0.3

2K 149 26
                                    

Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💌❤

Telefonu elime aldığımda numarayı kaydettim.

Nil Karaca

: Ben Alaz Başal.

Nil karaca : Ne güzel , haberleri sildirdim.

:  Kaç verdin yarısını ödeyeyim. Zaten herkes duydu.

Nil Karaca : Ödemedim.

: Vay  Nil Karacanın bir sözüne bakar diyosun.

Nil karaca : Tabi ne sandın. Sabah ki sinirli hallerimin kusuruna bakma dün bir kaç sorunla karşılaştımda.

: Biliyorum , nerede kalıyorsun şuan. 

Nil karaca : Dün anlattığım kadarı ne bilmiyorum ama aramızda kalsa iyi olur , Şirkette kalıyorum şuan. 

: Sana bir şey söylemem gerek ama yanlış anlaşılsın gram istemiyorum

Nil Karaca : Söyle.

: Şu çıkan haberler baya yayıldı oynadığım TV şirketi , eğer barda  Ünlü Birisiyle tek gecelik takıldığımı düşünürlerse , yeni projede oynamayabilirim. Şuan senin sıkışık olduğunu biliyorum eğer sana uyarsa kısa süreliğine sahte ilişki yapabilir miyiz? İnandırıcı olması için bende kalabilirsin.

Nil Karaca : Yüzsüzlük gibi olsun istemiyorum ama gerçekten iyi olur çünkü Şirketim öyle düşünmeye başladı bile. Instagramdan duyurursak kısa sürede yayılır ve inandırıcı olacağını düşünüyorum. 

: Tamam ben paylaşırım , istediğin zaman gelebilirsin , İyi günler.

: 20.00 Civarı gelirim , İyi günler.

Telefonun ekranına baktığımda içim birazda olsun rahatlamıştı , adım karalanmayacak ve paramı düzenli kazanmaya devam edecektim.  Instagram'a girdiğimde duyuruyu yapacaktım.

Alaz Başal 

Nil ile yaşadığımız İlişki dün patladı , bunun sizler için tek gecelik düşünülmesini istemiyorum , Nil ile yaklaşık 5 aydır bir ilişki yaşıyoruz ve bunu duyurmak istemiyorduk. Dün ki barda yaşanan olaydan benimde haberim yoktu. Nil yaşadığı sıkıntı yüzünden o haldeydi. Bu olayların yayılmasını ve adımızın karalanmasını istemiyoruz. İyi günler.

paylaştıktan  sonra magazinler paylaşmaya paşladı bile.

DoyasıyaMagazin : Alaz ve Nilin açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bana hiç inandırıcı gelmedi.

78 : Alaz ve Nilin ilişkisi mi? Hayal bile edilmez. En toxic ilişki.

89 : Nil Alaza göre masum bir tip , ama yakışırlar bence imkansız değil.

56 : Geldi benim günlük enerji iki sevdiğim kişi bir aradaaa!

78 : İnandırıcı gelmedi ama imkansızda değil.

Whatsapp'a girdim 

: Nil bugün bir kaç fotoğraf çekinelim.  ( Görüldü )

19.27 

Sıkıcı saatlerin ardından  mutfağa geçtim ve dünyanın en güzel öğünü olan makarna (!) yapmaya başladım ardından kapı çaldı , Nil gelmişti. Kapıyı açtığımda gülümseyip " Hoşgeldin karaca. " kafasını sallayıp " Hoşbuldum Başal. "  ayakkabılarını çıkardığında elindeki çantayı taşımasına yardım ettikten sonra misafir odasına koydum ve ardından salona geçtim " Fotoğraf çekineceksek hemen çekinelim yoksa üstümü değiştireceğim " elimle gel işareti yaptığımda aynanın karşısına geçtik çekinecekken " Elimi beline koysam sıkıntı olur mu ? " bana bakıp " Hayır sıkıntı yok " dediğinde fotoğrafı çekindik ve evet bitti  , mutfağa geçtiğimde Nil üstünü değişiyordu. Makarnayı hazırlayıp masaya koyduğumda Nil'i çağırdım. , masaya otururken söylenmeye başladı " Ne kadar klasik bir hayatın var. "  kaşlarımı çatıp " En azından sen gibi evde son ses elektro çalmıyorumdur diye düşünüyorum. " bana bakıp " Bunu nerden bildiğini bilmiyorum ama yemek yapmayıda bilmediğini düşünüyorum. "   " Paşam sen her şeyden şikayet edeceksen niye geldin? "  " Sen istedin "  tabi diyip kafa sallarken zaman hızlıca geçmişti masayı toplarlayıp telefonlara bakmaya koyulduk , sessizliği bozup " Bence inandırma meselesi için sadece ben değil sende uğraşmalısın o yüzden fotoğrafı sen paylaş. " kafa salladığında , fotoğrafı paylaşmadan önce sordu " İnandırıcı olsun diye hayatımın anlamı yazıp kalp koymama gerek yoktur umarım " Gülmeye başladığımda oda gülmeye başladı  " Hayır tabikide var hayatımın anlamı hayatımda yer alan en güzel varlık kurban olduğum falan yazman gerek. " bana yan bakış attığında daha çok güldüm ve en sonunda gülmeyi bırakıp fotoğrafı paylaştı.

NilKaraca :

Nilkaraca : 💌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nilkaraca : 💌

                                                     L 89.789                                C 17.1K

78 : Yakışmazlar dediğim için pişmanım Hot çiftim.

96 : E şey ben hala inanmıyorum.

978 : bir tık daha inandım ve bence patlar bunlar .

675 : Kombinlerine ölmüşüümmm 

DoyasıyaMagazin : +1 İnandırıcılık , en kısa sürede ortaya çıkar foyanız.

NilKaraca cevapladı : Ortaya çıkabilecek bir şey varsa yakın zamanda neler yaptığını ortaya çıkarırım merak etme  doyarsın 🤏

                                               BÖLÜM SONU

Nasıl bölümdü ama ❤💌 Yorumlarınızı unutmayıın!

MONDEGREENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin