1.0

785 69 12
                                    

Toplam 8K okunmamız oldu çok teşekkürler!

Poyraz ile aile konularını konuştuktan sonra ev konularına giriştim " Bende şimdi kendime ev arıyorum.. " bana bakıp " Yanımızdaki Villayı al? " ona bakıp " Üzgünüm senin kadar zengin değilim ve evi dolduracak bir ailem yok..  " " Parasını ben tamamlarım , Almira seni ne kadar görse o kadar iyi..  " " Bana küçük buraya yakın bir daire yeter onu tamamlayacak param var teşekkürler.. " " Biliyorsun değil mi Almira bende kalmak zorunda değil ama sen tek yaşıyorsun ve bu güvenli değil. " kafa salladım " Ev bulana kadar.. " ben sözümü tamamlayacakken " İstersen Almiranın odasında ikiniz kalın , ev bulunca gidersin. " " Yok.. Yani.. Aslında.. " ayağa kalkıp ellerini şıklattı " Tamam ben bunu evet olarak algılıyorum , hadi kalkta Almiranın yanına git yemeğini senle yesin. " odadan çıktığımda merdivenlerden inip Almiranın yanına gittim bana acılı gözlerle bakıp " Gitmiyorsun değil mi? Babam yok değil mi? " yüzüne doğru eğilip " Gitmiyorum birtanem bi süre odanda misafir olarak kalacağım.. " olduğum yerde bana sarılınca saçlarını okşadım.. 

Yemek saati.

Masaya oturduğumuzda Almiraya sordum " Mutlu musun sen burda? Yemek yiyor musun , arkadaşın var mı? " Almira konuşmaya başladı " İlk olarak mutluyum ,  yemek yemezsek ölürüz , hemde ben okula gidiyorum çünkü büyüdüm. " saçlarını okşadım " Evet sen büyüdün.. En çok ne yapmayı seviyorsun? " " Poyraz abi beni kursa yazdırdı yüzüyorum hemde çok hızlı yüzüyormuşum balıklar gibiymişim. " gerçekten mutlu olması içimi çok iyi hissettiriyordu " En çok sevdiğin yemek ne? " " Peynirli ekmek. " o kadar mal varlığının içinde sevdiği yemek hiç değişmemişti. Önüne yemekler geldiğinde Poyrazda masaya oturdu , karşımda bamya ve pilav görünce bir kaşık alıp yemeyi bırakmıştım ki Almira " Abla her zaman istediğimiz yemeği yiyeceğiz diye bir şey yok önündekini yer misin lütfen? " Poyraz ona bakıp gülümsediğinde Almira " Dimi Poyraz abi? " Poyraz kafa salladı , kumarhanede dolaşıp kızların içkilerine ilaç atan birinden bir kız çocuğu yetiştirmek çok ilginç bir davranıştı bence. Telefonumu açıp baktığımda Alazdan bir sürü mesaj ve cevapsız arama vardı , ona kırgın olduğumdan hiç bir şey yazmamaya devam ettim.. Yemeğimi yemeye devam ettim , garip bir ortamdı Poyraz söze girdi " Almira'm oyun evine gidecek misin? " Almira hayır anlamda kafa salladı " Ben bugün ablamla durmak istiyorum gidersem oda gider.. " hayır anlamda kafa salladım " Hayır hiç bir yere gitmiyorum , ve bir şeyler öğrenmen için git , oyunları öğren.. " Almira kollarını havaya kaldırıp bir anda " Ben ingilizce biliyorum! Hemde çok fazla biliyormuşum.. " Ona ne bildiğini sorduğumda bana " How , are , you , baksana 100  kelime biliyorum! " onu alkışladığımda " Evet baya fazlaymış Almira.. " gülümsedi. Yemeklerimizi bitirip kalktığımızda Almirayı oyun evine götürmek için arabaya bindik , bir kaç dakika sonra orda olduğumuzda , oyun evi Şehrimizin en iyisiydi Poyraz'a minnet duyuyordum onu kurtarmıştı , içinden gerçek bir çocuk çıkmıştı.. Arabadan inip büyük binaya girdiğimizde oturup oyun oynayasım gelmişti resmen.. Almirayı bırakışımızın ardından tatlı yemeye gitmiştik , tatlıları söylediğimizde bir yandan sohbet ediyorduk , " Tekrardan teşekkürler.. " kafa salladı ve göz kırpıp " Hem Almiranın hem senin abin sayılırım artık. "  kafa salladığımda tatlılarımızı yemeye başlamıştık.. Tatlıları yerken kapıdan gelen sese yönelmiştim Alaz.. " Nil! " masaya yaklaştığında Poyraz ayaklanıp onu durdurdu " Cidden bir kaç saate benim yerimi doldurman ne kadar hoş! " işaret parmağı ile sol göğsümü gösterdiğinde " Benden cidden bu kadar çabuk kurtulmana şaşırdım! Kalbin aynı zamanda başkalarına mı çarpıyor? " ayağa kalktığımda " Alaz yanlış anlıyorsun! Boş yere bana böyle davranma! " biraz daha yaklaştığında " Lalin olayındada sen beni yanlış anladın! Sen bana kötü davranmıştın! " ellerimle onu uzaklaştırdığımda " Gece yarısı bana işi bahane edip onun yanına gittin! Ben burda gizli bir şey yapmıyorum! "  Poyraz yaklaşmasını engellemek için Alaz'ın kolunu tuttuğunda Alaz'ın Poyraz'a bir yumruk savuşturması bir oldu , Poyraz Alazın ellerini tutup arkaya doğru kenetlediğinde Alaz yere düşmüştü ve artık yerde dövüşüyorlardı.. " Yeter durun artık! Ne saçmalıyorsunuz çocuk musunuz siz! " Poyraz benim için onu bırakıp ayağa kalktığında üstünü düzeltti , Alaz ise hala ona vurmaya çalışıyordu " Alaz cidden asıl kişiliğin bu mu! Hıncını şiddetle alan biriysen olmamız hata! " Alaz bana donuk gözlerle baktığında gözlerim dolmuş ağlamamak için kendimi zor tutuyordum , Alaz bir hışımla mekanı terk ettiğinde ağlamaya başladım ve herkes bize bakıyordu , videoya çekmek yerine ayırabilirlerdi.. Poyraz omzuma dokunduğunda beni ayağa kaldırdı ve arabaya gitmemi söyledi. Arabaya bindikten sonra Poyrazda dakikalar sonra gelmişti , arabayı çalıştırdığında konuştu " Bana yumruk atmasaydı dokunmazdım bile emin ol. " kafa salladım , evlerine doğru sürdüğünde hala ağlıyordum  " Ağlamayı ne zaman keseceksin? O senin için sadece bağırmakla yetindi ama sen onun için ağlıyorsun , bu seni küçük düşürür. "  göz yaşlarımı sildiğimde gülümsedi. Eve vardığımızda ceketimi görevliye verip yukarıya çıktım , Poyrazda yukarıya çıktığında " Misafir odamız senin olsun , Almirayla aynı yatağa sığacağınızı düşünmüyorum. " kafa sallayıp ona teşekkür ettim ve odada biraz dinlenmek üzere gözlerimi kapattım.

