Egy kis, ikerházakkal teli utcába fordultunk, majd a harmadik háznál lelassítottunk.
Itt lakna..?Szép ház volt. Egész nagy. Persze ez attól is függ, hány ember lakik benne. Vajon Tenisz egyedül él? Vagy van felesége? Mondjuk tuti van valakije, ha nem is feleség, de egy barátnő. Esetleg gyerekei? Nem, ahhoz még túl fiatal. Miért gondolkozok én ilyeneken egyáltalán..?
A kocsi betolatott az udvarra, majd a tanár úr egy gombot megnyomva a kulcsán felnyitotta a garázsajtót. Betolatott a széles garázsba, majd az autó megállt, ő pedig kihúzta a kocsikulcsot.
-Itt lakok - szólalt meg egy percnyi csönd után.
-Értem.. szép ház- hebegtem.
-Gyere, szállj ki - utasított.Mindketten kiszálltunk a kocsiból, majd az ajtóhoz sétáltunk. Tenisz a gombbal lezárta a garázsajtót, majd kinyitotta a bejárati ajtót. Besandítottam. Belül még szebbnek és rendezettebbnek tűnt, mint kívül. Pont ahogy az várható volt Mr. Tökéletestől.
-Gyere be - mondta.
-De.. miért is? Miért kellene bemennem? Azt mondta haza visz, de tudtommal én nem itt lakom!
-Igen, tudom.. hát, egy kicsit hazudtam.Hazudott?!
-De nem értem, miért hozott ide??
-Láttam, hogy nehezen boldogultál a feladat lappal. Igaz jól sikerült.. de korrepetálni foglak.Hogy mi..? Nem, nem, nem! Biztos hogy nem!! Ebbe nem egyeztem bele!
-Nem kell, ha ezzel pénzt akar kifacsarni belőlem, csak mondja azt - szisszentem fel.
-Mi? - nézett rám értetlenül felvont szemöldökkel - Nem, én csak segíteni akarok. Ingyen.
-Ingyen? - döbbentem le.
-Majd később hitetlekedsz, de most menjünk be - mondta.
-Hát jó..Nem bízok meg benne.. de úgy érzem az igazat mondta. Valóban csak segíteni akarna..? De az túl szép hogy igaz legyen.. Nem hiszem, hogy ő ilyen lenne. Eleve, manapság már alig van, aki ennyire jószívű, de ha van is ilyen ember, az biztos nem ő lenne.
Bementünk.
-Itt vedd le a cipődet kérlek - szólt nekem.
-Oké.Levettük a cipőnket, majd követtem beljebb. Jobbfelől oldalt az étkező, egyben konyha volt. Utána egy lépcső, ami felvezetett az emeletre, majd egy nappali. Szép tágas és rendezett lakás volt.
-Bal oldalt van a vécé, mellette pedig egy fürdőszoba van - mondta - itt meg az étkező - ment beljebb az asztal felé - ülj le ide, itt fogunk tanulni.
-Oké.Leültem a hatszemélyes asztal hosszú oldalához, majd ledobtam magam mellé a táskám. Ő leült mellém a rövid oldalhoz.
Denny
-So you're having difficulties with english, huh? - kérdeztem kötekedően egyenesen Márk szemébe nézve. Hosszú szempillái megrebbentek amint pislogott nagy fekete szemeivel.
-No, I'm not, I was just a little slow compared to the others - felelte sértődötten.(M:-Szóval gondjaid akadtak az angollal, mi? - kérdeztem kötekedően egyenesen Márk szemébe nézve. Hosszú szempillái megrebbentek amint pislogott nagy fekete szemeivel.
-Nem, nincsenek gondjaim, csak kicsit lassabb voltam a többieknél - felelte sértődötten.)Az igazság az, hogy neki más feladatlapot osztottam. Azt hallottam, hogy ő az osztály legjobbja, és le akartam tesztelni. Nem gondoltam, hogy valóban ennyire jó lenne. A feladatlap egy középfokú nyelvvizsga fadatlap volt. Lehet már van is nyelvvizsgája..? Talán.. De most összpontosíts, Den. Elmondjam neki vagy ne..? Jobb lesz ha elmondom. Nem tudom mennyire hatotta meg, de nem akarom lerombolni az önbizalmát. Tudnia kell, hogy a többieknek miért ment olyan könnyen, neki pedig miért volt olyan nehéz.
YOU ARE READING
The teacher I hate
RomanceMárk egy (mondhatni) átlagos középiskolás fiú. Egy reggelen viszont szörnyű hír forgatja fel kerekestül az életét: a kedvenc tanárja meghalt. Egy új, helyes osztályfőnök, egyben angoltanár lép a helyébe. Márk viszont nem kifejezetten örül ennek, ső...