¹⁹

9.8K 547 254
                                    

Yavaş yavaş gidiyoruz kıyamete doğru arkadaşlar...

Ciddili söylüyorum yirmi birinci bölümü yazıyorum ve artık yavaş yavaş ortalık karışacak. GELİYOR GELMEKTE OLAN

Bu huzurlu bölümlerin tadını çıkarın bebeklerim NSHSMSHSMSHMSHXKZ

Bu arada çoktan 40 bin olmuşuz geçen gün 30 biniz diye kutlama yapıyordum evde şimdi 40 biniz diye yapacağım MSHMSHDMSHS

COK SEVİYORUM SİZİ ESSEK SİPALARİ YERİM GOTUNUZU💗

Daha fazla tutmayayım sizi de okuyun bakalım.

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın bebekler agucuk bugucuk hanimis

JSGSKAKSKHSKMSUSMGSMSBD

Tamam tamam, iyi okumalar💗

¹⁹

Kağıdı ona uzatırken "Neyse parası ödeyeceğim." dedim. Bugün cuma'ydı. Yarın hem Alperen ile piknik yapacaktık hem de çikolatalarıma kavuşacaktım.

"Taksitle olacaksa şimdiden söyle, ona göre aylık bölelim parayı." Sırıttım ve "Kredi kartıyla ödeyeceğim, siyah olandan hemde." diyince gözleri irileşti. "Yoksa?" dedi. Başımı salladım sinsice sırıtarak.

Ayşe abla ikimizin de kafasına elini koydu ve bizi itti. Bir anda mutfağın lambasını açtı ve "Mayfacılık mı oynuyorsunuz siz burada, gece gece, iki yetişkin?!" dedi. Dudaklarımdan "Hii!" çıkarken Fatma "Yakalandık, kaç!" dedi.

Hızla kağıdı ona verdim ve kaçmamızı beklemeyen Ayşe abla'nın kenarından hızla sıyrılıp koşmaya başladım tavşanlı geceliklerim ile. Fatma ile merdivenlerden koşarak çıkmaya başladık, kalçamdaki ağrıyı umursamadım.

Eğer Alperen evde olsaydı koşmama kızardı lakin o ise girmişti. Dolaylı yoldan benden hoşlandığını söylemişti hatta!

Hızla Fatma odasının olduğu koridora geldiğinde bana döndü ve "Anlaşmayı unutma!" dedi. Başımı salladım ve hızla merdivenleri çıkmaya başladım.

Odamın olduğu kata geldiğimde yavaşladım ve odama girdim. Direk çalışma masama ilerledim ve oturdum. Mektup yazacaktım. Ve bu yazdığım mektup tek bir kişiyeydi; Alperen'e.

Ona olan aşkımı yazacaktım. Çok içimden gelmişti, hem, direk ona onu sevdiğimi söyleyebilir miydim bilmiyordum. Bu yüzden mektup yazacaktım.

Kaç saat geçti bilmiyorum ama en sonunda kolum kopmuştu. Kalemi bıraktım ve yazdığım kağıdı mektuba koydum. Mektubu kapattım ve üzerine öpücük kondurdum. Ardından parfüm sıktım ve sakladım. Henüz vermek için kendimi hazır hissetmiyordum.

Ayağa kalktım ve esnedim. Telefona gelen bildirimle hızla oraya baktım. Alperen mesaj atmıştı. Yüzünde gülümseme oluşurken profiline baktım.

Profili benim profilim ile aynıydı. Ben profil fotoğrafı için ısrarla onu çekiştirmiştim ve ne kadar olmaz dese de en sonunda beni kırmamıştı. Benim istediğim bir pozu vermiştik. Ben profil fotoğrafı yapmıştım. Onun profil fotoğrafı yoktu ve onun için de çekmemiz gerektiğini söylemiştim. Lakin reddetmişti. Israr edince de benimle aynı profili koymuştu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin