1.

422 20 1
                                    

                                   ⁂
Han pov:
Ležel jsem ve své pohodlné a vyhřáté posteli.Byl jsem ještě v polospánku i když bylo 12:23 ,ale co je víkend.

Najednou jsem slyšel jak mi někdo vtrhl do pokoje.Ale nějak jsem nereagoval.

,,Hane Hane vstávej" slyšel jsem jak na mě skoro řvala radosti má ukecána sestra.

,,Co chceš" odpověděl jsem jí otráveným hlasem a otevřel oči.,,Budeme se stěhovat" řekla nadšeně.

,,C-cože" rychlostí blesku jsem vstal z postele a podíval se na to malý děcko co to zrovna řeklo.

,,No prostě se stěhujme" já na ní čuměl tak půl minuty a pak odběhl za mamkou a taťkou do obýváku.

Došel jsem do obýváku kde na gauči seděli rodiče a pili ranní kávu.

,,Proč" zeptal jsem se a čekal na svou odpověď.

,,Dobré ráno i tobě Hane" řekla mi mamka.,,No moc dobré teda není" odpověděl jsem jí.,,Víš Hane nájem se zvedl ,ale výplata ne.A tento byt si už nemůžeme dovolit" řekl mi tentokrát táta.

Čuměl jsem na ně jestli si dělaj prdel ,ale moc to tak nevypadalo.

,,Ale neboj se našli jsem pěkný domek v Soulu který si můžeme dovolit" řekla tentokrát mamka.

,,No ale co škola?" Zeptal jsem se jich.,,To už jsme vyřešili" řekl táta.,,A co mí kamarádi" zeptal jsem se.

,,A ty nějaký máš jo?" Slyšel jsem za sebou dívčí a dětský hlas.,,Není ten smrad nějakej drzej" optal jsem se rodičů a podíval se na to divné děcko.

,,Hane!" zvýšila na mě hlas mamka jelikož nemá ráda když jí říkám smrade,ale ono se to k ní hodí nejvíc.

,,Prostě se stěhujeme ať se ti to líbí nebo ne!",,A ta škola je velká určitě si tam najdeš kamarády"řekl prvně táta a pak to dořekla mamka.

,,Ach jo a kdy se stěhujeme?".,,V neděli,,. Odpověděla mi mamka.,,C-co?!" vyjekl jsem na ní.,,Však je pátek a já si mám vyklidit svůj pokoj do neděle.

,,Přesně tak a už můžeš začít s balením" řekl taťka.

Super no radši jim na to nic neřeknu jinak by vyletěli z kůže!Odešel jsem do svého pokoje abych už začal balit.

Pustil jsem si na mobilu písničku "cupid" a šel balit.

o 2 hodiny později:
,,Konečně" oddychl jsem si po dvou hodinách třídění a balení věci.

Můj pokoj vypadal skoro stejně kromě některých věcí.

,,Děláš si ze mě prdel,toto jsem dělal dvě hodiny aby to udělalo takový malý rozdíl" toto mě zničilo ale co už.

Šel jsem si dát oběd jelikož už bylo kolem 14:53.

K obědu jsme měli kuře s rýží.No co vám k tomu řeknu bylo to dobry a pak jsem jen hrál hry na počítači do 3:14 a šel spát.

Sobota nebyla zajímavá jen balení a třídění.

Už je neděle ráno a já balil poslední věcí které jsem ještě večer musel použít.

,,Hane za hodinu jedeme doufám ,že máš zabaleno?!",,Jo neboj mami!"

Ani nevím jak se to stalo ,ale už jsem seděl v našem autě na zadní sedačce vedle mí ukecaný sestry.

,,Za jak dlouho tam budeme?",,Neboj Nabi za chvilku tam jsme" odpověděl táta sestře.No co si budem když řekne za chvílí tak to bude ještě minimálně hodina.

Ale dnes to tak nebylo po deseti minutách jsme stáli před našim novým domem.

Ale dnes to tak nebylo po deseti minutách jsme stáli před našim novým domem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dům byl opravdu krásný a velký.Ale něco mi tu nehraje neodstěhovali jsme se náhodou protože jsme neměli peníze na nájem ,ale tak velký dum jsme si dovolit mohli?

Nechtěl jsem jim nic říkat jelikož vím, že by zase vyletěli z kůže!

,,Hane nestůj tam tak a pojď si vzít kufry!",,Jasně tati už jdu!"

Všechny naše věci už byly v předsíni našeho nového baráku.

Samozřejmě jsme se se sestrou porozhlédli po domě.A jak jste si mohli všimnout tak tento dům ja dvoupatrový.Naštěstí máme pokoje nahoře.

Svůj pokoj jsem ještě neviděl takže přišel čas se na něj podívat!

Svůj pokoj jsem ještě neviděl takže přišel čas se na něj podívat!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vešel jsem do mého pokoje a byl jsem ohromený.Ten pokoj byl velkej a nádhernej!
                                  ⁂
Tak jooooo toto je můj první díl tohoto příběhu.Budu se inspirovávat nějakými ostatními příběhy so kdyby jste četli nějaký příběh a bylo tam něco podobného tak srr ale většina by měla být z chytré hlavy🙃

Ps:omlouvám se za chyby

Anča<3

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★Kde žijí příběhy. Začni objevovat