Szia!Kérlek olvasd végig a rövid bevezetőt mielőtt nekifogsz a könyvnek, mert van benne néhány fontos információ.
Pár kép arról, hogy én kb hogy képzelem el a szereplőket:
Denny:
(Igen, ez Nic Kaufmann.😃)
Márk:
Bence:
Lilith:
Lili:
Kayla:
Persze ezek nem az igazi szereplők, szóval mindenki úgy képzeli el őket, ahogy szeretné.❗️A képeken szereplő személyeknek semmi közük a történethez, csak kinézetre kb. így képzeltem el az egyes szereplőket. A képek tulajdonosa nem én vagyok, csak pinterestről szedtem őket.❗️
Azokhoz a részekhez, mellyek angolul vannak, van fordítás is. Ezek (zárójellel) vannak bekeretezve, és elejükön egy M betű található, pl:
-Idk pretend I wrote something interesting here
(M:-Nemtom tégy úgy, mintha valami érdekeset írtam volna ide)A fordított részek mindig egyből az angol részek után/alatt találhatóak.
Ez a történet elsősorban Denny és Márk szemszögéből íródott, és minden rész elé ki van írva, az adott rész éppen ki szemszöge.
Lesz egy-két rész más karakterek szemszögéből is, de a fő szál végig Dennyé és Márké lesz.:)
Mivel a történet még nincs kész, az első fejezetekben még lehetnek változtatások.
+slowburn? ig
Nem tudom, hogy valaha bárki el fogja-e olvasni ezt a történetet.. de ha vállalkozol, örülök neki, és köszönöm. 😭🫶 Az építő jellegű, tisztelettel megfogalmazott kritikát is szívesen fogadom, de kérlek légy figyelemmel arra, hogy nem vagyok profi író, és ez az első könyvem, ami elsősorban csak szórakoztató célra íródott.
(Ui.:Helyesírási hibák helyenként lehetnek, ha látsz ilyet, nyugodtan szólj! A részeket általában többször is átnézem posztolás előtt, de egy két helytelen szó becsúszhat.)
Egyenlőre ennyi, jó olvasást!:)
YOU ARE READING
The teacher I hate
RomanceMárk egy (mondhatni) átlagos középiskolás fiú. Egy reggelen viszont szörnyű hír forgatja fel kerekestül az életét: a kedvenc tanárja meghalt. Egy új, helyes osztályfőnök, egyben angoltanár lép a helyébe. Márk viszont nem kifejezetten örül ennek, ső...