Han pov:
Škola byla obrovská a jak si jsem nevěděl kde co je ,ale nějakým záhadným způsobem jsem našel ředitelnu.Samozřejmě jsem zaklepal a čekal na odpověď.Tu jsem dostal rychle ozvalo se pouze "dále" a já mohl vstoupit.
,,Dobry den,já jsem Han jisung a jsem tu nový" řekl jsem a uklonil se.,,A ano už si vzpomínám!Takže budete chodit do 2.c třída je na třetím patře hned u schodů"dořekla a jen se usmála.,,Děkuji" řekl jsem úsměv jsem jí oplatil a odešel.
,,Hmm takže na třetím patře" pomyslel jsem si a šel do třetího patra.No třída tam opravdu byla a já vešel do ní.
Nikdo mi nevěnoval pozornost a to bylo dobře!Jen jedna věc je tu na hovno a to ta ,že všude bylo obsazeno.Jen u dvou kluku kteří se bavili ale byli každý v jiné lavici takže seděl každý sám.
,,Tak jo Hane to dáš jen se stačí zeptat jestli si k jednomu nemůžeš sednout!"sebral jsem svou odvahu a šel ke klukům.
Blonďatý kluk seděl ve čtvrté lavici a černovlasý ve třetí.
,,Um ahoj já jsem Han a jsem tu nový.Budu chodit sem do třidy ,ale nikde není volna lavice tak jestli bych si k někomu z vás sednout?"
,,Jasně že můžeš"řekl blonďatý kluk který se usmíval od ucha k uchu.,,Děkuju" usmál jsem se na něj a posadil se vedle něj.
,,Já jsem Felix" podal mi ruku kluk který seděl vedle mě.,,Já Han" a ruku mu též podal.
,,A tohle je Jeongin"řekl Felix a ukázal na černovlasého kluka před námi.,,Těší mě"podal jsem ruku Jeonginovi.,,Mě taky!"řekl a usmál se.
Ještě tak 10 minut jsme si spolu povídali. O Felixovi jsem zjistil ,že mu je 17 a je to takový sluníčko.
A Jeonginovi je taky 17 je to takový introvert ,ale je s ním sranda!
Po 10 minutách přišla naše třídní učitelka.Vypadala velmi mile je starší ,ale dost hodná!
,,Dobrý den žáci ještě než začnu s učivem vám chci představit vašeho nového žáka.Jmenuje se Han byla bych rada aby jste na něj byli hodní a milý!Sedí vedle Felixe takže bych byla ráda aby tě tu Felix provedl.Pak se Hane dostav do mého kabinetu dam ti klíče od tvé skříňky."
Já jen kývl hlavou na souhlas a dál se věnoval výkladu učitelky.Začalo se konečně zvonit na přestávku.A ja šel s učitelkou do kabinetu aby mi mohla dát kličky od skřínky a rozvrh.
Tak jsem tedy i udělal.Kluci na mě čekali na chodbě a já získal informace.Nejvíc mě zarazil rozvrh.
,,Děláte si ze mě prdel 8 hodin v pátek!" Vykřikl jsem a čuměl do rozvrhu.Jinak ostatní dny byli v pohodě, ale tady jde o to, že máme v pátek 8 hodin.Je mi jedno, že jich je 8 ale proč zrovna v pátek.
No kluci se mi jen vysmáli a šli do třídy na další hodinu.
Poslední šestá hodina byla u konce takže jdeme na oběd.
Na obědě bylo dost lidí ale jeden volný stůl se tam přeci jen našel.K obědu byli nějaké nudle s masem, ale bylo to dobrý.Každý na tom obědě něco křičel, takže tam ticho nebylo, ale najednou se rozrazili dveře a všichni byli zticha.Samozřejmě jsem se s klukama koukl kdo stal ve dveřích. Stáli tam tři kluci.
Ti tři kluci kterým se jsem neviděl do ksichtu šli k jednomu stolu kde seděli kluci z vedlejší třídy. Ti co seděli se rychle zvedli a odešli pryč.A to ti tři kluci nic říct nemuseli.Tak se tedy posadili a už jim šlo vidět do obličeje. Zmrzl jsem, jelikož to byli ti kluci co byli v tom skate parku a viděli hádku s mojí sestrou.
Rychle jsem se otočil zády aby mi nešlo vidět do obličeje a začal zas jíst.
,,Hane na ty bych si dával pozor!"řekl Felix.,, A proč?" zeptal jsem se.,,Hah ani nevím, ale hodně lidí z nich má respekt!"
⁂
Tak jo máme tu další kapitolu🥳🥳Není zas tak dlouhá ale to vám snad vadit nebude.Budu ráda za váš názor.💐
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...