Biraz dolaştıktan sonra eve vardık , Alaz bir işinin olduğunu belirterek evden çıkmıştı , evde biraz oyalandıktan sonra Alaz'ı arasamda cevap vermiyordu. Televizyonu açtığımda ilk karşıma çıkan bir Aile dizisiydi.. Konuşmaları dinlediğimde kafam o güne gitmişti
4.06.23
" Baba yetmedi mi küçücük çocuğa yaptığınız! Almirayıda alıp kendi evime çıkıcam artık! " Annem bir yandan babamı sakinleştirmeye çalışıyordu , Almira ise yere çökmüş ağlıyordu.. "Senin paran mı var!"seni yetiştiren biziz , müziğe yönlendiren biziz o para bizim hakkımız , otur oturduğun yerde! Büyümüşte kardeşini koruyor.. Hangi parayla çıkacaksın eve ha? Hangi parayla! " Konuşurken attığı tokatla sendelemiştim , Almira çığırmaya başlamıştı.. " Yapma artık yapma! Bana yaptığını bu çocuğada yapamazsın anlıyor musun! " Almirayı omzundan tutup havaya kaldırdığında havada bıraktı , Almira yere düştüğünde " Yapıyorum işte engel olsana! " aynı şeyi tekrarladığında ayağa kalkıp babam'ı ittirdim , dahada sinirlendiğinde ard arda tokat savuruyordu annem ise ordan sadece izliyordu. Babam omzumdan çekiştirip kapıya getirdiğinde kapıyı açtı " Siktir git ne bok yersen ye! Beş paran yok senin , ailende yok , kardeşinde! " daha çok bağırdığımda " Siz olmasanız ne olur ki? Almirayı istiyorum ben! " kapıyı yüzüme çarptığında , Kerem'e yazdım.
: Kerem neredeydi bu mekan?
Kerem : Ne oldu ? Gelecek misin , keşke bana söyleseydin birlikte oynardık
Konum atayım
...........
: Teşekkürler.
Bir taksi tutup mekan'a girdiğimde içerisi İçki kokuyordu , sigara dumanları.. Bir masaya oturduğumda , diğerleride gelmeye başlamıştı. Toplandığımızda 35 Yaşlarındaki bir adam konuştu , " Biraz içelim.. " hayır anlamda kafa salladığımda zorlamıştı , bir bardak içtiğimde gülümsedi. 28 Yaşlarındaki Kadın konuştu " Ne koyuyorsunuz ortaya? " herkes bana baktığında ayık ağzımla konuştum , neydi bu içkide bu kadar etki etmişti? Ağzımı açıp " Evimi , arabamı. " Yanımdaki kız dürttü " İçmemeliydin " kafamı salladım , ortaya paralar koyulduğunda oynamaya başlamıştık.
1 Saat sonra
" Kaybettiniz oyun benim! " yenildiğimi bile anlayamamıştım.. Yenen adam yanıma yaklaşıp " Gel seni evine bırakayım " dediğinde onayladım , mekandan çıktığımızda ayık bile değildim , arabaya bindiğimizde " Ah ufaklık , senin evin kalmadı ki.. " yayık ağzımla konuştum " Hayır var , çok yakında.. " ev adresimi almıştı , bir kaç dakika sonra araba durdu " Bak evine geldik.. " İki adam beni kucağına aldığı ve yere fırlatışı bir olmuştu , sırtım soğuk betonla buluştuğunda acıdan inledim. Yanımdaki merdivene yaklaştığımda oraya çöktüm..
televizyonun sesinin artışıyla düşümden ayıldım , gözümden akan yaşla televizyona baktığımda kız bağırıyordu " Kardeşim nerde! " düşündüğümde , o günden sonra Almirayı görmemiştim , babamlarda hala evdeydi , arabalarıda duruyordu , düşüncelerimden korkup evden çıktım , karşıma çıkan ilk taksiyi durdurdum , ev adresini verdiğimde korkudan derimi tırnaklıyordum. İçimden hayır diyerek sayıklarken taksicinin sesiyle kendime geldim " Abla geldik 75.50 tuttu. " parayı verip indiğimde eve çıktım. Kapıyı yumrukluyordum , kapıyı annem açtı , bağırmaya başladım " Almira nerde! " annem cevap vermedi , babamda geldiğinde tekrar sordum " Almira nerde! " Almiranın odasının kapısını açtığımda , odadan eser yoktu Babam " Yaptığın hatanın bedelini ödüyor. " Ellerim titremeye başladığında babama vuruyordum " Neyi ödüyor , naptın ona? " omzunu silkip " Sattım. " bağırmaya başladım " Ne iğrenç insansın sen! Orospu çocuğu! " annem dediğim şeyle şaşırmışken babam bana tokat atıp sendeleyip yere düşen bedenimi tekmeliyordu " Ne dedin sen? Tekrar söyle! " ağzımı açtığımda tekrarladım , daha sert vurmaya başladı , aynı şeyi tekrar soruyordu , aynı cevabı veriyordum. Artık cevap veremeyecek duruma gelmiştim , sorusuna cevap vermediğimde odanın kapısını kapayıp kilitledi. Acıyla ağlıyordum , tekrardan aynı kelimeyi çığırdığımda kapıya geldi " Geberene kadar burda dur o zaman Nil KARACA "
Alaz Başal
Eve geldiğimde Nil yoktu , açık kalan televizyona baktığımda onu kapatıp Nil'e yazmaya başladım , Lalinle buluştuğumu ve Nil adına özür dilediğimi öğrenip evden çıkmasından korkuyordum.
: Nil neredesin?
: 1 Saat sürdü özür dilerim..
: Nil endişeleniyorum , bu gecenin bu saatinde neredesin?
dakikalarca beklediğimde ama gelmediğinde , polise gittim. Olayı ve durumu anlattığımda , kamera görüntülerine baktılar , taksinin plakasından , taksi sahibini aramışlardı , şöfor de soruşturmaya geldiğinde.. Aklımda sorular vardı.. Taksi nereye gittiğini hatırlamıyordu ve ardından " Abi ben kaç yere gidiyorum kim bilir nasıl hatırlayayım! " dediğinde polis siteden çıkan Taksiyi kameradan izledi , yeri tespit edildiğinde , yalvar yakar bende araca binmiştim. Oraya gitmek dakikayken , saat gibi gelmişti. Geldiğimizde Polislerin arkasından geliyordum. Kapı çalındığında açılmadı , polisler kapıyı kırdığında içeriye girdiler. Nil'in annesi olduğunu düşündüğüm kadın kapının önünde duruyordu , ellerinde kan vardı , ambulans görevlileri kadını aldığında , odaları sırasıyla açıyordu , her oda kitlenmişti , her kapı sırasıyla açılırken , diğer bir kapıya geçtik , kapıyı kırdıklarında Nil orda yatıyordu.
Bölüm sonu! Bunuda bugün yayınlamak istedim , çok güzel bir bölüm oldu.. Sizce? Nilin kumar hikayeside açığa kavuştu.
Sizce bir sonraki bölümde neler olacak?
Alazın yaptığı şey ortaya çıkacak mı?
Almira nerede ?
Nil ile Almira kavuşacak mı?