¹¹

15.8K 625 524
                                    

Baya uzun bir bölümle geldim.

Ve ve ve, bu geceyi merakla kapatıyoruz arkadaşlar. Bu bölüm meraktan kudurun MXHSMSHSMSHSNHDMZHZ

Daha fazla sizi tutmayayım bebekler, bölüm sonu konuşuruz🤓

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayınnnn💗

İyi okumalar küçük tavşanlar 🤍

¹¹

Odayı kuran kişilere göz gezdirdim. Dün Alperen iş gezisine gitmişti ve tam dört gün yoktu. Ve dün sipariş ettiğimiz tüm eşyalar gelmişti. Siyah kart kullanınca özel müşteri olarak geçiyordu. Bu yüzden hızlı teslimat oluyordu. Gerçekten hızlıydı!

Bakışlarım gardırobu kuran Serkan'a kaydı. Dün bizi öyle görmesine rağmen bugün kötü bir yaklaşımda bulunmamıştı. Hatta bana tebessüm bile etmişti. Bu beni sevindirmişti.

Geniş odaya baktım. "Şey," demem ile herkes işini bırakıp bana baktı. Aralarından biri "Bir isteğiniz mi var Efendim?" dedi. Korumalar biz hizmetçilere yani en azından bana garip bir şekilde 'Efendim' diyordu. Büyük ihtimalle bunu da Alperen tembihlemişti.

Bu beni gülümsetirken "Hayır, yardıma ihtiyacınız varsa yardım edebilirim diyecektim." dememle "Lütfen siz oturun ve eşyaları bize nereye koymak istediğinizi söyleyin. Gerisini biz halledebiliriz." dedi ve herkes işine geri döndü.

Bakışlarım hala bana bakan Serkan'a gitti. Ona baktığımı görünce hızla önüne döndü ve işiyle uğraşmaya devam etti. Evet, dün sayesinde arada böyle kaçamak bakışlar atıyordu. Bu garipti.

Serpil teyzenin "Deniz oğlum!" diye bağırması ile hızla ayağa kalktım oturduğum yerden. Çalışma masasının sandalyesini ilk yapmışlar ve oturmam için koymuşlardı. Evet, geceleri de bazen kitap okurdum, ya da eskiz defterine ressim çizerdim. Bu yüzden çalışma masası da almıştık.

Tam yeni bir adım atmıştım ki ayağım demire takıldı. Adının sekteye uğrarken öne doğru düştüm. Tam çenemi yere vuracak iken düşmeden önce biri koluyla karnımdan tuttu. Ve ben yere düşmekten kurtuldum.

Serpil teyze içeri girip "Deniz?" derken karnımdan tutan kişi beni kolaylıkla belimden tutup kaldırdı. Hızla ellerimi o kişinin omzuna koydum. Serpil teyze iri gözlerle bize bakarken başımı kaldırdım ve beni kurtaran kişiye baktım.

Diğer herkeste buraya bakıyordu. Hızla ellerimi omuzlarından çektim ve bir adım geriye gittim. Demire basmam ile bu sefer geri düşecekken belimden tutmuş ve kendine çekmişti. O bana gülerken bende gergince gülmüştüm.

"Teşekkür ederim, iki kez hayatımı kurtardın." Elini saçlarıma attı ve karıştırıp "Üç oldu." dedi. Böyle demesi ile güldüm ve "Doğru." dedim. Serpil teyze yanımıza gelirken "Sağolasın Serkan, hadi gel Deniz, pizza yapacağız."

Gözlerim irileşti. Hızla Serpil teyzeye baktım ve "Gerçekten mi?!" diye sordum. Gülümsedi ve başını salladı. Sonra "Ayrıca Alperen Bey seninle görüntülü konuşmak istiyormuş." diyince hızla beni tutan Serkan'ın elini tutup ittim.

Hızla demirlerden geçtim ve "Şimdi mi?" diye sordum. Başını salladı. Hızla başımı bana garip bir şekilde bakan Serkan'a çevirdim. Kaşları çatılıydı. El salladım ve "Teşekkür ederim, ben şimdi gidiyorum!" dedim gülümseyerek. Bakışları gülümsememe gitti ve çatılı kaşları eski halini aldı ama gülümsemedi.

Diğerlerine bakarak "Kolay gelsin!" dedim ve hızla önüme dönüp koşmaya başladım. Serpil teyze arkamdan gülüp "Koşmaz düşeceksin yine!" diye bağırdı. Merdivenleri atlaya atlaya geçtim ve hızla mutfağın olduğu ilk kata geldim. Hızla koştum ve mutfağa girdim.

HİZMET'Çİ (BXB) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin