Yeni bölüm bayramdan dolayı atamıyordum..
Bu arada 4 K olmuşuz 🤪
Arabadan inip eve vardığımızda eşyalarımı yere fırlatıp odama geçtim.. Lalin ya bir şey yaparsa? İşimden olursam? Düşünceleri kafamdan çıkmıyordu zaten durumum iyi değildi , biriktirdiğim parayla yeni bir eve çıkacaktım.. Kapı çalındığında " Girebilirsin. " dememle Alaz içeri girdi , yatağa oturduğunda " Nil yaptığın doğru değildi biliyorsun değil mi? " cidden şaşırmıştım ve cevapladım " Alaz farkında mısın ? O kız bana sürtük dedi.. Teşekkür etmemi falan mı bekliyordun. Seni öptü birde sen yapmışsın gibi davrandı ve sen benim onun kafasını vurmamı doğru bulmuyor musun? " " Bulmuyorum Nil " şaka gibiydi kapıyı gösterip " Çık odadan Alaz. " elimi tutup " Ama Ni- " " Alaz yalnız kalmak istiyorum anlamıyor musun?! " ayağa kalkıp " Tamam Nil. " diyerek odadan çıktı. Lalin'in telefon numarasına yazdım.
Lalin Boğa
: Rahat bırak artık bizi yeter Lalin.
: Gelip sahtekar sana mı inanacaktım?
: Biz çok mutluyuz ve bozamayacaksın emin ol.
: Sürtükmüş.. Bunu söyleyende 4 kişilik arkadaş grubunun 2 erkeğiyle yatıp 2 siyle sevgili olan ve diğerinden hoşlanan bir kaltak..
Lalin Boğa : Seni Ailen bile sevmezken Alazın seveceğini mi , düşünüyorsun. Komikmiş , o küçük kardeşin Almira.. Ne kadar yazık heryer'i mosmor küçücük çocuğun. Sevgilinle mutlu mesut yaşa. O çocuk orda acı çekiyor , birde bunun üstüne kumar'a girişmişsin yazık.. çok yazık Nilciğim.
Nil : Lalin biliyor musun? Senin hakkında kimsenin bilmediği şeyleri çok iyi biliyorum. Ama emin ol hemcinsimi böyle aşağılık bir şeyden vurmam. Ben sen değilim , benim orda sarhoş olmamın sebebi neydi biliyor musun? Almirayı almama izin vermediler. Ha bu arada madem ağır konuşmak istiyorsun o zaman konuşayım.. Lalin neden kardeşin Seher hala kayıp , tefecilerden para alıp öldürülmek istemeyen babandan ve baban yurt dışına kaçtığı için üstüne kalan borçlardan mı acaba.. Koskocaman kız olmuş biliyor musun? Babanın soyadını sildirip senden küçük kızın üstüne bırakmışsın borcu. Allahtan kendine iyi bir eş bulmuş.
Profili silindiğinde telefonu kapattım , ağır konuşmak istemiyordum ama konuşmuştum. O kıza yaptıkları ağırdı ve Almira üzerinden beni vurmaya çalışmıştı , sanarsın sadece kendisi bilgili. Odadan çıktığımda biraz daha kafamı toparlamıştım. Salona girdiğimde Alaz kendi başına patates yiyordu.. " Bu romantik kendi patates dateini bozduğum için üzgünüm.. İkimizde haksızız.. " Alaz arkasını döndüğünde gülümseyip ayağa kalktı. " Anlamana sevindim sevgilim. " bana sarıldığında " Senle bir şey konuşalım Alaz.. " kafa salladığında yemek masasına oturduk.. " Ben paramı biriktirdim ve ev almaya karar verdim.." Alaz " Sen bilirsin.. ama burdada kalabilirdin biliyorsun değil mi? " kafamı olumlu anlamda salladım " Almirayı alacağım onla yaşamak istiyorum.. " kafa salladı ve kalktım , telefonuma gelen bildirime yöneldim.
ŞİRKET
Şirket : Nil baştan çıktın farkındasın değil mi? Birinin burnunu kırmak ne demek ya! Hemde kumar'a girişmek. Adımızı karalıyorsun ve biz şirket olarak buna daha fazla müsade etmiyoruz , yollarımıza ayrılalım , bu ayın maaşını veriyorum ve ayrılıyorsun.
Hiç bir şey yazmadan telefonu kapattığımda yine bildirim geldi.
Papara : Hesabınıza 73 Bin TL Rain ş. tarafından yüklenmiştir.
Alaz telefonuma baktığı anda yüzüme baktı ve konuştu " Uğursuzluk var yemin ederim.. " Telefonumu tekrar açıp İpek Hanım'a yazdım.
: Teklifinizi kabul ediyorum.
Alaz bana tekrardan bakıp " Nil pişman olabilirsin biliyorsun. " omzumu silkip " Alaz kendi paramı kazanmam lazım. " tamam anlamda kafa salladığında omzundan dürtüp " Hadi gel dışarı çıkalım hava alırız.. " hazırlanmaya başladığında bende ayakkabılarımı giyiyordum Alazda geldiğinde dışarı çıktık.
Bayramda yazdığım için kısa kesmek istedim.. Bu ayın 3'ünde yeni bölüm geliyor
Teşekkürlerr! İyi Bayramlar..