Hepinize merhaba canlarım iyisinizdir umarım.Hadi başlayalım ozaman🍀
Kalenderle asiye neredeyse adanaya varmışlardı,yüreğire girmelerine yarım saat vardı,yol bittikçe asiyenin kalbi heyecandan güm güm atmaya başlamıştı bir türlü heyecanını bastıramıyordu yeni bir hayat,yeni insanlar,yeni memleket,yeni bir ev yani herşey çok çabuk olmuştu bir anda,şuanda herşey çok güzel gidiyordu,konağa neredeyse yaklaşmışlardı asiye etrafındaki portakal ağaçlarını ve araziyi görünce ufakta olsa bir şok geçirmişti çünkü çok büyük bir arazi her yerde portakal ağaçları, o portakal kokusu insanı büyülüyordu resmen.
Kalender bu portakal ağaçları sizin mi?
Evet hayatım sadece portakal ağaçları değil şuradaki arazi de bizim hatta adana ve yüregirin yarısı bizim.
G-gerçekten mi siz bu kadar zenginmisiniz?
Evet asiyem,niye noldu ki?
Ben sadece hani 1 konaginiz bide kendinize agit araziniz var zannettim.
Oooo 1 konak mı kaç,tarlalar,konaklar,bahçeler hep Bizim,çukur tarlada bizim.
Gerçekten mi,Kalender sana bişe soracam.
Sor gülüm.
Annengil beni kabul ederlermi.
Ederler ederler sen canını sıkma diyip,asiyenin elini tutup öpmüştü.
Aynen böyle.
Sonunda konağa gelmişlerdi,arabadan inip konağın kapısına geldikleri gibi konağın koca kapıları açılmıştı.Ev ahalisi hemen aşağı inmişti,kalenderle asiyede el ele tutuşup ilerlemislerdi,Kalender asiyeyi kabara kabara ailesinin yanına getirmişti.
Abla sende görüyon mu benim gördüğümü Ağam koluna bir karı alıp getirmiş.
He Ayşe görüyom ahanda benim burama bir öküz oturdu,Ağam gene koluna bir şıllık takıp getirmiş.
Abla ayıp oluyor ama ha,hem benimde burama bir öküz oturdu o karı şimdi bizim kumamız mı olacak.
Sus gız Ayşe Sus ağzını hayrı aç.
Ee hadi girin konağa da size diyeceklerim var ana.
Tamam oğul tamam.
Herkes eve girdikten sonra Korkut ağa ayakta Gülsüm anada oturarak,diğerleride büyük bir merakla kalenderi bekliyordu.Sonunda onlarda gelmistiler.Kalender asiyenin elini tutup.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELIN(Yeniden Yazılacak)
General FictionKüçüktüm aşık oldum oda aynı şekilde bana aşıktı ama o adam beni kuma olarak aldı. Ben KALENDER BOZOGA AŞIK OLMUŞTUM KOSKOCA AŞİRET AGASI KALENDER BOZOK'Ağa🌹