0.9

995 88 10
                                    

Nil

Gözlerimi loş bir ışıkta açtığımda yanı başımda Alaz'ı gördüm , elimi tuttuğunda " Neden onlara gittin? " kaşlarımı çatıp " Cidden sorduğun soru bu mu? Asıl sen neredeydin? " " Görüşmem vardı demiştim.. " anlıyorum anlamda kafa salladım , her yerim ağrıyordu.. İçeriye hemşire girdiğinde sorumu sordum " Ne zaman çıkarım? " hemşire " 1 Gün gözetimde kaldınız bugün belirlediğiniz saate çıkabilirsiniz. " ayağa kalktığımda sırtıma giren ağrıyla tekrar oturdum " Nil acele etme. " Alaz'a baktığımda omuzlarımı hayır anlamda silkeledim " Beni annemin yanına götürün. " Alaz bana şaşkın gözlerle baktığında " Nil ne saçmalıyorsun? " " Alaz beni annemin yanına götürün dedim. " toplarlandığımda odadan çıktım Alaz peşimden geliyordu ,  karakola doğru yola çıktığımızda , araba acayip sessizdi çantamı yokladığımda telefonumu göremedim " Telefonum nerde? " Alaz yavaşlayıp " Boşver şimdilik bende kalsın. " hayır diyip telefonumun yerini sorduğumda söyledi " Ceketinde " ceplerimi yokladığımda telefonumu buldum ama şarjı bitmişti.. Yol bittiğinde karakola girip  görüşme için izin aldım. Alaz dışarda beni bekleyecekti , annem geldiğinde sordum " Almira nerde? " bana boş gözlerle bakarken dudaklarını aralayıp " Sattık dedik ya. " bu kadar rahat söylemesi sinirimi bozuyordu " Kime? " " Yenildiğin adama. " derimi tırnakladığımda tekrar konuştu " Ev yerine kardeşini verdik , bu kadar basit. " sandalyemi ittirip kalktığımda odadan çıktım , Alaz'a yönelip " Telefonumu ver. " Alaz telefonumu uzattığında " Şarjı sen gelene kadar 25 oldu , umarım yeter.. " teşekkür edip Kerem'i aradım.

" Alo kerem? " 

" Efendim Nil? Sen beni ararmıydın ya noldu? " 

" Sizin mekanda kızların içkisine ilaç atan biri var.. " 

" Evet Poyraz Kutlu " 

" Adresini bana ver. " 

" Nil onlar tehlikeli insanlar başına bir şey gelir veremem. "

" Kerem , kardeşimi o adama vermişler. " 

" Ne ? " 

" O yüzden adresini hemen ver! " 

" Tamam ********* " 

" Teşekkürler.. " 

Telefonu kapatım Alaz'a yöneldiğimde , telefonuma bir bildirim geldi

Diomagazins : Nil hastaneden çıkmışsın geçmiş olsun.. Postuma bakmanı öneririm. 

Hesabına baktığımda gördüğüm şeyle kaşlarım çatıldı.

Diomagazins : Alaz Başal'ın yanındaki kız kim? Nil Karaca olamayacağı kesin. Sizler için ufak bir kesit çektik.

84 : Yuh artık birde Nil hastanedeydi bunuda yapmazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

84 : Yuh artık birde Nil hastanedeydi bunuda yapmazsın.

1 : Alazla yakıştırmamıştım zaten.

43 : Beklemezdim.

Telefonu hızla kapattığımda Alaz'a şaşkın gözlerle baktım , Alaz " Nil açıklayabilirim.. Yemin ederim düşündüğün gibi olmadı.. "  " Ne düşündüğüm gibi olmadı ? Lalinle mi buluştun cidden!   Kızla daha 3 saat önce kavga etmiştik , nasıl buluşabilirsin? " Alaz " Nil sadece burnunu arabaya vurdun diye adına özür diledim! " Bir taksi durdurduğumda Alazda gelmeye çalıştı  " Alaz git artık. "  hala çok sinirliydim , taksiye adresi verdiğimde 20 dakika sonra orada olduk , ücreti ödediğimde büyük malikanenin ziline bastım.. Kapı açıldığında önümde korumalar duruyordu " Kimsiniz? "  " Poyraz Kutluyu çağırın. " aynı sorusunu tekrarladığında aynı şeyi söyledim , en sonunda korumaları ikna edip çağırmalarını sağlamıştım. Korumalar kenara çekildiğinde karşımda Poyraz kutlu duruyordu bana bakıp " İçeriye gel " dediğinde içeriye girdim , ona çatık kaşlarla baktığımda gülüp " Kaşlarını çatınca serseriye benzemiyorsun emin ol Nil karaca. " dudaklarımı aralayıp konuşmaya başladım " Kardeşim nerede? " arkasına döndüğünde bağırdı " Almira! " evin kapısı açıldığında Almirayı görünce tenim buz kesti , ona baktığımda mutlu bir çocuk görmüştüm..  " Efendim Poyraz Abi! " Poyraz'a koşup sarıldığında beni daha görmemişti.. Kafasındaki tokalar , elbisesi ve vücudunun hiç bir yerinde yara görmediğimde içimden  " Çok şükür  " diye geçirmiştim.. Poyraz bana döndüğünde Almira bana donuk bir şekilde bakıp fısıldadı " Ablam.. " gözünden akan yaşa baktığımda onu Poyrazın kucağından alıp sarıldım  " Ben geldim Almira'm.  " bana sımsıkı sarılırken yere eğilip onu bıraktım Poyraz'a bakıp " Çok teşekkürler.. Ona çok iyi bakmışsın.. "  bana bakıp " Bir çocuk vücudundaki yaraları  bu kadar çabuk ve küçükken  tanımayı haketmiyor Karaca. "  Almiraya baktığımda hala bana sarılıyordu  " Abla gel sana odamı göstereyim çok kocaman! " elimi tuttuğunda Poyrazda arkamızdan geliyordu.. Odaya girdiğimizde Poyraz'a minnet duyduğum gözlerle baktım. Almira odayı tanıtırken oyuncaklarına bakıyordum.. Poyraz konuşmaya başladı " Almira'm sen Yosun Ablanla dışarıya çık biz ablanla konuşalım olur mu? " Almira bakıp kaşlarını çattığında " Tekrar gitmesin.. " saçlarını öpüp kokladığımda dışarıya çıktı , odada Poyrazla ikimiz kalmıştık " Tekrardan teşekkürler.. " Poyraz bana bakıp " Emin ol çok kötü biri değilim. Onu kurtardım. "  kafa salladım tekrar konuştu " Ama onu benden ayırma , numaramı vereyim istediğin zaman ziyaret edersin.  " kafamı salladım  " Onu babamdan kurtarmışsın. " Poyraz " Bir çocuğa renkleri döverek öğretmemeleri gerek.  Yaralarıyla öğretmemeleri gerek Karaca. " ona baktığımda konuştum " Renkleri ikimzde çok kötü tanımışız o zaman Poyraz Kutlu. "

                                                                               BÖLÜM SONU 

 " Bir çocuğa renkleri döverek öğretmemeleri gerek. "

Nasıl bölümdü ben çok sevdim bu bölümü.. Sizce gelecek bölümde neler olur?

MONDEGREENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin