³

23.9K 1K 290
                                    

Ben geldiiim

Sınavlar bitti, bu uygulamada yatıp kalkıyorum NDHSMHZBXNX

Erkek'çi'ye bölüm attım ve şimdi de sıra bunda NDHSKGDMSHDMDH

Kısa oldu ama mükkemmel bir bölüm.

Evet, düşündüğünüz sahne😋

O zaman, yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn💗

³

Kapıyı kilitledim. Ona doğru bir adım atmamla "Siktir!" dedi ve elini hareket ettirip ileri geri yaptı. "Çık dışarı Deniz." dedi sert tutmaya çalıştığı sesiyle.

"Yardım edeceğim." dedim ve bu sefer hızla ona adımlamaya başladım. "Sonuşta buna ben sebep oldum." diyince elini durdurdu ve yüzüme baktı. Kızarmış yanakları ve yoğun hazla bakan gözleri ile benim de alt tarafımın yandığını hissettim.

Yavaşça yere oturdum, ayaklarının önüne. "Pişman olacağın şeyler yapıyorsun," dedi ve dikleşti elini penisinden çekip. "Yapma."

Güldüm. Bakışları gülüşüme gitti. Sağ elimi kaldırdım ve kalın olan penisi tuttum. Elim ile hepsini kavrayamamıştım. Titrek bir nefes verdi ve inledi. Bu kadar büyük bir etki mi bırakıyordu onda?

Neden bilmiyorum ama, bu halini görmek hoşuma gitmişti.

Baş parmağımı penisinin yukarısına, yani deliğine koydum ve bastırdım. Başını arkaya attı ve "Siktir!" diyip inledi.

"Eğer bundan pişman olursan," dedi elleri ellerimi kavrarken. Cümlesine devam etmesine izin vermeden konuştum. "Bundan pişman olmayacağım Alperen." dememle yeniden "Ah, siktir!" dedi.

Ellerimin üzerindeki eli elime yön vererek hareket etmeye başladı. "Adımı söylemenin cezasını," dedi lakin hızla penisini çekmem ile küfür savurdu inleyip. "Sonra vereceğim." dedi kesik nefeslerin arasından.

Bu benim oldukça hoşuma giderken hızlıca penisini çekmeye başladım. Elimin üzerindeki eli aldığı hazdan titriyordu. Elini çekti ve saçlarına götürdü. Elimin altında resmen damarları vardı ve atışlarını duyabiliyordum.

"Ah, siktir, bu, düşündüğümden," demesi ile elimin altındaki penisi sıktım. Çığlık atarcasına inlerken güldüm. Alt tarafım yanıyordu, çoktan uçak moduna geçmiştim.

Ve evet, sebebi bu herifti. İnlemeleri ve bu koca penisi.

"Çok iyi!" dedi ve başını eğip yüzüme baktı. Kasılıyordu. Yakında boşalacaktı. Bakışları benim penisime giderken sırıttı ve "Gerçekten," dedi. Elleri belime gitti ve beni kaldırıp kucağına oturttu.

Hızla ellerimi omuzlarına koydum ve "Ne yapıyorsun?" diye fısıldadım. "Saygı eki nerede, küçük tavşanım?" diyince tüm bedenim cayır cayır yandı. "Efendim." dedim. Yüzünde memnun bir sırıtış olurken tulumu üzerinden çıkarmaya başladı.

"Aferin tavşanıma." dedi sakin ve hafif baygın bir ses tonuyla. Tulumu indirdi ve boxer'ın üzerinden penisimi okşamaya başladı.

Tüm bedenim titredi, omuzlarında ki ellerim ile omuzlarını sıktım ve başımı geriye atıp inledim. "Şu haline bak," dedi kalın ses tonuyla. "Sadece penisime dokundun ama oldukça zevk almış gibisin." Penisimi kavrayınca dudaklarımdan bir inleme döküldü.

"Siktir!" dedi ve çenemi ısırdı. Elini boxer'ımdan içeri attı ve sıcak eli yanan penisimi kavradı. Dudaklarımdan tekrar inleme dökülürken "Çok güzel sesin. Düşündüğümden daha güzel. Rüyalarımdan daha güzel." Başımı eğdim.

Yani beni arzuluyordu. Her gece. Yoksa yanlış mı anlamıştım?

