Çok sevildi.. Yeni bölümü atalım o zaman , kısa olacak şu aralar Döngü adlı kitabım üstünde uğraşıyorum keşke hakettiği okunmayı alabilse..
.
.
.
.
Önümde çalan kornaya doğru yöneldiğimde arabada Poyraz vardı hızlıca arkamı dönüp uzaklaştığımda seslendi " Geçen seferki kumarımızda evin ve araban vardı! Ama şimdi Asena ve Almina var , gelip gelmemek sana kalmış Nilciğim. " arkamı tekrar döndüğümde ettiği tehditle arabaya doğru yürüdüm , arabaya bindiğimde eliyle kafamı okşadı " Akıllı kızım benim. " ona bakıp " Şerefsiz köpek! " diye bağırdığımda , yüzümde sızlama hissettim vurmuştu.
Ağlarken sesimi çıkarmıyordum ki arabayı çalıştırıp ormanın içine doğru sürdüğünde durup arabadan indi , bagaja gittiğinde elindeki eşyalarla yanıma döndü. Bant , ip ve hapa bakarken o gülüyordu " Beni kandıracağını düşünmen çok komik biliyor musun? " ellerimi iple bağlarken şok içinde olduğum için haraket edemiyordum , ağzımın içine hapı koyduğunda ağzımı bantla kapatması bir olmuştu.
Arabadan inip ön koltuğa geçtiğinde arabayı çalıştırıp giderken benim ise sadece gözlerim kapandı.
Uyandığımda Alminanın odasındaydım Almina başımda duruyordu " Ablacığın gitmemişsin! " iyiymişim gibi kafamı salladığımda yanağıma dokundu " Abla dolaba mı çarptın yine! " dediğinde " Evet Almina " kapıyı tıklatıldığında içeriye Poyraz girdi ve yanıma oturduğunda bana bakıp " Nasılsın sevgilim daha iyi misin? " dediğinde ne saçmaladığını çözmeye çalışıyordum kafa salladım ve Almina heyecanla " Siz sevgili mi oldunuz! Benimde sevgilim var abla. " kafa salladım " Ne güzel ablacım. " Poyraz kolumu cimciklediğinde acıyla yüzümü buruşturdum , neşeli olmamı istiyordu onunla.
" Almina ablacım çıkar mısın biz bir şey konuşalım. " Almina tamam anlamda kafa salladığında ve çıktığında hemen ayaklandım " Ne sevgilisinden bahsediyorsun sen! " bana bakıp güldü " Nilciğim senin hedefin medyaya senin ve benim sevgili olduğumu göstermek değil miydi? Al bak fırsatın artık sevgili gibi gözüküyoruz. " ona garip garip bakarken " Uyurken sana bir şey yapmadım , o kadar iğrenç biri değilim. " onu ittirirken kolumu tutup kendine çekmişti ve konuştum " Zaten masum bir annenin doğurabileceği en iğrenç kişisin. " kızgın gözlerle bana baktığında kapıdan çıkarken konuştu " Yaptığın her kötü adım Alminanın ölmesine bir adım daha yaklaşmak. " gözlerim dolduğunda yüzümü yastığa kapayıp ağladım.
2 saat sonra
Uyandığımda Poyraz yanımdaydı " Hazırlan yüzünede kapatıcı sür , Almina sen ve ben kafeye gideceğiz. " kafa salladığımda odadan çıktı , yatağın üstüne bıraktığı kıyafetleri giymek için hazırlandım.
Giyindiğimde odadan çıktım ve aşağıya indim , Poyraz ve Almiraya baktığımda bahçede oyun oynuyorlardı. Ölümüyle beni tehdit ettiği çocukla oyun oynuyordu , piç. Bahçeye çıktığımda Almira bana sarıldı ve arabaya bindik , sessizlikle yola devam ettiğimizde lokantanın birinde durmamız bir oldu. İçeriye girdiğimizde cam kenarı bir yer bulup oturduk , etrafa bakarken garson gelmişti. Yemeklerimizi söyledikten sonra sessizliğimizi Almira bozdu " Telefona bakabilir miyim Poyraz abi " Poyraz hayır anlamda kafa salladığında Almira sessizce boya yapmaya devam etti. Sessizce oturmaya devam ederken Poyraz elimi tuttuğunda şok içinde ona baktım , hayır anlamda kafa salladığımda elimi sıktı ve sustum.
Öylece otururken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum Babam aklıma geliyordu her ona baktıkça , yemeklerimiz geldiğinde yemeğimin boğazımda kalmasına sebep olan bir şey oldu.
Lalin ve Alaz gelmişti , Alazda beni gördüğünde süzdükten sonra Poyrazın elimde olan eline baktı ve bir şey demeden kafa sallayıp karşımızdaki masaya oturdu . Yemeğimi yerken beni farketmesi için elimden geleni yapmıştım belki o kurtarırdı , zararsız bir şekilde Almiranın zarar göremeyeceği bir şekilde davranmam gerekiyordu eğer bağırsaydım Silahı varsa onu vurmakla tehdit edebilirdi. Elimin yanındaki bardağa vurup yere düşmesini sağladığımda Yanağımdaki morarıklılığı görebilceği şekilde kafamı yana çevirdim , anlamasını umuyordum ve ardından Poyraz hızlı ayağa kalktığında refleks olarak kendimi koruma amaçlı ellerimi yüzüme doğru tuttuğumda elini omzuma koyup " İyi misin? " dediğinde herkes bize bakıyordu , herkes anlamıştı sadece onlar değil.
Yemeği yemeye devam ederken içeriye 2 adet polis girmişti ve bizim haricimiz bir masaya yönelmişlerdi , Poyraz bana dikkatle baktığında cebinden bir kolye çıkarıp yanıma doğru gelmişti saçlarımı geriye ittirdiğinde boynumda kolye zinciri değil soğuk namlu vardı. Bağırmaya başladığımda Almirada bağırmaya başlamıştı , Alaz buraya doğru koşup Almirayı almaya çalıştığında namluyu boynumdan çekip Alaza yönelttiğinde silah sesiyle Alazın yere devrildiğini gördüm Kolundan vurulmuştu.
Almira hızlıca polislerin yanına gittiğinde namlu tekrar bana dönmüştü , polislerde silahı ona yönelttiğinde ağlayıp bağırmaya devam ediyordum Poyraz konuştu " Ya burdan çıkmamıza izin verirsiniz yada vurmam bir ol- " cümlesi yarıda kesildiğinde yere devrilip silahı sıktığını gördüm , ayak bileğimden vurulduğumda Poyrazın başında Lalin vardı , bir Lalinin elindeki kanlı bıçağa birde Poyrazın boynundan akan kana bakıyordum ve Lalin ağlamaya başladı " O öldü mü! "
.
.
.
.
Bittiiii <333