SPOİLER

547 8 3
                                    

Hepinize merhaba canlarım,bu aralar müsait olmadığım için bölüm atamıyordum sizde bende sonunda rahatladık neyse hadi başlayalım.

1 Ay sonra
Asiye sabah kalkmıştı banyoya girip rutin işlerini yapmıştı daha sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırlamıştı ama biraz halsizdi daha sonra Bi anda midesi bulanmış tuvalete gitmişti tam o anda Gülsüm anada odasından çıkmıştı asiyeyi görür görmez yanına gitti.

Kızım hayırdır ne oldu,elin yüzün sararmış hastamısın yoksa.

Bilmem ki neredeyse 1 haftadır böyleyim gece de kustum.

Allah allah asiye kız sen yoksa gebemisin,hemen Bi ben gebelik testi alıp geliyom sağlık dolabından.

Tamam ana. Diyip odasına çıkmıştı ardından da Gülsüm ana çıkmıştı asiye testi aldığı gibi tuvalete gitti testi yapıp 10 dk boyunca bekledi elini aştığında bianda gözleri doldu hamileydi farklı duygular hissetmeye başladı resmen tüm duyguları birbirine karışmıştı.

Anne anne babaane oluyon hamileyim

Oyyy benim güzel gelinim babaane oluyom he,otur sen işmiş yapma otur akşama kadar tamammi.

Ana sakın kimseye söyleme ha ben söylicem herkese tamammı.

Iyi tamam sen ne diyosan öyle olsun.

Aksam olmuştu evin erkekleri işten eve dönmüşlerdi,asiyede akşama kadar durmadan istirfa etmişti yeni yeni kendine gelmişti.Asiye kalenderi karşılamaya aşağı indi.

Hoşgelmissin Ağam dedi gözleri aşkla bakıyordu resmen kalendere

Hoşbuldum hatun,hatun sen bu aralar daha da güzelleştin güzelliğine güzellik kattın resmen bak yapma böyle şeyler mazallah sonra çok kötü şeyler olur hani ben diyeyim demişti Kalender Bi güzelde süzmüstü asiyeyi baştan aşağı.

Ne oldu kız utandinmı yanakların kıpkırmızı oldu ağandan utanma utanma ağadan utanılırmi hiç.

Yok Ağam ben bianda böyle garip oldum dedi yüzündeki gülümsemeyle.

Herkes akşam yemeği için sofraya oturmuştu bugün asiye hiç bir yapmamıştı tabi onlarda sevgilileriyle buluşamamışlardi tüm evin işini yemekleri felan onlar yapmıştı,sofrada full dikkat gözleri asiyedeydi sırf bugün Gülsüm ana onun yanından çıkmadığı için hasetlerinden çatlıyorlardı.Asiye yemeği bitirip yukarı çıkmıştı kalenderde yemeğini bitirmiş sedirde oturuyordu.

Ağam müsade varmıdır sana bişe söylemem gerek.

Vardır asiyem gel ne söyleyecen söyle bakalım.

Ağam özel bişe de odamıza geçsek olmazmı.

Olur gel bakalım.

Ağam yani nasıl söylesem bilemedim ki,utanıyom söylemeye.

Utanma canım sen benim karımsın allah allah.

Ağam baba oluyon hamileyim.

Allah allah babamı oluyom iyi bari kimden hamilesin .

Ağam 2.defa baba oluyon hem ne kimden hamilesin senden hamileyim .

Neyy baba mı oluyom gerçek mi gerçekten ben babamı oluyom sen benden hamilesin biz bebek yaptık.

GELIN(Yeniden Yazılacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin