4.

316 22 4
                                    


Han pov:
,,A kdo to vlastně je?" furt jsem nechápal proč z nich lidi mají respekt.,,No takže ten v černých vlasech je Bangchan takový leader jejich skupinky.Je takovej nejvíc nejnormálnější a ze všeho si děla prdel.Ten v blond vlasech je Hyunjin taková princezna.A ten v hnědých vlasech je Minho má v oblibě škádlit lidi i když nevím proč" řekl potichu Felix aby nás neslyšeli.

,,Je celkem smutný, že jsou nejznámější na škole přes to se o nich toho ví tak málo!" Řekl tentokrát Jeongin.

,,Jo taky se nenechej zmást jejich vzhledem jsou až moc krásný.Všichni na škole po nich jedou, ale nikoho si nepřipustili k tělu." Řekl zas Felix.

,,Aha no budu se snažit se jim vyhýbat!A Felixi mohl bys mě po obědě ukázat školu?",,Jasně, že jo!"řekl s radostí Felix.

S radostí jsme dojedli a mohli jít zpátky do školy aby mě to tam Felix ukázal.Ve škole mi ukázal vše, snad všechny kouty školy kde se mužů schovat nebo kam lidi moc nechodí.

Felix, už musel jít domů, ale já si chtěl ještě dát do skříňky věci na zítřek takže jsme se rozloučili a já šel ke skříňkám.Naše "prohlídka" skončila ve 3 patře a skříňky byly v přízemí takže jsem se musel trošku projít.

Ale koho tu nepotkám.Ano hádáte správně byl to Minho,Hyunjin a Bangchan.Štrádovali si to po té chodbě naproti mě.

Takže co bych měl jiného dělat.Sklopil jsem hlavu a šel dál a doufal jsem, že si mě nevšimnou.

Naštěstí kolem mě jen prošli a nic neřekli takže jsem šel dál a radši se ani neotáčel.

Minho pov:
Šli jsme s klukama do jedné třídy na třetím patře pro věci které si tam Bangchan nechal jelikož je tak moc chytrý!

Byli jsme skoro u třídy, kolem nás prošel nějakej kluk se sklopenou hlavou.Co já vím co tam hledal, ale bylo mi to celkem fuk.

Najednou se Hyun zastavil.,,Počkat není to ta veverka co se hádala s nějakou malou holkou která k nám přisla na skate parku?!"vyjekl.

Bangchan a já jsme se zastavili a otočili jsme se k tomu klukovi který taky stál, ale otočený zády k nám.
                                   ⁂
Han pov:
Stál jsem tam jak nějaká socha, ale musel jsem se otočit  přeci jen by bylo divný odejit.

Pomalu jsem se otočil a jen na ně zíral.Všechny jsem si prohlídl, Bangchan vypadal dost zmateně, Hyujin se jen trochu smál a Minho měl nahozený dost velký úškleb na tváři.

,,Fakt, že jo!" Vykřikl Minho s ďábelským úsměvem na tváři.

,,Ach už jsem si myslel, že tě nikdy neuvidím, ale asi jsem se spletl." Říkal Minho a šel blíž ke mě.

Samozřejmě jsem začal couvat a jen na něj čuměl.Na nic jiného jsem nedával pozor a díky tomu jsem narazil o zeď, ale jen lehce.

Toho Minho využil a uvěznil mě tam jeho rukama abych se nedostal pryč.

,,Jak pak se jmenuješ hm?" Řekl klidně.,,Umm n-no já j-jse-",,Minho musíme jít pro ty věci tak dělej!" Řval na něj Chan.

,,Jo jen počkej! Neboj se veverko já to pak zjistím!" Řekl Minho jen se usmál a běžel za klukama.

Zašli za roh takže jsem je už neviděl, ale co to sakra bylo?!No nevadí ještě si skočím na záchod a půjdu domů.

Záchody jsem úspěšně našel takže dobrý.Vykonal jsem svojí potřebu a šel si umýt ruce.

Nad umyvadlem bylo menší kulaté zrcadlo, takže proč se do něj nekouknout? Byl jsem červený jak rajče. Čuměl jsem na to jak blbec, asi to bylo kvůli Minhovi, ale proč bych se kvůli němu červenal?!

Svedl jsem to na, že jsem se cítil trapně a proto jsem začal rudnout.

Ještě jsem si dal nějaké věci do skříňky a šel domů. Doma se nic nedělo! Byl tam ten malej smrad a rodiče. Řekl jsem jim o Felixovi a Jeonginovi a vlastně o celé škole, ale neřekl jsem jim nic o Minhovi,Chanovi a Hyunjinovi.

Už byl večer takže jsem se šel navečeřet. K večeři byl nějakej salát, ale byl dobrej. Pak jsem se šel osprchovat, vyčistit zuby a udělat skincare.

Po asi hodině jsem měl vše hotové a mohl jsem zalehnout do postele a něco dělat na mobilu.

Projížděl jsem instagram a narazil jsem na Minha.

On má instagram? Rozklikl jsem účet a byl jsem v šoku kolik sledujících to má

784,9k sledujících!? Takže on není jen známej na škole ale i na ig?!

No začal jsem se koukat na jeho fotky a narazil jsem na tuhle

No začal jsem se koukat na jeho fotky a narazil jsem na tuhle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začal jsem se usmívat a ani nevím proč.

Hane Jisungu co to právě děláš?! Ne neusmívej se! V hlavě jsem si dal pár facek a došel k závěru, že bych měl jít spát.
                                 ⁂
Jejjj tak po delší době kapitola🤭 Omlouvám se že delší dobu nevycházeli ale bylo dost testu jelikož je konec školního roku. Tahle kapitola není nějak extra dlouhá ale snad se bude libit❤️‍🩹💪

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★Kde žijí příběhy. Začni objevovat