⁂
Han pov:
,,Vysvětli mi kde jsi byl Hane!",,Umm jak jsme byli na té párty tak se Felixovi udělalo špatně. Tak jsem ho šel doprovodit domů, ale rovnou jsem tam přespal abych se o něj postaral, mami!",,Oh aha, už je mu líp?",,Jooo naprosto!",,Tak to je dobře, v práci jsem se seznámila se svou kolegyní. Je velmi milá a jdu k ní na návštěvu. Nechtěl bys jít se mnou abys neseděl doma na zadku?",,Ne mami to je dobrý",,Že já se vůbec ptám." Na to jsme se oba zasmáli a já odešel do svého pokoje.Svojí mikinu jsem hodil na židli u spadl do postele. Až pak jsem si uvědomil že mám na sobě Minhovu mikinu. Nad tou myšlenkou jsem se začal červenat a usmívat jako sluníčko. Pak mi došlo co dělám a dal jsem si pár imaginárních facek.
Zvedl jsem se z postele, sundal si mikinu a šel jí hodit do pračky s ostatním prádlem. Pračku jsem zapl a nechal jí prát (jak nečekané, co?).
Z dolejška jsem slyšel mamku jak se připravuje za svou novou kamarádkou. Radši jsem šel dolů aby na mě neřvala přes celej barák.
,,Tak se měj hlavně nepodpal barák, ano?",,Toto si o mě myslíš!" Dramaticky jsem se chytil za srdce a udělal smutný obličej.,,No u tebe člověk nikdy neví. Já už musím papa.",,Toto bolí! Papapa!!" Dveře se zavřely a já přemýšlel co budu dělat.
Sestra je ve škole a táta v práci. Jelikož se už blíží čas oběda tak si dojdu pro jídlo. Mamka nic neuvařila takže si dám ramen. Zacal jsem vařit vodu v rychlovarné konvici, kelímek s ramenem jsem si otevřel a čekal než se voda dovaří.
Po dvouch minutách se voda dovařila. Rychlovarnou konvici jsem vzal do ruky a zalil tím svůj ramen.
Ramen jsem si donesl do obýváku, sedl jsem si na gauč a zapl televizi. Tam hrál nějakej Korejský film, nic moc zajímavého, ale postačí to.
Den utekl rychle. Nestihl jsem si skoro uvědomit, že už ležím ve vyhřáté posteli a chystám se ke spánku jak moc rychle utekl. Nic se nestalo, mamka přišla se sestrou úplně vysmátá a táta přišel unavený z práce.
Ach a zítra zase do školy. S tímto jsem svoje myšlenky ukončil a upadl do říše snů.
⁂
Stál jsem u své skříňky a čekal na kluky než přijdou abych s nimi mohl jít do třídy. Moc dlouho jsem čekat nemusel jelikož za pět minut se u mě objevil Felix s Jeonginem.
,,Zdarrrr!" Pozdravil jsem je s úsměvem.,,Čusss!" Řekli oba na ráz.,,Tak co jak to jde kluci?" Zeptal se Felix.,,Hah jo jde to, včera mě celkem bolela hlava, ale dobrý, a vy?",,Já jsem skoro vůbec nepil takže mě hlava nebolí. A co ty Hane?" Na sucho jsem polk a pustil se do vypravování příběhu který z nás každý zná!
Když jsem to zakončil s tím, že jsem se mazli v posteli s Minhem a pak utekl, čuměli na mě jak na blbce.
,,Počkat c-cože!?",,Ach Lixi, slyšel jsi správně!" Jeongin radši nic neříkal, ale divím se, že mu z hlavy nešel kouř za to jak usilovně přemýšlel.
,,No d-dobře, ale jak se třeba chová?" Zeptal se Lix po nějaké době co jsme na sebe zírali.,,Náhodou byl dost milí, ale já se vždy stydím takže začnu panikařit.",,A libí se ti?" Zeptal se jen tak Jeongin.,,C-cože!?",,Líbí se-",,Já to slyšel, ale nevím vždy mám takový zvláštni pocit a stydím se když jsem v jeho přítomnosti."
,,Ach Hane, láska není jednoduchá!" Řekl Felix a položil mi jeho ruku na rameno.,,C-co j-jaká láska!?",,Hane podle toho jak si tady vyprávěl svojí storku ze včerejška jsi se červenal až za ušima. A furt jsi červený jak rajče. Podle mě se ti líbí jen si to nechceš přiznat, no a Minhovi se líbíš stoprocentně."
,,Myslíte?" Zeptal jsem se jich.,,Vole Jisungu prober se, je úplně jasný, že se mu líbíš!" Zatřásl se mnou Jeongin. Felix se jen uchechtl.,,Prosím vás, nechceme už jít do učebny? Já jen, že na nás každý čumí." Řekl Felix.
,,Asi by to bylo lepší než tu zabít Jisunga za to jak slepý je!" Řekl Jeongin a Felix se nad tím jen zasmál. Já na to nic neřekl a následoval kluky do učebny angličtiny.
V učebně angličtiny jsou lavice dlouhé takže se tam vejdou čtyři lidi. Já jsem seděl uprostřed, na mé levé straně seděl Felix a na pravé Jeongin. Takže místo vedle Felixe bylo úplně volné.
Jen co jsme si se zazvonilo a přišla učitelka.,,Tak děti dlouho jsme se neviděli!" Snažila se zavtipkovat učitelka, ale moc se jí to nepodařilo.,,Dobře tak toto vtipné nebylo, uznávám. Každopádně mám informace ohledně našeho výletu do Pusanu. Takže vyráží se tuhle sobotu a jedeme tam na týden takže se taky vrátíme v tu další sobotu. Sraz bude před školou v 8:30 v 8:50 odcházíme k vlakovému nádraží, takže nehodlám na nikoho čekat! Nic platit nemusíte ubytování, dopravu a jídlo zaplatila škola. Stačí abyste si vzali peníze na nějaké blbosti co si budete chtít koupit. A taky jedeme se třídou 3.B."
(Teď chci jen říct, že Minho, Hyun a Bangchan chodí do 3.B a Jisung, Felix a Jeongin do 2.C idk jestli jsem to někde zmiňovala.)
Bylo mi celkem jedno kdo je v 3.B jelikož je ani neznám. Ale kluci vypadali, že je znali moc dobře. Dívali na mě tak vyděšeně, tak jsem se musel zeptat.,,Co čumíte jako kdyby jste viděli ducha?"
,,Noooo 3.B je snad ta nejhorší třída, nehledě na to, že tam je Hyunjin, Bangchan a Minho." ,,Počkat co!?" Vykřikl jsem nahlas takže mě třídní napomenula abych se ztišil.
⁂
Jej další kapitola venku! Rozhodla jsem se, že příběh na ship hyunlix vydám 5.8 23 takže jej. Jinak moccc děkuju za 717 přečtení a 60 hlasování!! Jsem ráda, že někoho baví tento příběh<3Ps: rozhodla jsem se, že až dokončím tento příběh tak proběhne korekci! Jelikož když se koukám na první kapitoly tak tam někde chybí čárky nebo jsou tam chyby.
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...