00.24 

Uyandığımda gece olmuştu , ayağa kalktığımda Almiranın odasına baktım uyuyordu , aşağı indiğimde bir bardak su içip koltuğa oturmuştum , telefonuma baktığımda Dm'e tonlarca mesaj gelmişti , DioMagazin hesabına baktığımda gördüğüm postla gözlerim sulandı .

DioMagazin :

Evet kısa bir günde yeni görüntüler aldık sizler için , kendileri yakından çekmemize izin verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet kısa bir günde yeni görüntüler aldık sizler için , kendileri yakından çekmemize izin verdi

Gündeme oturan bu çift ise Lalin Boğa ve Alaz Başal.

86 : Bu kadar ihanet dozu yeter artık bana.

34 : Yakışmazlar demiştim ve Alaz görülebilecek en toxic kişi.

78  : Kavga görüntülerini gördünüz mü! Bence Nil haklıydı , yanındaki kim biliyor musunuz?

65 cevapladı 78 : Poyraz Kutlu diye biliyorum , iş adamı.

75 : Alazın bu kadar çabuk aldatması şaka sanırım.

63 : Abi cidden Nil acayip zarar gördü.

LALİN BOĞA : SEVGİLİM!

98 cevapladı LALİN BOĞA : Kahpelik bu yaptığın.

Lalinboğanınboklukülotu cevapladı LALİN BOĞA : pırt gururda yok bunda.

Magazinin mesaj bölümüne girdiğimde yazmaya başladım daha doğrusu onlar bana daha önce yazmıştı.

DioMagazins : Nil şu Lalin denileni ifşalamam için bir kaç koz ver , ücreti neyse ödeyeceğim.

Nil Karaca : Bana Main hesabından ulaş , ayrıca sana atacağım mesaj görüntülerine bak , Lalin magazin için kendini pazarlıyor resmen.

DioMagazins : Bunu bende biliyordum ama mesajlar ek ayrıntı ve kanıt oldu onun Doyasıya olduğunuda kanıtlayacağım.

telefonuma bir numaradan mesaj geldiğinde baktım

0555 ****** : Ben Alazın arkadaşı Poyraz veyada Lalinin eski sevgilisi , sana tek diyeceğim şey İNTİKAM AL nil karaca ikimizin adına. 

 .

.

.

.

.

Nasıl bölümdü?

Sizce gelecek bölümlerde ne olacak ?

Bölümleri geciktirdiğim için üzgünüm ❤

Yeni bölüm tarihi 13.07.2023 akşam 21.00


MONDEGREENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin