağa doğru geçmişti.
Asiye'de yatağından kalkıp yüzünü yıkamak için banyoya gitmişti.Elini yüzünü yıkadıktan sonra tekrardan odasına gelip hazırlanmıştı.Bugün Kalender Ağa onun odasında kalacağı için yatağının nevresimlerini değiştirmişti.
Kahvaltısını yaptıktan sonra ise odasına gelip güzelce odasını temizleyecekti.Her ne kadar temizlik yapmaktan hoşlanmasada kocası "Ağa" olduğu için yapmak mecburiyetindeydi.
Asiye üstünü giydikten sonra odasından dışarıya çıkmıştı.Tam o sırada Kalender Ağada 2.Karısı olan Ayşenin odasından çıkmıştı.Kalender ile Asiyenin o anda göz göze gelmeleri bir olmuştu.
Asiye gözlerini Kalender Ağaya devirerek Kalender ağanın önünden hızlıca geçmişti.Asiye dün geceden dolayı Kalender Ağaya kızgındı biricik kızı Şirini, Barana gelin edemezdi.
"Bana mı göz devirdi o?"dedi Kalender Ağa.
"He Ağam sana yaptı.Yani bir kadınından Ağasına öyle yapması terbiyesizliktir Ağam demi.O daha alışamadı buraların âdetlerine."dedi Ayşe.
Tam o sırada Möhteber çıkmıştı odasından.Oda yanan ateşi harlamak için daha da laf üstüne laf söyleyecekti.
"Alışamadı tabi baksana Ağasına neler yapıyor.Ağaya ataya böyle şeyler yapılırmı hiç dün gece dediklerine baksana Ağan neyi uygun gördüyse o olur"dedi Möhteber.
"Tamam,Fazla uzatmayın ben onun icabına bakarım sonra"dedi Kalender.
Kalender salonda olan sedirine oturmuştu.Ayse ile Möhteber de aşağı inip Asiyenin dedikodusunu yapmaya başlamıştı.
Herşeyden habersiz olan Asiye'de kızını düşünüyordu.Kalender Ağa dediğini yapan bir adamdı.Bella erkeklerin kahvaltısını hazırlamıştı.Kadınların sofrasınıda Nazgul ve Afet hazırlamıştı.
Erkekler sofraya oturmuştu.Bellada aşağıda bulunan mutfağa inecekken Kalender Ağanın büyük oğlu olan Kaanın konuşmasıyla olduğu yerde kalmıştı.
"Hazırım,benim gardaşım sen bu kızı aldında bu kızın Anası Babası yokmudur."Kaan
"Vardır abi Anasıda Vardır Babasıda."Hazar.
"Eee varsa niye kızın ne düğününe ne de kınasına gelmediler benin oğlum?"Dedi Kalender.
"Çünkü baba biz haber vermedik,evlenmemizi istemiyorlar dı."Hazar.
"İyi bok yediniz"dedi Kalender.
Bu konuşmanın ardından Bella mutfağa inmişti.Dogru ya Annesiz ve Babasız düğünü olmuştu.Kocasını istemiyorlar.Ama babasının ne kadar anlayışlı bir adam olduğunu bildiği için fazla kafasına takmıyordu ama annesi öyle bir kadın değildi.
Ev ahalisi kahvaltılarını bitirmişlerdi.Bella yeni gelin olduğu için sofrayı toplamıştı.Sıra bulaşıkları yıkamaya gelmişti.Daha öncesinden bu gibi işleri hiç yapmadığın dan biraz tuhafına gidiyordu.
Eline süngeri almıştı ardından bulaşık deterjanı nı döküp bulaşıkları yıkamaya başlamıştı.Evet biraz pişman olmuştu evlendigine ama sevdiği adam için mecburen yapacaktı.
Bulaşıkları bitirdikten sonra tabiri caizse canı çıkmıştı Bellanın.Biraz dinlenmek için sedire oturmuştu.Tam o sırada Nazgül ve Afet gelmişti.
"Kız yeni gelin ne oturuyon orada?"Dedi Afet.
"He vallah kalk ta biraz iş yap"dedi Nazgül.
"Ama ben çok yoruldum"dedi Bella.
"Ee napalım yorulduysan,hadi kalk daha yapılacak çok iş var!" Dedi Nazgül.
"Kız ne duruyon de hade kalk" Dedi Afet.
Bella oturduğu yerden kalkmıştı ve olduğu yerde beklemeye başlamıştı.
"Evet,şimdi ilk yapacagin iş gidip kümesten tavuk almak,ardından şırdan,mumbar,içli köfte,pilav felan yapacaksın daha sonra kelle tütsüleyeceksin" Nazgül
"Ne kellesi ben yapamam!"Bella
"Yaparsın canım yaparsın eğer bu evin geliniysen yapmak zorundasın"dedi Afet.
"Mecburum yani." Dedi Bella.
"Evet mecbursun!" Dedi Afet ve Nazgül.
Bella el mecbur dediklerini yapmak zorundaydı çünkü yeni gelindi ve ailesinin evinde oturuyordu.Bu eve uyum sağlamak zorundaydı ve artık bu gibi yemekleri yapmaya alışmalıydı.
Teker teker ne dedilerse yapmışlardı.Cemile gidip koyun kestirmişti koyunun kafasını yıkayıp közde ütülemişti.
Koyunun geri kalanını ise şırdan mumbar,paça,dil yemeği yapmıştı. Yemekleri yaptıktan sonra evi temizlemişti.
Akşam olmuştu yemekleri teker teker üst kata erkeklerim olduğu yere çıkarmıştı.Tam yemek yiyecekleri sırada Bellanın Anne ve Babası polisler le gelmişti.Kızımızı zorla esir tutuyorlar iddiasıyla.
Gelen polis ve jandarmalar durumu sorunca Bella teker teker açıklamıştı.
"Ben kendi isteğim ile buradayım hiç kimse beni ne kaçırdı!Ne de zorla burada tuttu! Kendi isteğim ile burdayım."demişti az bildigi Türkçe dili ile.
Komutanlar durumu gördükleri için fazla uzatmamışlardı.Hem Kalender Ağa ile uğraşamazlardı.Ne de olsa tanınan bir Ağaydı!
Polisler ve Jandarmalara verdikleri rahatsızlık için özür dileyip konaktan gitmişlerdi.
Bella ve Ailesi için macera mı? Desek yoksa Film mi? Desek daha yeni başlıyordu.
Bellanın ailesi konağa girmişlerdi.İlk olarak hararetlerini alsınlar diye çay ikram edilmişti.Ardından sofraya davet edilmişti.Ama onlar nazikçe cevabı reddedip sofraya oturmamışlardı.
Bella annesi ve babası geldiği için içten içe sevinçliydi.Asiye ise biraz kötüydü hatta bu aralar baya kötüydü çünkü içini kötü his kaplamıştı,Bellanın ailesi geldiginde ise içine öküz oturmuştu.
Sanki birseyler olacakmış gibi.Asiye biraz kendini rahatlatmak için gidip odasına ilaçlarını içmişti.Ardından tekrardan mutfağa inmişti.Ama yemek yememişti.
Şirin nin işi ise yarına kalmıştı.Bugun olmayacaktı.Herkes için günler çok sıkıntılı geçiyordu.Möhteber ve Ayşe ise Asiyeyi ve Bellayı gönderme peşindeydi.Ama bu filmin sonunda kim gidecekti o belli değildi.
Eve halkı yemeklerini yedikten sonra yatmak için odalarına çekilmişti.
Arkadaşlar Yorum ve oy sınırı dolmazsa bölüm gelmeyecektir!!!!!
Yoruma istediğinizi yazabilirsiniz.Ama sınır dolmadan bölüm gelmeyecek!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELIN(Yeniden Yazılacak)
General FictionKüçüktüm aşık oldum oda aynı şekilde bana aşıktı ama o adam beni kuma olarak aldı. Ben KALENDER BOZOGA AŞIK OLMUŞTUM KOSKOCA AŞİRET AGASI KALENDER BOZOK'Ağa🌹