25.2K 970 762
                                    

Selam bebeklerim, nasılsınız (⌐■-■) (hava atmaya çalışan bir adet yazar)
MDHSMHDMXHDMDH

Erkek'çi'ye yeni bölüm attım ve geldim ve ERKEK'Çİ DORT BİN OLMUS WİAGAGAGAGAGA

Ay neşem yerinde bugün vallaha, umarım hepimiz neşeli oluruz her gün.

Çok soft bir bölümle geldim bu sefer. Yok hayır hayır, daha ciddi anlamda yapmadılar, ne zaman yaparlar da bilmiyorum. Sormayın ve bana bişi! KDHSMDHDMHXMD

Ay sizinle konuşuyorum diye şizofrene bağladım iyice, tövbeeeee

Neysem neysem.

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar ballarım 🤍



Gözlerimi yavaşça araladım. Dün olanlar aklıma gelirken yanaklarım yandı, yüzümü yastığa gömdüm ve küçük bir çığlık savurdum.

Gülme sesi ile hızla başımı kaldırdım ve gülen kişiye baktım. Odamın kapısına yaslı bir şekilde bana tebessüm ederek bakıyordu.

Dün o olaydan sonra beni onaylamıştı. Hatta kendisiyle beraber duş almayı teklif etmişti ama ben o utançla odama kaçmıştım.

"E-efendim!" dedim ve hızla yatakta doğruldum. Bakışları tavşanlı pijamamaya gitti. Yutkundu ve bakışlarını gözlerime değdirdi.

Pijamanın eteklerinden tuttum ve aşağıya indirdim. Evet, etekli bir pijamaydı.

"Böyle tatlı şeyler sana gerçekten yakışıyor." diyince yanaklarımın yandığını hissettim. Kapıyı kapattı ve bana doğru adımladı.

Eteği yerince tutarken başımı kaldırdım ve gözlerinin içine baktım. "Bugün alışverişe gitmek ister misin, sana bunun gibi şeyler alabiliriz."

Telefonum olmadığı için internetten sipariş veremiyordum. Alperen kaçma olasılığıma karşın telefonumu almıştı. Oysa bilmiyordu ki, burasının benim evim olduğunu.

"Peki ya işlerin?" diye sordum. Sesim hala uykuluydu. Elimi gözüme attım ve kaşımaya başladım. Başımı eğdim ve esnedim. "Dün de yapmadın." dedim kısık çıkan sesimle.

"Gece hallettim işleri, dünkü de dahil." Elini saçıma koydu ve "Hem, beni bu kadar düşündüğünü bilmiyordum. Öğrenmiş oldum." dedi.

Yüzümde utançtan bir gülümseme oluştu. Kalbim deli gibi atıyordu. Herkese karşı sert olan herifin bana karşı bu kadar yumuşak olması beni özelmişim gibi hissettiriyordu.

Ve demiştim ya, onu kendime aşık edecektim.

Elimi gözümden çektim ve başımı kaldırıp saçlarımı eliyle geriye tarayan kişiye baktım. "Peki o zaman." dedim ve parmak uçlarımdan yükselip omzuna tutundum.

Burnunun ucuna öpücük kondurdum ve "Teşekkür ederim Efendim." dedim. O saşırırken ellerimi çektim ve parmak uçlarımdan indim. "Ben hazırlamayım o zaman."

Yutkundu ve elini belime koyup beni kendine çekti. Dudakları dudaklarıma değdi, gözlerim irileşti. Ellerim benden bağımsız omuzlarına çıkarken ölüsüne karşılık vermeye başladım.

Dili alt dudağıma değdiğinde hızla araladım. Dudaklarımız hoyartça hareket ederken ona doğru bir adım attım ve iyice dibine girdim. O da beni belimden daha sıkı kavradı ve dilini dilime değdirdi.

HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin