Nasılsınız sevgili okuyucularım.Bi kaç aksilikten dolayı bölüm geç oldu.İyi okumalar🌹
Asiye ve kader valizlerini yapmışlardı.Kalenderle osman da onları çadırın önünde bekliyorlardı.Osmanın içi birazda olsa buruktu çünkü sevdiği kıza yeni açılmıştı herşey çok güzel gidiyorken kederin adanadan gitmesi onun için biraz kötü olmuştu ama numarası olduğu için akşamları arayacaktı onun için ise birazda mutluydu.Kalenderin ise biyanı buruktu çünkü diğer karılarinda hissetmediği duyguları asiyede hissetmişti onu gerçekten de çok sevmişti ama ayrılık içte zaman felan dinlemiyor.Kaderle asiyede çadırdan çıkmışlardı Kalender gil onları otobüse bindirmişlerdi Kalender asiyeyi otobüse bindirirken kulağına şöyle fısıldadı.
-Seni çok seviyorum.Birgün bu otobüsle seninle birlikte ailenin evine evli bir çift olarak çocuklarımızla gideceğiz.Seni kendime gelin olacak alacağım zalımın kızı oraya gidince bana mesaj at Seni çok ama çok seviyorum.Diyip yanağını öpmüştü.
-Bende seni seviyorum.1 hafta içinde bana gösterdiğin ilgi ve sevgi için çok teşekkür ederim.İnsallah senin dediğin gibi birgun çocuklarımızla gideriz sevgilim.
Demişti asiye gözünden bir damla yaş akarak.Kalender gözündeki damlayı elinle silmişti çok baglanmıslardı birbirlerine.Osman sadece kadere Seni seviyorum diye bilmişti,sanki dili boğazına kaçmıştı ikisininde birbirlerine bişe demeden gitmişlerdi.Asiye kalenderi,kader ise osmanı düşünüyordu.En sonunda asiye kalendere mesaj atmıştı.
-Nasılsın?
-İyiyim sen,yolculuk nasıl
-İyi az kaldı artvine.
-İyi bende seni merak etmiştim sana yazacaktım ama işlerim vardı yazamadım.
-Tamam ozaman sen işlerini hallet ben sana eve varınca yazarım.
-Tamam.Iyi yolculuklar dünya güzelim.Kalender şirkette işlerini bitirip eve geçmişti bian önce babasına söylemek için can atıyordu resmen sonunda babasının müsait olduğu zamanda babasının yanına gitti.
Baba müsaden varmıdır seninle Bi konu hakkında konuşmak isterim.
Olur oğul gel konuş bakalım.
Baba biz geçen kuma konusu ile ilgi konuşmuştuk ya hani,
Eee
Baba benim gönlüme Bi kız düştü,hergün rüyalarıma giriyor.Daha önce hissetmediğim duyguları hissetmeye başladım onda yani ne biliyim durmadan onu düşünüyorum gözlerimi kapattığım zaman gözlerimin önüne geliyor.Geceleri adını ağzımın içinde mırıldanıyorum.
Ee sen aşık olmuşsun oğul,peki kız kimlerden miş neymiş nereli bu kız benim oğlumu bu kadar kendine bağlicak kadar ne yapmış.
Baba kendisi artvinli ama ankarada büyümüş,buraya çalışmaya geldi hani demiştim ya ırgatlar gelecek diye.Babasının durumu kötüymüş o yüzden çalışıyormuş.İlkokul mezunu ama Bi sorun var işte.
Ne sorun var.
Baba kız 15 yaşında
15 mi oğlum nasıl olacak o,kızın rızası varmi yani sevgilimisiniz kız seni seviyormu ben büyük sanmıştım.
Var baba var kızın rızası var hem oda beni seviyor,o beni tanımadan sevdi yani param var diye değil.Ama işte küçük kız çok eziyet çekmiş Baba oda istiyor evlenmek ailesinden kurtulmak istiyor.
Babam annesinin babasının izni varmıdır.
Yok daha söylemedi Baba söyleyince beni arayacak zaten ama o da beni seviyor oda bana aşık,Baba
He ne var gene
Baba gelinin ismini sormıcanmı demişti.Çocuksu bir tavırla
Neymiş gelinimin ismi
Asiye Baba asiye.
Güzel miş ismi inşallah en yakın zamanda mutlu olursunuz.
İnşallah Baba İnşallah.
Asiye artvine varmıştı,eve giderken ailesine nasıl söyleyeceğini düşünüyordu,bian önce en sakin zamanlarında söylemesini düşündü kendi kendine çünkü gidip babasına Baba ben aşık oldum onuda geç baba ben 30 yaşındaki bir adama aşık oldummu diyecekti babası öldürür du onu ama fazla da emin değildi şuanda düşündüğü tek şey eve gidip yatmaktı.Kaderi eve bırakıp kendiside sonunda eve gidmişti tüm cebindeki parayı babasına vermişti.Odasına çıkmıştı Bi güzel banyo yapmıştı çıktığında ise pembe çilekli takımını giyip yatağına geçmişti.Hemen kalendere mesaj atmıştı.
Kalender Ben geldim
Tamam gülüm.
He bu arada sen söyledin mi babana ?
Söyledim gülüm.
Ne dedi?
Kızmadı kızında sende gönlü varmı dedi var dedim seviyoruz birbirimizi dedim o da kabul etti.
İyi iyi.
Sen söyledin mi
Yok daha söylemedim hemen gelir gelmez banyo yapıp yatağa yattım.Uyuyacam şimdi
Iyi geceler ozaman gülüm uykunu kaçırmıyım ben senin.
İyi geceler karagozlum iyi geceler.
Diyip yatmıştı asiye.Bu bölümde bu kadardı.Begenmişsinizdir umarım🌹
Yanlış yazmışın pijamasi yazacağıma takım yazmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELIN(Yeniden Yazılacak)
General FictionKüçüktüm aşık oldum oda aynı şekilde bana aşıktı ama o adam beni kuma olarak aldı. Ben KALENDER BOZOGA AŞIK OLMUŞTUM KOSKOCA AŞİRET AGASI KALENDER BOZOK'Ağa🌹