Öhm arkadaşlar, bir günde iki bölümYA COK YALVARDİNİZ ONDAN NEREDEYSE KOPRUDEN ASAGİ ATLAYACAKTİNİZ DEDİM Kİ TAMAM MADEM ATAYİM
NSYSMSGSMSGDMGSMSHDKD
Neyse ciddileselim. Çünkü bugün Alperen'in geçmişini okuyacaksınız.
Lakin ben bu bölüm iyi iş çıkarabildim mi pek emin değilim. Umarım beğenirsiniz ve ben umarım sevgi görmemiş bir çocuğu size aktarabilirim.
Bölüm sonunda bazı şeyler anlatacağım.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın bebekler
İyi okumalar💗
²⁵
Alperen Karamanoğlu.
Karamanoğulları şirketinin ünlü patronu.
Ve Deniz'in artık eski Efendi'si.
Durun da size Alperen'in tüm geçmişini başından anlatayım.Yıllar yıllar önce küçük bir çocuk varmış. Diğer insanlar gibi olan bir çocuk. Tek sorumluluğu dersleriymiş. Ta ki bir güne kadar.
Ünlü Karamanoğulları şirketinin patronu ve bu küçük çocuğun babası, Cevdet Karamanoğlu'nun eşini aldattığı ortaya çıkana kadar.
Komiktir ki, haber dört kişi arabadayken ortaya çıktı.
Cevdet Karamanoğlu, karısı Esra Karamanoğlu ve çocukları Alperen ile Mert Karamanoğlu. Bu dört kişi siyah cipte, yolculukta iken başladı her şey.
Sarı saçlı çocuk dikkatle yola bakıyordu. Yüzünde tebessüm oluştu. Mutluydu. Dersleri hep beşti ve şuan ailesi ile tatil'e gidiyordu. Kardeşi Mert kenarda oyuncaklar ila oynuyordu.
Sarışın oğlan başını eğdi ve kitabını okumaya devam etti. Kitap, bitkilerle alakalı bilgileri taşıyordu. Bitkiler'e karşı bir ilgisi vardı. Lakin büyüyünce bu kitabı ve ilgisini bırakmak zorundaydı. Çünkü babasının şirketi, onu bekliyordu.
Bunu herkesten iyi biliyordu. Gece babasının, annesi ile konuştuğu diyaloglar; onunla mirası ve parası için evlendiği gerçeğini şuan herkesten daha iyi biliyordu. Lakin tek kelime etmemişti. Çünkü şuan ailesi ile mutluydu. Ayrılsınlar istemezdi.
Ama demiştik ya, kader hiçbir zaman istediğimiz şeyleri vermez. Evren hiçbir zaman bizim tarafımızda olmaz.
Bazen ünlü biri olup, şirkete sahip olmak iyi bir şey değildir. Ne kadar zengin ve ünlü isen, ailen ve sen o kadar tehlikedesin demektir.
Mert "Anne!" dedi keyifle bir anda. Alperen başını kaldırdı. Esra Karamanoğlu oğluna döndü ve gülümsedi. Alperen'in içi acıdı. Demiştik ya, o konuşmalar miras ile alakalıydı diye.
Evet, miras için yapılan çocuk Alperen Karamanoğlu'ydu. Şirket için yapılan çocuk. Hiçbir sevgi kırıntısı vermedikleri çocuk. Üzerine baskı yaptıkları çocuk. Etrafı insanlarla çevrili olan ama kimsesiz olan çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMET'Çİ (BXB) +18
Roman d'amour[TAMAMLANDI] Albino bir hizmetçi ve hizmetçisini gördüğü ilk anda ondan etkilenmiş Efendisi [DİKKAT! Kitapta yatak ilişkileri, bdsm, cinsellik, +18 gibi öğeler bulunur, lütfen bunu göz önüne alarak okuyun!!!]