21K 894 656
                                    

Ya bişi dicem, ben sizin götünüzü yerim. Sakasiz yerim arkadaş KDHSMGSMXHXMDH

Ciddi anlamda daha beşinci bölümde olmamıza rağmen yakında inşallah bin olacağız ve giderek kalabalıklaşıyoruz.

Ve ve ve, yorum yapan arkadaşlar var, hepinize çok teşekkür ederimmmm💗

Çünkü bir kitap ne kadar iyi olursa olsun, o kitaba renk katan kişi okurlardır. Hepinize bu konuda minnettarım. Sakın ayrımcılık yaptığımı düşünmeyin.

Ben yorum yapan, oy veren insanlar görünce çok mutlu oluyorum. Hele böyle komik yorumlar olunca daha da keyifleniyorum. Bu yüzden bugün onlara teşekkür etmek istiyorum.

Yorum yapan vatandaşlar sağolsun, bugün bir bölüm daha yazdım KSHSKGDKSGSKDH

Ay hadi daha fazla tutmayayım sizi bebekler, yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar💗





Ellerimi belime koydum ve kıyafet odama baktım. Mükkemmel olmuştu! Serpil teyze de güldü ve "Güzel oldu güzel." dedi. Ayşe abla "Kıskandım bak şimdi, Nuri'den isteyeyim ben de böyle bir şey." dedi. Güldüm.

Bahsettiği Nuri, kocasıydı.

Kapıdaki Fatma kusma sesi yaptı ve "Berbat olmuş, hem hepsi de Alperen Bey'in parasıyla alındı. Napsın adamcağız, fakirleri sevindiriyor." dedi.

Hızla ona döndüm ve "Düzgün konuş!" dedim. Omuzlarını kaldırdı ve sinsi bir sırıtma ile "Gerçekler bebeğim." dedi. Tam ona adım atacağım an Ayşe abla tuttu.

"Sakin ol kuzum, sakin ol, ne dediğini bilmiyor." Fatma güldü ve "Ben mi bilmiyorum, siz kendinize bakın be önce!" diye bağırdı.

"Bana olan kıskançlığın yüzünden Ayşe abla ve Serpil teyzeye laf atma! Ne derdin varsa söyle yüzüme yüzsüz!" dedim onun gibi bağırarak.

Gözleri irileşti, tam bana atak yapıp saçımı tutacakken biri onu ensesinden tuttu ve hızla geriye çekti. Fatma yere düşerken "Haddini bil." diyen sert bir ses duyuldu.

Herkes dahil benim de bakışlarım yapılı ve uzun boylu herife gitti. Sarı saçları dağınık, gömleğinin üzerindeki kravat açıktı. Ve boynunda kırmızı bir ruj izi vardı.

Dün gece eve gelmemişti. Demek bu yüzden gelmemişti. Bir kadınla yatmıştı bu sefer. Oysa bana söz vermişti, biz bir anlaşma yapmıştık!

Öfke ve kıskançlık bedenimi ele geçirirken ellerini dağınık saçlarına attı ve geriye çekti. Hepimize teker teker baktı. Bakışları benim öfke ve kıskançlık dolu gözlerimde durdu.

Bakışları tüm yüzümü incelerken boğazını temizledi ve "Çok bağırıyorsunuz." dedi ve başını eğip yerdeki Fatma'ya baktı. Sonra başını kaldırdı ve bana bakıp "Dün tüm gün toplantıdaydım ve sonra ısrarla içmeyi teklif ettiler." dedi.

Bana açıklama mı yapıyordu? Yani şu boynundaki izi görmezden gelmemi mi istiyordu? Köpek!

Bakışları Serpil teyzeye gitti. "Dört saat sonra beni uyandır Serpil. Akşam yemeği çok ağır bir şey olmasın lakin yine de vitamin verici olsun." Bakışları yeniden bana değdi.

"Kavga etmeyin, aksi takdirde hepinizi kovarım."

Piç!

O arkasını dönüp giderken öfkeyle kolumu Ayşe abladan kurtardım. Derin derin nefesler alırken Alperen çoktan yukarı kata çıkmıştı.

HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin