. Üzgünüm yarım bölüm hastayım..
.
Poyrazın mesajına bakarken düşündüm , intikam neydi? Alaz'ın yaptığını yapmayacaktım , direk beni kıskandırmak için sevgili olup şimdi ise linç yiyordu , zaman tanıyacağım aynısını yaşatacağım bu sayede kimse benim sevmeyerek sevgili olduğuma inanmazdı. Telefonumu kapattım , düşündüm aklıma gelen fikirleri işlemek için Poyraz'ı kullanacaktım , onun haberi olacaktı ama. Telefonumuda alıp merdivenleri çıktım odama girdiğimde gözlerimi kapattım.
Sabah
Sabah kalktığımda başımda Poyraz ve Almira vardı kalktığımda Almira yanıma gelip beni öptü aynı zamanda bende onu öptüğümde ayağa kalktım " Günaydın " dediğimde Poyraz " Günaydın Nil " diyip ardından göz kırptı " Günaydın Abla! " Almirayı kucakladığımda aşağıya inip kahvaltı masasına oturduk , telefonuma gelen bildirimle mesaja baktım
Lalin : Ben istediğimi alırım Nil Karaca.
( Fotoğraf )
Cidden Alazla koyun koyuna yatarken fotoğraf göndermişti. Instagram hesabıma girip DioMagazinin paylaştığı post'u ss aldım.
: Bende alırım Lalin.
( fotoğraf )
Poyraz elimden telefonumu aldığında kaşlarını çatıp geri verdi " İntikam mı almak istiyorsun Nil?" evet anlamda kafa salladım " İntikam sadece aptalların işidir. " yüzüme söylediği cümleyle o zaman bu işi gerçeğe dökmem gerektiğini anladım , Poyraz'ı onun haberi olmadan kullanacaktım. Sessiz geçen kahvaltı masasından ayrıldığımda odamda üzerimi giyindim biraz oturduğumda Main hesabıma istek gelmişti , Dm e baktığımda
AsenaKavak : Selam Nil ben Dio magazinin kurucusu.. Bugün istersen buluşabiliriz.
: Tabii çok iyi olur. Pars Cafe ye gel saat 15.30 da.
Telefonumu kapatıp odamdan çıktım yanlarına gittiğimde " Benim bir işim var , akşam 20.00 gibi evde olurum.. " Almira kafa salladı Poyraz " Tamam Urasın yanına git o seni götürür. " kafa sallayıp Teşekkür ettim.
Poyraz Ilgın Anlatımı
Nil sanırım ya saf olduğumu düşünüyordu ya da gerizekalı , o herif için beni kullanacağını biliyordum çünkü açık ve net belliydi , kardeşine baktığım kadar masum biri olmamı düşünüyordu sanırım. Düşündüğü şeyi yapıp saf rolü oynayacaktım ve bu sadece işime gelirdi , sonuçta güzel bir kız ve partnerim olacak , buna ne zaman dur derse o zaman bitirirdim ama onun için düşündüğü gerçek intikamı çok güzel bir şekilde alacaktım.
Nil Anlatımı
Mekana vardığımda Asena beni orda bekliyordu tahminimce 24 yaşlarındaydı ve çok güzel kumral bir kızdı.. Mekana girdiğimde ayağa kalkıp beni selamladı sandalyeme oturduğumda konuştu " Yaklaşık 3 Yıldır bu anı bekliyorum! Kafalarımız çok benzer ve çok güzel şeyler başaracağımıza inanıyorum. " kafa salladım " Benim hakkımda kötü haber çıkarmamandan anlamıştım Asena.. " konuşmamızı bölüp Garson yanımıza geldi " Ne istersiniz ? " " Ben bir tane çilekli limonata birde kurabiyelerinizden istiyorum. " Asenada beni onaylayıp Aynısı dedikten sonra devam ettik " Aklında ne var Nil nasıl intikam alacaksın? " " Poyraz'ı kullanacağım , ne kadar bunu istemesemde.. " kaşları havaya kalktı " Sen iyi misin? O adam onu kandıracağını anlamayacak kadar temiz bir adam değil. " ayrıntılarıyla konuşmaya başladı " Aranızda çok yaş farkı var ve bak bunlar onun işlediği bazı suçlar. " " Kişiyi hürriyetinden yoksun bırakma para cezasına çevrilip çıktı , suç işleme amacıyla örgüt kurma bu yüzdendende bir kaç yıl yattı , dolandırıcılık var daha sayamadığım onlarcası " şaşırmıştım dahasını ekleyip " Kadınları bir obje olarak gören bir beyinsiz sadece kardeşine bakmasının bir sebebi var. Küçük kardeşi gençliğindeki borçlar yüzünden öldürüldü ve kardeşin ona çok benziyor biliyor musun? Yani bu adam seni kandırıyor olabilir , seni yaralayabilir , seni işlerine ortak edebilir. " hayır anlamda kafa salladım " Hayır kendisi şiddeti doğru bulmuyor , bunları nasıl yapabilir. " omuzlarını silkeledi " İnanıp inanmamak sana kalmış Nil benim elimde yeterli kanıt var gerisine sen karar vereceksin. " kafa salladım düşünürken tatlılarımız geldi ve yemeye başladık " Lalin için daha fazla ayrıntı topladım , işimize çok yarayacak.