Bakışları dudaklarıma gitti. "Gerçek olamayacak kadar güzel. Çok güzelsin Deniz." Tüm bedenim yanarken ikimiz de aynı anda dudaklarınıza abandık.

İlk öpücüğüm değildi. Dili dudaklarımdan girdi ve dilime değdi. Aldığım tat ile inledim ve omuzlarındaki bir elimi penisine attım. Onun dudaklarındaki inleme dudaklarıma karıştı.

İlk öpücüğüm değildi ama ilk olacak kadar güzeldi.

İkimizin de penislerini birleştirdi. Dudaklarımı dudaklarından ayırdım. Nefes almaya çalışırken dudaklarıma yapıştı yeniden. "Alperen." dedim inleyerek ve tekrar geri çekildim.

"Çok güzel, tadı, bağımlısı olacağım kadar güzel." diye fısıldadı dudaklarıma. İkimiz de penislerimizi tuttuk ve çekmeye birbirine sürtünen penislerimiz beni hazdan dort köşe yaptı.

Bu, bu his mükkemmeldi.

Gözlerimi araladım ve dudakları aralık bir şekilde bana bakan kişiye baktım.

Hayır, bu his sadece bu herifle yapınca güzeldi. Emindim.

Lise döneminde birkaç kez yatak ilişkim olmuştu ama orada daha fazla ileri girmemize rağmen bu kadar iyi hissettirmemişti. Lakin, şuan, o kadar ileri gitmememize rağmen mükkemmel hissediyordum. Zirvedeydim.

İnledim yeniden, sertçe çekmesi ile beni. "Bu andan sonra olacak şeyleri biliyorsun, değil mi?" diye sordu kesik nefesleri arasından. Boynuma küçük bir öpücük kondurdu.

Kendimi biraz daha ona ittim ve ikimizi de sertçe çekmeye çalıştım iki elimle. Büyük elleri ellerimin üzerinde, ellerimi kapatıyordu. Yanında çocuk gibi kalıyordum.

"Biliyorum." dedim o boynumu ısırırken. Boynumu ısırması ile inlemem iki katına çıktı. Daha fazla dayanamıyordum. Boşalmam çok yakındı.

Derince inlerken "Efendim!" dedim inlemelerim arasından. "Bu saatten sonra olacak her şeyin sorumluluğunu alacaksın, değil mi bebeğim?" diyince derince inledim ve "Evet, evet Efendim!" diyerek inledim.

"Siktir, aferin bebeğime, aferin küçük tavşanım." dedi ve ikimiz de aynı anda boşaldık. İkimiz de derince inlerken ellerimi onun omuzlarına koydum ve sıktım. O ise biz boşalırken hala bizi çekiyordu.

Derin derin soluklanırken boynuma bir öpücük kondurdu Alperen. "Eğer bunun bağımlısı olursam, ki olacağıma eminim, o zaman her zaman bunu yapmak zorunda kalacağız." dedi. Güldüm. Evet, bunu yapmak istiyordum.

Bunu bu herifle yapmak istiyordum ve onu, Bulut ile görmek istemiyordum!

"Bunun sorumluluğunu alabilecek misin? Eğer istemiyorsan," demesiyle hemen "İstiyorum." dedim. Geriye çekildim ve kahverengi gözlerine baktım. Kalbim tekledi yine.

Aptal değildim, biliyordum. Ben bu heriften bal gibi de hoşlanıyordum. Ve bu herifi, benim yapacaktım.

Evet, buna şuan karar vermiştim ama bu önemli değildi.

"Seninle," dedim. "Seninle bunu yapmak istiyorum ve tüm sorumlulukları alacağım Efendim." dedim.

Yüzünde tebessüm oluşurken dudaklarını tam dudaklarıma değdirecekti ki hızla geri çekildim. Kaşları çatılırken yüzündeki gülümseme soldu.

"Bir şartım var ama," dedim. Kaşlarını kaldırdı devam etmem için. "Bulut veya diğerleri. Benden başka hiçkimse ile bu tür şeyler yapma."

Bu dediğime şaşırırken kaşları daha çok kalktı. "Sadece benimle yat."

😋

Var ya çok güzeller

Ve aklımda daha neler neler var😋🤫

O zaman, bir dahaki bölüme görüşmek üzere.

Öptüm sizi, mwuaaah💗

HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin