0.6

1.7K 118 13
                                    

24 Vote Olmuşş , 56 okunma! Yazasım geldi , iyi okumalarr.

Yorumlarınızı esirgemeyinn.

Alazla barışıp , parktan çıktığımızda bir eli belimdeydi  bana bakıp " Biz neyiz şimdi? " diyince  ona bakıp gülerek " Halakızıyla , halaoğlu " güldüğünde yola devam ettik , yargılamayın ama bu birlikte 1. ayımızdı ve biz sevgili olmuştuk , tabi zamanına ilişkimiz karar verecek. Yolda yürürken " Yarın defilemiz var.. Gelecek misin ? Diğer günün akşamıda konserim. " bana bakıp  " Ne defilesi bu? "  " Reklam teklifi almıştım , elbise falan işte " kafa salladı " Tamam bakarız set olmazsa gelirim. " tüm yol böyle geçtiğinde , elimi belinden çektim , ama Alaz hala belimi tutuyordu. Cebimden telefonumu çıkardığımda Lalin'in instagram hesabına baktım , hala aynı duruyordu. Alaz beni durdurup bir kaldırım kenarına çöktüğümüzde Alaz telefonunu çıkarıp Lalinden gelen mesajlara baktı.

Alazın Anlatımı

Lalin : Şu sevgilim dediğin kahpenin yanında durmaya devam et.

Lalin : Seni şurda deliler gibi seven ben varken , devam et. 

Lalin : Ama göreceksin başınıza bir şey geldiğinde.

Alaz : Instagram hesabının senin olduğunu duyurmam iki saniyemi almaz.

Nil'e kahpe diyeceğine ilk Poyrazı ,  Halille aldattıktan sonra benden hoşlanmana bak. Poyrazdan hamile kalıp aldırmana veyada ,  bundan Poyrazın haberi yok. Başımıza bir şey gelirse gerisini sen düşün Lalin 7 yıllık dostumdun beni bu hale , bunları dedirtecek hale düşürdün.

Daha doğrusu bunları nerden öğrendiğimi sakın sorma , sen ne kadar iyi bir magazinciysen bende o kadar mantıklı biriyim. Poyrazla hala çıkıyorsun ve ben ona artık bunu söylemeliyim bence. ( MESAJ GÖNDERİLMEDİ  )

Engellediğinde Of çekip telefonu cebime koydum , Nil'i elinden tutup kaldırdıktan sonra eve geçtik , ilk odalarımıza geçip üstümüzü değiştirdikten sonra mutfağa geçip mantı yaptık ve bir yandan televizyonda YARGI izlerken bir yandan mantımızı yiyorduk.  Ben bitirip salça ve yoğurdu hüpletirken , Nil bana iğrenmiş gözlerle bakıyordu " Noldu ya? " ellerini ağzına koyup " Midem salça ve sarımsaklı yoğurdu kaldıramayıp iflas etti şuan. " güldüğümde ellerimle miss işareti yaptım. Etrafı toplayıp oturduğumuzda telefonumdan kendi fotoğrafımı çektim Alaz bana bakıp " Fotoğraf çekmeyi çok seviyorsun. " kafa sallayıp "Anılar önemlidir" dediğimde Instagram'a fotoğrafı paylaştım

NİLKARACAA

                                                                                           🦊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                           🦊

Nil elindeki telefonu bırakıp tekrar konuşmaya yöneldiğinde , ilk ben söze daldım "  Tamam o zaman anılar özelse bende paylaşayım bir şeyler. " göz kırptığımda sırıttı ve yanıma yaklaşıp telefonumu izlemeye başladı.

MONDEGREENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin