"Dünyaya farklı bir açıdan bakıyorum.
İnsanlar değişir, şeytan bile eskiden bir melekti.
Seni sen yapan elleri ısırmadan önce iki kez düşün, sırf seni o şekilde yetiştirdiler diye inandığın şeyleri onlara göre belirleme."Bölüm Şarkısı | Odetari - Narcissistic Personality Disorder
İyi okumalar :)
***
Bu sabah uyandığımızda Taehyung işe biraz geç gitmişti. Birlikte kahvaltı yapabilmemiz için... Evet, evet şaşırtıcıydı. Dün gece yaşadıklarımızdan sonra bir şeylerin bu kadar çabuk değişmesini beklemiyordum. Bana yeniden mesafeli davranacağını düşünmüştüm ama beni yanıltmıştı. Yalnız geçirdiğim yıllardan sonra bu benim için ilkti. İlk defa yalnız yemek yememiştim. Yalnız kahvaltı yapmamıştım. Bayan Song'u saymazsak Taehyung ilkti. Yediğim yemeğin tadı bile farklı gelmişti. Kaybettiğim tat duyumu yeniden kazanmış gibiydim. Artık yiyeceklerin tadını alabiliyordum.
Taehyung'un çalışma odasına gittim.Yapmam gereken bu gibi görünüyordu. Hizmetliler tarafından temizlenmişti. Ama hala Taehyung gibi kokuyordu. Perdeler çekildiği için gün ışığı odaya doluyordu. Siyah büyük çalışma masasına gözüm takıldı.
Mükemmel.
Yazmam gereken mektuplar vardı.
Tekerlekli sandalyeye oturup bir kâğıt aldım, sağ köşede duran kalemlikten siyah tükenmez kalemi alıp kapağını açtım.
İlk önceliğim Lisa'ya rahatlatıcı bir mektup göndermekti ama nasıl yapacağımı bilmiyordum. Kim malikânesinden gelen bir mesaj dikkat çekerdi. Manoban malikânesini aramak da akıllıca olmazdı. Onların gözünde sadece bir terziydim. V ile evlendiğim yeraltı dışındaki insanlar tarafından duyulduktan sonra arayabilirdim ama şimdi...
Rosé. Evet. Bir not yazarak Rosé'ye yollayıp dükkana geldiğinde Bayan Manoban'a vermesini isteyebilirdim.
Bu meseleyi halledince dikkatimi başka bir mektuba çevirdim.
Beş yıldır, ertelenen bir mektuba. Neredeyse altı yıl olacaktı.
Çok Sevgili Baba,
Konuşmayalı uzun zaman oldu.
Gerçekten uzun zaman olmuş muydu? Bu mektubu yazarken yaşadığı zorluk yeterince zaman geçmediğini gösteriyordu.
Umarım sağlığın yerindedir.
Yazdığım cümleye baktım. Hastalıklara maruz kalıp defalarca annem yerine o gün onun ölmesini dilediğimi hatırlayınca bunun da doğruluğundan emin olamadım.
Kağıdı buruşturup bir kez daha denedim. Anlaşılan kibar bir başlangıç işe yaramayacaktı.
"Baba,
Evet, ben bir günahkârım... Kendinden başka kimseye zararı olmayan bir günahkâr sadece.
Peki sen nesin baba?
Bizim aramızda tam anlamıyla bir savaş yaşanmadı ama ben yenildim. Ve şimdi burada sana yazılı bir cevap vermeyi deniyor olsam da, bu fazlasıyla eksik kalacaktır.
Ve artık senin için parmağımı bile kıpırdatmazken, yabancılar için her şeyi yapıyorum.
Ama senin aksine ben tümüyle suçsuzum.
Senin etkinden tamamen bağımsız yetişmiş olsaydım bile, büyük ihtimalle senin gönlüne göre bir insan olamayacaktım.
Senin için masumiyet olan şey, benim için suç olabilir ya da tersi; sende hiç etki yaratmayan şey, benim mezarım olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THESE VIOLENT DELIGHTS | Taekook +18 |
Fiksi Remaja...Sevgi her zaman bencildir. Ne kadar ateşliyse, o kadar bencildir sevgi. Onu korkutan yaraları değildi. Tam aksine. Bu kadar yakında dururken yüzünün iki tarafını da görememesiydi. Bir tarafı seçmesi gerekiyordu. Jungkook onu esir alanın hangi tar...