¹⁵

17.4K 609 189
                                    

Öhm öhm

Geldi matmazeliniz MDGSMGXMZHSKDH

Şakayı bırakın bu gece libidonuz inşallah tavan olacak, söndürücüyü şuan getirin yanacağız çünkü 🤓

Önce toplanalım burada hemen, Deniz için bir dakikalık saygı duruşu ardından çiçekler mezar için👩🏻‍🦽

Ve bu sahne, bir dahaki bölüm de devam ediyor kısa da olsa. Alperen, Deniz'in tehdidi ile duruyor hatta yoksa...NSHSMZHSMSGSMHX

O zaman daha fazla tutmayayım.

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın. +Nefes almayı da unutmayın JDHSMDGMXHX

Bırak da yanalım FUAT ABİİ 🔥





¹⁵

Kapıyı kilitleyen Alperen'e baktım. "Sonradan pişman olmanı istemem." dedi. Sonra yutkundu ve derin bir nefes verip fısıltıyla "Siktiğimin Serkan'ı." dedi. Sonra bana tebessüm etti ve "Bu her zaman bekleyebilir. Önemli olan senin kötü hissetmemen." dedi.

Korkuyordu. O günü hatırlamamdan ve üzülmemden korkuyordu.

İçim kıpır kıpır oldu. Tekra, yeniden ve daha fazla aşık oldum o'na.

Hızla ona ilerledim ve Ellerimi omuzlarına koyup parmak uçlarımda yükseldim.

Sanki bu hareketimi bekliyormuş gibi elleri anında belimi buldu, hızla dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımız hoyratça hareket etti elleri kalçalarımı buldu ve sıktı.

Hızla kendimi ona sürtmeye başladım ve dudaklarımı araladım. Dili dilime değdi, dudaklarımız arasında bir köprü oluştu.

Hızla beni kalçalarımdan tuttu ve kaldırdı. Yükselmem ile anında bacaklarımı beline doladım, kollarım otomatik olarak boynunu sardı.

Bizi döndürdü ve sırtımı kapıya yasladı. Kalçam çoktan uçak modunu almış erkekliğine değdi. Bu beni daha da yükseltirken kendimi ona sürttüm. Bir anda hızla kendimi ona ittim, erkekliği deliğime değdi. ikimizin de dudaklarından kısık bir inleme çıktı ve birbirimizin dudaklarına hapsoldu.

Beni kapıya itti ve kendini sürttü. Nefessiz kalmam ile hızla dudaklarımı araladım ve tekrar öpemesin diye başımı kaldırdım. Bundan fırsat bildi ve hızla dudaklarını şah damarıma götürdü. Deliğim kasılırken bunu hissetti ve inleyip şah damarımın üzerindeki eti, tenimi ısırdı.

Hissettiğim garip şey ile belim anında yay gibi gerildi, çığlık attım. Ellerim benden bağımsız onun sarı saçlarını buldu. Isırdığı yeri öptü ve hemen ardından yaladı. Bu benim bedenimin titremesine sebep oldu.

Saçlarını hafifçe çektim. "Çok güzel bir tenin var." dedi fısıltıyla ve dudaklarını kulağıma getirdi. Kulağımın arkasına küçük bir öpücük kondurdu ve "Beyaz tenine pembe çok yakışıyor. Kızaran yanakların, pembe dudakların ve tenine bıraktığım pembe izler." diye fısıldadı.

Kulağıma fısıldaması beni titretip ürpertirken yeniden deliğim kasıldı. Bir eli eteğimden içeri girdi. "Şu kasılan deliğinin rengini bile o kadar çok merak ediyorum ki."

Nefesim kesilirken beni kendisine bastırıp kapıya çarpması ve kulağımı ısırması bir oldu. Aldığım haz ile gözlerim irileşti, nefesim kesildi, dudaklarımdan bir çığlık koptu.

Hızla bizi döndürdü ve yatağa götürdü. Sırtım soğuk çarşafla buluştu. Beni yatağa bıraktı ve geriye çekildi, üzerimde dikleşti. Bana üstten baktı ve alt dudağını dişledi.

HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin