SPOİLER

367 5 4
                                    

Sevgili okuyucularım sonunda çok istediğiniz yeni bölüm geldi şükür dediğinizi duyar gibiyim😅🤪Keyifli okumalar💗

1 Ay sonra

Sabah vakti güneşin yüzüme vurmasıyla yataktan kalktım.Üstüme giymek için dolaptan siyah çiçek desenli elbisemi aldım daha sonra saçlarımı açıp şal taktım.Aşagı indiğimde annem kahvaltıyı hazırlamıştı.Anneme günaydın diyip yanağından öpmüstüm tabi Bi yandan da kalenderi nasıl annemgile söylemeyi düşünüyordum çünkü artık iyice birbirimizi tanımıştık hemen evlenip gitmek istiyordum Bi andan çünkü artık babam gerçekten de babam durumu kötüye gidiyordu.Bugun annemin boş saatinde söylicektim,Kahvaltıyı yapmıştık ven sofrayı toplamıştım babamda işine gitmişti oradaki durumu öğrenmek için annemle birlikte temizlik yapmıştık,akşam yemeginide hazırlamıştık annem sedirin üstüne oturmuştu bende hemen fırsat bu fırsat diyip kahve yapıp annemin yanına gitmiştim.

Anne sana kahve yaptım içermisin.

Hangi dağ da kurt öldude sen bana kahve yaptın ben demeden, hadi çıkart şu ağzındaki baklayı.

Anne ben nasıl soyleyim bilmemki,Anne soylicegim şeye sakın kızma tamammı evet dersen devam ederim hayır dersen susarım bidaha bu konuyu açmam.

De bakalım ne dicekmissin,kız yoksa senin sevdiğin mi var.

Annem öyle diyince yanaklarım al al olmuştu utancımdan.

Evet anne var.Hemde çok seviyorum onu yani hiç aklımdan çıkmıyor.

Allah allah,ee

Yani biz neredeyse 1 aydır konuşuyoruz sende diyorum ki babama uygun bir dille söylesen mi acaba.

Tamam tamam söylerim de sen bu çocuğu nerede gördün nerde sevdin de hele Bi demişti sevgi dolu sesiyle zewkiye ana.

Hani ben adanaya gitmiştim ya orada sevdim enişteniz bu arada ağa,ama Bi sorun var.

Neymiş o sorun

Anne adam evli

Ne evlimi kızım sen nediyon baban Bi öldürür hem sen utanmıyonmu evli biriyle sevgili olmayı.

Anne Bi dur dinle ilk iki karısını babası almış hani ben Bi kaç kişiyede sordum kim diye ama kalender hiç aşık olmamış ama bana olmuş bende aynı şekilde ona aşık oldum hem durumumuz da kötü yani okumadım evet kuma gitmeyi hiç kimse istemez ama ben seviyom ana oda aynı şekilde beni iyi biri hiç kötülüğünü görmedim hadi onla evlenmedim ben 18 yaşıma girdiğimde beni yaşlı sevmediğim bir adama verecekler onuda biliyoz demi.

Öyle öylede tamam ben babanla konuşurum.

Vallahamı

He vallaha

Akşam İlyas aga gelir yemeklerini yerler zewkiye ana asiye ye iki tane kahve yapmasını söyler.Asiye kahveleri yaptıktan sonra bulaşıkları yıkamaya başlar zewkiye ana İlyas agayla konuşurken asiyede kendini kaybetmiş bir şekilde bağırarak şarkı söyler ve şarkıya ritim tutar.

GELIN(Yeniden Yazılacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin