Baktım çok zirliyonuz atayım dedim bölüm ya
JSGSMSGDMSGSMSHSMDGD
YA BU ARADA KİTAP BAYA BAYA BİTİYO ARKADAŞLAR
Bir dahaki bölüm final...
Otuzda bay bay yapıyoruz bu kitaba...
Bu arada bu kitabı yazarken aklımda hiç böyle şeyler yoktu bı anda oldu da neyse
Bunları finalde konuşuruz
Hadi hadi daha fazla zirlamayın
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar periler 💗
²⁹
Gözlerimi yavaşça araladım. Mavi gökyüzü karşıladı beni. Kaşlarım çatıldı. Başımı yavaşça yana yatırdım. Gördüğüm kişi ile nefesim kesildi.
Alperen?
Gözlerim dolarken, genzim yandı. Uyuyordu. Yanımda uyuyordu. Etrafa baktım. Kimsenin olmadığı bir ormandaydık. Kuş sesleri doldurdu kulağımı.
Nefesim kesilirken yeniden uyuyan kişiye baktım. Gerçek miydi bu? O yaşadıklarımızın hepsi rüya mıydı?
Yavaşça sarı saçlarına dokundum Alperen'in. Saçları yumuşaktı. Hafif, sıcak bir rüzgar esti. Yüzüme vurdu rüzgar. Gerçek gibiydi.
Sanki yaşadığım onca şey rüya gibiydi. Rüya olmasını diledim. Şuan in gerçek olup, tüm o yaşadıklarımızın rüya olmasını istedim.
Yumuşak, sarı saçlarından elimi çektim ve yanağına dokundum. Onu, daha önce uyurken görmüş müydüm?
Çok güzel görünüyordu. Oyuncak bebek gibi.
Bir anda bir el elimi kavradı. Alperen gözlerini açtı ve sinsice gülüp bizi bir anda ters döndürdü. Ani olan bu şeyleri beklemediğim için küçük bir çığlık savurdum.
Başımın altında bir el vardı. Aynı zamanda belimde de el vardı. Yavaşça araladım gözlerimi. Alperen gülümseyerek bakıyordu bana.
Genzim yanarken "Uyandın sonunda." dedi. Bu kısacık zamanda, bu güzel sesini bile özlemiştim. Elimi kaldırdım ve yavaşça yanağına dokundum. Hissediyordum.
Rüya olmamalıydı.
"Uyandırsaydın." dedim. Güldü ve burun ucuma öpücük kondurdu. "Çok güzel uyuyordun. Kıyamadım." dedi. Gözlerim yavaşça doldu. Kaşları çatıldı.
Hızla belimdeki bir elini yanağıma koydu ve "Kötü bir şey mi dedim? Ya da istemediğin bir anını mı hatırlattım güzelim?" dedi. Hızla başımı iki yana salladım.
Eğer bu bir rüya ise gülerek devam etmek istiyordum. Ağlayıp ona salak saçma şeyler söylemek istemiyordum.
"Mutlu oldum, ondan." dedim. Hızla yanaklarıma öpücük kondurdu. "Olsun, yine de ağlama." diyince güldüm. Geri çekildi ve bana baktı. Yaklaştım ve dudaklarına öpücük kondurdum.
Yanaklarım yanarken kalbim deli gibi atıyordu. Hızla geri çekildim. Titrek bir nefes verdi ve eğilip dudaklarıma öpücük kondurdu. O da geri çekildi ve "Devam etmeyi çok isterdim." dedi. Yüzünü boynuma gömdü ve öptü. Yeniden derin bir nefes aldı.
Sonra kısa bir nefes verdi. Verdiği nefes titrekti. "Lakin Güneş evde bizi bekliyor ve Mert köpeğine de hiç güvenmiyorum." dedi. Kalbim tekledi. Güneş mi?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMET'Çİ (BXB) +18
Romance[TAMAMLANDI] Albino bir hizmetçi ve hizmetçisini gördüğü ilk anda ondan etkilenmiş Efendisi [DİKKAT! Kitapta yatak ilişkileri, bdsm, cinsellik, +18 gibi öğeler bulunur, lütfen bunu göz önüne alarak okuyun!!!]