⁂
Han pov:
Jak už jsem řekl pokoj byl velký a nádherný.V našem minulem bytečku který jsme si prej nemohli dovolit zas takový prostor nebyl!No, ale ten pokoj nemůžu obdivovat celý život takže jsem si šel tak nějak vybalit.
,,Hane,Hane pojď jdeme se s mamkou a taťkou podívat po okolí".Ten malej smrad mi zas vběhl do pokoje ani nezaťukal!Ona asi chce abych dostal infarkt nebo nevím o co jí jde.
,,Klid bože už jdu, a příště klepej!",,Jo furt!" řekla a oba jsme šli po schodech dolů kde u dveří stáli obutí rodiče.
,,Proč tak bez emocí?",,Protože tu nemám žádný kamarády nikoho tu neznám!" odpověděl jsem mamce celkem hrubě.,,Ale poznáš nefňukej furt a pojď"řekl najednou taťka.
S táty mám větší respekt než s mamky, ale to podle mě každý.Sestra a já jsme si obuly boty a mohli vyrazit.Jelikož je květen tak je celkem teplo takže se rozhodlo ,že si koupíme zmrzlinu.
Šli jsme kolem hřiště a rodiče mi řekli abych Nabi pohlídal na hřišti a oni mezitím koupí zmrzlinu.Nemám náladu hlídat toho smrada ale co už.
Na hřišti byla lavička takže jsem se posadil na ní, a Nabi šla na houpačku.Hřiště bylo obrovské a hned naproti hřišti byl skate park.
Všiml jsem si že v skate parku byli nějací tři kluci.Dva seděli na rampě a jeden si tam "jezdil".No nevěnoval jsem tomu pozornost protože proč bych měl a radši jsem se zahleděl do mobilu.
Z toho mě ale přerušila ma otravná sestra.,,Hane pojď na to hřiště naproti nám!",,Za prvé je to skate park, za druhé nemáš skate a za třetí co tam chceš jako dělat?"
,,Tak si to půjčíme od těch kluků prosím!",,Nabi ne, jdi radši na tu skluzavku a počkej na rodiče"
To děcko teda odešlo a já si myslel, že mám klid!Ale to by nebyla má sestra kdyby taky nebyla tvrdohlavá.
Po pěti minutách mi přišlo divný že je hřiště tak tichý.Tak jsem se rozhlédl po celém hřišti kde to hlučný děcko je, ale ono nikde.Takže kde jinde by mohlo být?Ano hádáte správně v skate parku.
Nadšeně si to trádovala k těm třem klukům.No a co mi zbývalo jít pro ní a totálně se ztrapnit:)
⁂
Nabi pov:
,,Fuj na něj, když nejde i on tak jdu já"pomyslela jsem si a když zas sklopil hlavu k mobilu tak jsem mohla vyrazit.Tak jsem tedy i udělala a šla k nim.
Už jsem před nimi stála uklonila jsem se a otevřela pusu a chtěla je pozdravit
⁂
Han pov:
Byl jsem u své sestry a věděl že se chystá něco říct takže jsem ji přerušil.Bůh ví co by řekla!,,Umm Nabi sem se nesmí a ty to víš tak pojď!"řekl jsem snažil jsem se být na ní milý abych nevypadal jak nějaký hovado co řve na svou "roztomilou" sestru.
Díky to jak jsem promluvil jsem získal pozornost těch kluků.
,,Uhh nech mě být ty veverko hnusná!"řekla a snažila se ode mě odtrhnout.,,V-veverka?!" Tady už mi bylo jedno jestli na me čumí nějací týpci.
,,Ty smrade jeden chceš dostat tu zmrzlinu?Já myslím, že jo takže radši pojď a nedělej si to horší!"sestra jen nafoukla tváře a šla.
Při cestě ze skate parku jsme potkali mamku a taťku z dvoumi zmrzlinami.Díky bohu!
Já dostal kinder bueno kopečkovou zmrzlinu.Když jsme se vraceli a já jedl svou zmrzlinu jsem se zamyslel jak trapný to muselo být.
Stáli tam tři kluci to už všichni víme!Každý měl jinou barvu vlasu a byli vysocí.Jeden měl blond vlasy a ten měl tak 180 cm pak jeden černovlasý ten si myslím že má 182 cm a pak jeden hnědovlasý ten měl tak 179 cm.A to nevypadali vůbec starší!Ach jo však mi je 17 a měřím 169 cm!
To není fér, ale co já s tím nadělám?Konečně jsme byli doma a já mohl jít do svého pokoje.Jako cítil jsem se trapně před těmi kluky.Ale co už.
A asi jak všichni víme tak je neděle večer a zítra jdu do školy.Ještě jak jsme šli domů tak mi mamka řekla kde se škola nachází.
Asi jsem to nezmínil ale hřiště kde jsem se ztrapnil byl v parku no a nad parkem se nachází škola.
Takže tam nějak trefím, aspoň doufám.Byl jsem vyčerpaný z našeho "výletu" takže jsem se sel osprchovat vyčistit si zuby přichystat do školy nastavil budík a šel spát.
Ráno me vzbudil zvuk budíku který z celého srdce nesnáším!Během 2 minut jsem stál na nohách a mířil ke koupelně.
Tam jsem si opláchl obličej studenou vodou a vyčistil zuby.
Pak jsem zase mířil do svého pokoje abych si vybral outfit na dnešek.Jako ja si vybírám oblečení dlouho ale dnes to tak nebylo!
(Jen si představte ze jeho vlasy jsou rovné a černé)
Byl jsem spokojeny se svým výběrem a šel se dolů nasnídat.Celá rodina se sešla u stolu a k snídani měli palačinky.
Bylo 7:32 a škola mi začíná v 8:10 takže mám ještě čas ale radši vyrazím přeci jen nikdy nevíš!
Odebral jsem se ke dveřím a šel si obout boty.Tak jsem tedy i udělal přehodil přes rameno svůj černý batoh a mohlo se jít do školy.
Moc šťastný jsem z toho nebyl ale tak co už.Cesta netrvala ani 10 minut a já stál před školou.
No nic jiného než zaplout do školy mi nezbývá takže ano hádáte správně zaplul jsem do školy.
⁂
Jej druhá kapitola tohoto příběhu.Budu se snažit vydávat kapitoly často ale sama nevím jak to budu stíhat.No doufám ze se vám příběh zatím líbí a byla bych rada pokud by jste mi napsali nějaký komentář.Anča<3
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...