Şu aralar yeni kitabım Döngü için aktifim ama yinede kısa bir bölüm yazmak istedim.
.
.
.
.
.
Asenayla konuşmamızın ardından daha dikkatli olmaya karar verdim , ama şu formalite sevgililik meselesini hala gerçekleştirmek istiyordum. Taksiyle eve döndüğümde ev arayışları için gezinirken karşıma çok güzel bir ev çıkmıştı , sakin ama lüks bir apartmanın 12.katında 3+1 daire ev sahibini aradığımda konuşmaya başladık.
" Merhabalar nasıl yardımcı olabilirim? "
" Beşiktaştaki ilan için aramıştım yeşim sitesinde. "
" Evet bilgilendireyim , fiyat olarak 5M TL'ye satışa sunmaktayız 3 yatak odası 3 banyo var bunlardan 1'i ebeveyn yatak odasında bulunmakta , ayrıca site içinde havuz ve markette bulunmakta , çocuklar için eğlence alanı ve benzeri park yeri gibi yerler.Evi gezmek istiyorsanız Beşiktaştaki ofisimize gelin bilgilendirme amaçlı gezdirelim. "
" Akşam 19.00 gibi uygun olur mu? "
" Tabiki randevu için isminizi alayım. "
" Nil Karaca. "
" Tamamdır Nil Hanım 19.00 da ofisimize bekliyoruz. "
Telefonu yüzüme kapadığında kendi evime geçeceğim için derin bir nefes aldım , odanın kapısının tıklanmasıyla içeriye Poyraz girdi.
" Kulak misafiri oldumda ne evi? " ona bakıp " Kendi evime çıkacağım. " dediğimde kaşları çatıldı " Biraz daha burda dursaydın. " dedi " Kendi özel hayatımı kendi evimde daha iyi halledebilirim. " sessiz kalmasının ardından tekrar konuştu " Ne konuştun o kızla hakkımda. " parkelere odaklanmışken sorduğu soruyla göz bebeklerim büyüdü Nereden biliyordu?
" Sen o kızla buluştuğumu nerden öğrendin. " daha dikkatli bir şekilde yüzüme bakıp " Görebileceğin her yerde ben varım Nil sorgulama. " kaşlarımı çatıp konuştum " Beni takip etme hakkını kimse sana vermiyor Poyraz! " ikimizde ayaklandığımızda kolumu tuttu " Çevrende çok tehlikeli insanlar var o yüzden. " kolumdaki elini ittirmeye çalışıp " Ben her şeyle başa çıkabiliyorum Poyraz senin korumana ihtiyacım yok zaten. " kolumu sıkıp konuştu " Borçlarınla başa çıkamıyorsun ama değil mi? Karşılığını Almirayla yeterince alıyorum , boş konuşup şımarıklık etme. " gözlerim dolduğunda " Tamam o zaman Almirayıda alıp giderim borcunu parayla öderiz küçücük bir kızla değil! " arkamı dönüp odadan çıkmaya hazırlanırken arkamdan seslendi.
" Verilen hediye geri alınmaz Nil Karaca. " Asena fazlasıyla haklıydı masum gözüken ama kötü biriydi Poyraz. Evden çıkacağım sırada evin korumaları beni durdurdu , durdurmalarına rağmen ittirip çıkmaya çalıştığımda konuştular.
" Evden çıkmanıza henüz izin verilmiyor üzgünüz. " kaşlarımı çattığımda bağırmaya başladım " Ne saçmalıyorsunuz siz be!Çekilin şurdan yoksa polisi arayacağım! " arka cebimi yokladığımda telefonumun olmadığını farkettim , arkama öndüğümde Poyraz arkamda durup telefonumu bana karşı sallıyordu.
Ona doğru yürüdüğümde telefonumu almak için çabaladım , o ise uzun kollarıyla telefonu havada tutuyordu. Koluna vurduğumda ise telefon yere düşüp ekranı kırılmıştı , sinirle bağırmaya başladım " Aptal Herif aç şu kapıyı beni seven onca insan var anlamayacaklarını mı sanıyorsun! " kapılar açıldığında Poyraz seslendi " Git ama Almira daima benimle kalacak. " kaşlarımı çattığımda tekrar kapıdan çıkarken konuştum " Onun ailesi benim sen değilsin! " elindeki belgeleri bana doğru gösterdi " Evlatlık almak.. Açıkçası buda mı senin onun ailesi olduğunu gösteriyor. Karşıma polis gelse bile onu benden alamaz belgeler açık ve net. " ne yapacağımı biliyordum ama bunun için daha çok düşünmem gerekti. Kapılardan çıktığımda karşımdaki ormanda ne yapacağımı planladım içine girdiğimde sinirden ağlıyordum , hem telefonum paramparça olmuştu hemde şuan burda kalmıştım. Ormana gezinirken yerde duran bir şeye takılıp yere düştüm , takıldığım şeye baktığımda kaplumbağaydı. Sinirlenip üstümü düzeltirken bacağımda hissettiğim acıyla tekrar arkamı döndüm.
Kaplumbağa kendini koruma eylemi olarak eşofmanımın üstünde bacağımı ıssırıyordu ayağımla ittirdiğimde kendi kendime söyleniyordum " Aptal kaplumbağa! Şerefsiz köpek!" ayağa tekrar kalktığımda aynı şekilde yürümeye devam ettim ki karşımda korna sesleri duyana kadar.
.
.
.
.
.
Asklarımm 600 kelimelik bölüm yazabildim hergün bölüm atacağım ama bu kısalıkta olacak. Yeni kitabım üstün yoğunlaştım ve beklediğimden katkat daha iyi ilerliyor kendi kitaplarımı eleştirmek istemem veyada karşılaştırmak ama bu kitabımdan bile iyi ilerliyor çünkü Mondegreen'i yazacağım sırada acemiydim ve her şey çok hızlı gelişti , bu hızlılık hoşuma gitmediği için yeni bir konuda bulamıyorum kitaptaki konu iyice sen anlat karadeniz adlı filme dönüşüyor şğcdğlüşvğlfd neyse sizleri seviyorumm <33 Döngü adlı kitabımı okumayı sakınn unutmayın! Zaten 7 bölüm falan olursa reklama verip kitle oluşturmaya çalışacağım! Görüşmek üzere!