⁂
Han pov:
14:43
Le3_minh0:
Jsi roztomily když
máš ty svoje plné tvářičky.
Se nedivím, že ti ta
holka řekla veverko!
⁂
(Hej fakt sorry, ale nevím jak udělat nějakej texting, takže to budete muset přežít takhle 🥹🫶🏻)Díky bohu jsem zrovna nejedl když jsem četl tuhle zprávu jinak bych se fakt zadusil! Ale on mě vidí že píše něco takového?!
Radši se rozhlížet po jídelně nebudu a budu dělat, že jsem si nic nepřečetl a radši jsem pokračoval dál ve svém obědě. Ale za chvilku mi přišla další zpráva.
⁂
14:43
Le3_minh0:
Jsi roztomily když
máš ty svoje plné tvářičky.
Se nedivím, že ti ta
holka řekla veverko!
𝙯𝙤𝙗𝙧𝙖𝙯𝙚𝙣𝙤
14:51
Le3_minh0:
Tsss to ani nedostanu odpověď?Sung.ie:
Umm...děkujuLe3_minh0:
Aww, nemáš vůbec zač Hannie!
𝙯𝙤𝙗𝙧𝙖𝙯𝙚𝙣𝙤
⁂
Umm nebudu komentovat, že musím být rudý jak rajče. Ale radši jsem začal poslouchat kluky nebo spíš Felixe.,,Hane jsi v pohodě? Jsi úplně rudý! Nemáš teplotu??" Řekl vyděšeně Jeongin. A kurva...co mu teď řeknu?!
,,Umm n-no je tu vedro haha!" Snad mi uvěří. Věr mi, věř mi, věř mi.,,Dobrý jsem se lekl." Uff díky bohu.
,,Jinak můj bratranec pořádá dneska večer nějakou párty u něj doma. Nechtěli byste jít se mnou?" Zeptal se nás Felix.
,,Ja dneska nic nemám takže klidně, co ty Hane?"zeptal se mě Jeongin.,,Rád půjdu!" Odpověděl jsem jim s úsměvem.
,,Super! Tak ja vám napíšu kde a v kolik to bude.",,Tak jooo, nechtěli byste, už jít. Já jsem, už dojedl a vy očividně taky." Zeptal jsem se kluků, jídelna není zrovna moje oblíbený místo.
,,Jo jasně tak jdeme odnést talíře a můžeme jít!" Řekl vysmátý Felix, někdy se divím jak to, že se dokáže furt usmívat?!
Před jídelnou jsme se s klukama rozloučili, jelikož každý z nás bydlí trochu jinačím směrem.
Cesta domu proběhla úspěšně!! Jsem na sebe hrdý, že jsem to dokázal ani nevíte jak moc. No každopádně doma nikdo nebyl jelikož sestra byla ve družině, mamka v práci a taťka to stejný.
Převlíkl jsem se do domácího a šel na sociální
sítě.
⁂
Slyšel jsem jak se zabouchli dveře. A to známená jen jedno. A to, že ten smrad a mamka jsou doma.Felix mi ještě nenapsal nic o té party abych o tom třeba řekl mamce, ale budu muset čekat na Felixovu zprávu. Chci mít totiž potvrzenou tu párty abych pak nevypadal jak úplnej tupec.
Ale jakoby mě bůh vyslyšel! Přišla mi na ig zpráva od Felixe.
Ve zprávě psal v kolik hodin to bude a kde to je. Zas tak daleko to není. Mapy mi říkají, že 19 minut pěšky a jsem tam.
Jo možná jsem to neříkal, ale začátkem sedmé hodiny jsme se dozvěděli, že celá škola má ředitelské volno. Takže by mě mamka mohla pustit.
Šel jsem dolů abych jí pozdravil a domluvil se na tu párty.
,,Ahoj mami!!" Pozdravil jsem ji s velkým úsměvem a to se jen tak nestává.,,Co po mě chceš tentokrát Hane?"No dobře už zná tenhle trik.
,,No...víš u bratrance mého kamaráda se pořádá párty a on mě tam pozval.",,Jsi blázen však zítra máš školu!",,Jo to jsem ti vlastně neřekl. Zítra má celá škola ředitelský volno."
,,No tak fajn, ale v jednu ráno budeš doma. Jasný!",,Děkujuuu a jasný!"
Moji rodiče nebyli vůbec přísní a to, že mi ještě nebylo 18 a popřípadě se tam opiju je jim celkem jedno.
Právě je 17:38 a v 19:00 máme s klukama sraz před tím domem. Takže mám celkem dost času na to abych se připravil.
Rozhodl jsem se, že nejdřív si vyberu fit pak se osprchuju, upravím se a budu moct jít. To je můj plán!
Takže jsem otevřel svou velkou skříň a začal hledat co bych si na sebe mohl vzít.Bude večer a to takové vedro nebude takže mikinu s nějakými kalhoty.
(Já teď shořím v pekle za to co jsem to právě vytvořila za fotku, ale je to aby jste si to více představili. PARDON😭)
Jo toto jde ujistil jsem se v hlavě a fit si vzal sebou do koupelny. Tam jsem se vysprchoval ( jak nečekané).
Po vysprchováni jsem se cítil jako nový člověk hah. Už jsem byl oblečený ve svém super fitíku a jdu si usušit vlasy.
Rozhodl jsem se pro trochu make-upu. Přeci mi to neuškodí.
Našel jsem nějakej stylovej batoh a začal jsem si tam dávat nějaké potřebné věci. Pak už jsem byl připravený k odchodu.
Tohle všechno mi zabralo celkem dost času jelikož bylo 18:34 takže super čas na odchod. Obul jsem si boty, řekl mamce ať pozdravuje taťku a ještě se s ní rozloučil.
Před odchodem jsem se koukal na trasu kudy bych měl jít na tu párty takže žádný problém. Cesta mi nakonec trvala asi 25 minut a to měla trvat jen 19, ale co už no.
U domu jsem viděl stát Felixe a Jeongina. Takže jsem šel k ním.
,,Čussss kluci!" Pozdravil jsem je s velkým úsměvem na tváři.,,Zdarrrr" řekl Felix i Jeongin na ráz.
Z domu se ozývala hlasitá hudba. Zahrada byla zaplněná lidmi. To radši nechci vidět vnitřek když je narváno i venku.
⁂
Tuto kapitolu vydávám v 1:21 ráno🤯 Každopádně mě zajímá jestli vám nevadí i nějakej ten texting v tomhle příběhu? Ale idk jestli tu bude hrát nějakou velkou roli😪
Ps:omluvte nějaké chyby, ale já tu skoro spím!
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...